Exterieur

Beoordelingen van Campanile Hotel Amersfoort

3 out of 5
Campanile Hotel Amersfoort
De Brand 50, Amersfoort

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 137 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 446 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

cees

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Mw.Geer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Harm

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf,goed bed en een lekker ontbijt
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Harm,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

4/10 – Matig

Karel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet schoon en achterstallig ondery
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Karel,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

6/10 – Redelijk

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor kort verblijf. Personeel zeer vriendelijk. Hotelkamer wat minder oude vloerbedekking met vlekken, badkamer oud.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Jeroen,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

10/10 – Uitstekend

Marjolien

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Marjolien,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

8/10 – Goed

Greet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het was een goedkoop hotel. Interieur was gedateerd. Wel schoon. Toillet stonk naar urine in de voegen van de tegels. Kleine upgrade wel nodig daar. De mense waren super vriendelijk!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Greet,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

10/10 – Uitstekend

Benny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Benny,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

8/10 – Goed

V. N.

8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

10/10 – Uitstekend

Yollene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en schone hotel
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Yollene,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

10/10 – Uitstekend

Betsy

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Betsy,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

8/10 – Goed

cees

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 10 okt 2023
We are happy that we fulfilled your expectations!

10/10 – Uitstekend

Sonja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Jammer dat het restaurant dicht was
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 8 okt 2023
Beste Sonja,Dank u wel voor uw mooie review. Het betreurt ons ook dat het restaurant niet open is. Er wordt hard aan gewerkt om dit weer te kunnen realiseren.Ondanks dat zijn wij blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Christiaan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er werd veel en luid gepraat door mensen (niet NL) op het terras. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes, maar gedateerd.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Christiaan,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

6/10 – Redelijk

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht bed matras met kuilen. Geen goede nachtrust
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Geert,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

4/10 – Matig

Dennis

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond het erg slecht. Rumoerig,niet heel schoon en gedateerd. Prijs /kwaliteit staan niet in evenwicht. Dus voor mij de laatste keer in dit hotel . Jammer!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Dennis,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

6/10 – Redelijk

Corinne, Middelburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie voor een enkele overnachting. Het hotel is wat sleets maar de bedden liggen lekker en het is schoon. Het personeel is heel vriendelijk en er is voldoende gelegenheid om te parkeren
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Corinne,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

8/10 – Goed

Daniel

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Daniel,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met partner
Voor een nachtje slapen te doen!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Ronald,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

8/10 – Goed

Betsy

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gewoon goed en makkelijk
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

6/10 – Redelijk

Hetty

Positief: Personeel en service
Van het personeel is niets te zeggen. Buiten op het terras is het niet gezellig vertoeven. Onkruid staat hoog tegen de gevel. We bleven plakken aan de vloer in de ontbijt zaal.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Hetty,Dankjewel voor de feedback. De hovenier is inmiddels langs geweest en we hebben de vloer geboend!

6/10 – Redelijk

Clementine

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De staf ongeïnteresseerd, de vloer v/d kamer niet echt schoon, de rest wel!! Het restaurant was gesloten, ze hadden geen kok, een flinke tegenvaller. Gedateerd hotel, meer een cafetaria idee, niet goed zichtbaar in een zakenbuitenwijk. Binnen in de gang bgg oud en goedkoop. De schoonmaakploeg komt met een ijzeren rammelkar de gang door met veel lawaai. Met het raam dicht was de auto/verkeersweg niet meer te horen dat was top! Beneden bgg op het NO was het lekker koel (kwam geen zon) dat was goed met de hitte buiten. Voor bussen moet je een eind lopen, het personeel heeft geen info hierover : (
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Campanile Amersfoort op 12 dec 2023
Beste Clementine,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,Team Campanile Amersfoort

8/10 – Goed

Jan Hein

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Jan Hein,Dankjewel voor de feedback en positieve score!

4/10 – Matig

Bert

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De gangen waren vreselijk smering een nare lucht, of er de anderen dag een renovatie plaats zou vinden echt goor ,deurdrangers in de gangen werkte niet die horen een deur op te vangen en rustig in de sponning te trekken, deze trokken de deuren met een klap in de sponning. De toilet bril lag scheef op de toiletpot deze handmatig zelf vastgezet, een vieze smerige syfon onder de wastafel een verkeerde geen overloop combinatie te vies om aan te pakken, wandtegels boven bad woorden niet schoongemaakt een vieze smerige putjes lucht in badkamer bah. vlekken op vloerbedekking , zo te zien was het bedegoed schoon, alleen ontbijt was prima, een vreselijke ervaring.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

10/10 – Uitstekend

Sylvana

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Dear Sylvana,Thank you for this amazing score!

6/10 – Redelijk

S.

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Thank you for taking the time to give us a score!

10/10 – Uitstekend

Ronald

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Hi Ronald,Dankjewel voor de positieve score!

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant was gesloten.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Ingrid,Dankjewel voor de mooie score en feedback! We hopen spoedig het restaurant te kunnen openen.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Onder de bedden veel stof, vrij grote scheur in het gordijn (kamer 115) en in kamer 117 stonk het
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Frank,Bedankt voor je feedback, we gaan de genoemde kamers aanpakken!

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor het eerst in dit hotel geslapen en het beviel mij goed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 2 okt 2023
Beste Frank,Bedankt voor je positieve feedback!

4/10 – Matig

V. N.

Negatief: Netheid, personeel en service
Af en toe niet schoonmaken in kamer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 13 aug 2023
Beste gast, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review, Wij zullen uw punt m.b.t. de housekeeping opnemen en kijken of we hier iets aan kunnen doen.

8/10 – Goed

P.N.

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 13 aug 2023
Thank you for your positive review!

8/10 – Goed

Karin

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid
Prima verblijf gehad
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 13 aug 2023
Beste Karin,Ontzettend bedankt voor deze review!

6/10 – Redelijk

N al

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi afgelegen
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Mila,Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de ligging van ons hotel en bedankt voor de mooie score!

8/10 – Goed

DOMINIQUE

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Dominique,Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen, hartelijk bedankt voor uw waardering van ons team en de mooie score!

6/10 – Redelijk

Ghizlane

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Deze hotel is toe aan een flinke verbouwing. De tijd heeft hier stilgestaan. De prijsverhouding is prima en het personeel waren niet vrolijk maar wel correct en vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Ghizlane, Een terechte kritische noot; een vernieuwing is inderdaad best noodzakelijk. Gelukkig wordt daar door de keten aan gewerkt. Fijn dat het personeel correct en vriendelijk was!

6/10 – Redelijk

Margerie

Schoon, fijn verblijf voor een enkele overnachting. Föhn doet het niet, geen mogelijkheid om in het restaurant.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Margerie, Bedankt voor je feedback, we gaan de fohn maken en zijn hard op zoek naar een kok om het restaurant volledig te kunnen openen!

8/10 – Goed

Brend

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Wat gedateerd, wel schoon goed prijs kwaliteit verhouding. Als je top wilt betaal je top voor mij goed genoeg.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Hallo Brend,Ontzettend bedankt voor uw mooie score!

6/10 – Redelijk

Petra

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is erg verouderd en de vloerbedekking was vies/stoffig. Zeker toen we het bed van de muur trokken (niet gestofzuigd onder het bed en langs de randen. Ook niet genoeg handdoeken, normaal 1 kleine en 1 grote handdoek pp maar nu slechts voor 1 persoon. Het ontbijt was wel voldoende.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Petra,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Monique

Negatief: Netheid
De kamers vind ik persoonlijk erg vies. Vieze vlekken op de muren in slaapkamer en badkamer. Vieze vlekken op tapijt In bad zaten allemaal vieze vlekken, wat je wel goed weg kreeg met een doekje.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Monique, Wij vinden het uiterst vervelend te moeten vernemen dat de kwaliteit van de kamer en de schoonmaak voor u niet naar behoren is. Een schone kamer, lekker eten en een goede service is een vereiste voor een prettige verblijf. We gaan ermee aan de slag!

8/10 – Goed

Rick

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Het hotel was wat gedateerd maar prima voor het doel waarvoor ik er was. De kamer was erg warm en was bijna niet kouder te krijgen.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Rick,Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie score. De volgende keer staat er een ventilator voor je klaar bij de receptie!

8/10 – Goed

Leon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed maar eenvoudig 3 * hotel, prima voor 1 of enkele nachten. goede bedden. wel enigszins gedateerd, dit is te zien aan het schilder/tegelwerk. verder vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Beste Leon,Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen, hartelijk bedankt voor uw waardering van ons team en de mooie score!

8/10 – Goed

Arie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer vriendelijk personeel. Helaas erg warm bij gebrek aan airco
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 29 jul 2023
Hoi Arie, bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons. Ik weet zeker dat we de volgende keer een ventilator voor je hebben bij de receptie!

8/10 – Goed

Arie

Positief: Netheid, personeel en service
Fijne bedden maar helaas geen airco prima ontbijt Niet schoon onder het bed
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 21 jul 2023
Hallo Arie,Bedankt voor je feedback en gaan ermee aan de slag!

6/10 – Redelijk

Jeroen

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 21 jul 2023
Hi Jeroen,Thankyou for your feedback!

6/10 – Redelijk

Samira

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Normaal niets bijzonders
Was gewoon prima, personeel niet echt vriendelijk, maakte eerder een zuchtende indruk. Kamer en badkamer gedetailleerd maar wel belangrijk het was schoon. Ontbijt was erg goed en er ontbrak niets.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 21 jul 2023
Hallo Samira,Dank u voor het delen van uw indruk van ons hotel.

8/10 – Goed

Katleen

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 21 jul 2023
Hi Katleen,Thank you for your review and we hope to have an opportunity of welcoming you back again soon!

8/10 – Goed

Wilmar

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 21 jul 2023
Beste Wilmar,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het ontbijt is weinig
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Campanile Amersfoort op 21 jul 2023
Beste Peter,Bedankt voor het geven van uw feedback.