Exterieur

Beoordelingen van Mercure City Amersfoort Centre Hotel

4 out of 5
Mercure City Amersfoort Centre Hotel
De Nieuwe Poort, Amersfoort

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 323 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 637 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamers gerenoveerd en erg mooi. stevige bedden ontbijt perfect
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Matthias Bloemahrd- General Manager op 9 apr 2024
Beste Raymond,Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest!Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in Amersfoort.Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

rinus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, alles netjes en schoon, heerlijke douche. Er was maar 1 min puntje, de kamer tempratuur vond ik te warm. Die was standaard 23° dus moest airco aan ook s nachts en ik krijg last van de airco.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Simon

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Thijs

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room with everything needed and extra if you forgot something. Easy parking with car. Breakfast very good.,
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel bij in- en uitchecken zeer vriendelijk en adequaat. Bed en kamer waren fijn, badkamer ook. Enig puntje is dat het geluid (van dichtslaande deuren) van de gang nogal doordringt in de kamer. Ontbijt was fijn; vriendelijk personeel. De bar was redelijk al was de muziek mijns inziens niet goed voor een hotelbar.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chantal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne uitvalsbasis voor weekendje Amersfoort. Centrum en station op loopafstand maar er stoppen ook verschillende bussen voor de deur. Fijn en netjes hotel met vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Joyce

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geco

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Het hotel was netjes en de omgeving prima we gaan er zeker nog eens terugkomen
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Werner

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Savond behoorlijk luidruchtig
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een modern, kwaliteits hotel.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Adriana

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er wordt gewezen op dineren in het resto Maar er is niets geen kok geen diner en in de bar als deze open is alleen magnetron voedsel.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Linda Admiraal - Front Office Manager op 12 jun 2023
Beste Adriana,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. We vinden het spijtig te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.We begrijpen dat het ontbreken van een kok en dinerfaciliteiten in ons restaurant teleurstellend was. We streven ernaar om onze gasten een uitgebreid en smakelijk culinair aanbod te bieden, en het spijt ons dat we hier niet aan hebben voldaan tijdens uw verblijf. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan het management en de betreffende afdelingen, zodat zij dit intern kunnen bespreken en verbeteringen kunnen doorvoeren.Ook willen we ons verontschuldigen voor het feit dat de bar alleen magnetronvoedsel aanbood op het moment dat deze open was. We begrijpen dat dit niet aan uw verwachtingen voldeed en we zullen kijken naar mogelijkheden om ons aanbod in de bar te verbeteren.We nemen uw feedback serieus en streven ernaar om onze dienstverlening en faciliteiten te verbeteren. We hopen dat u ons in de toekomst nogmaals de kans wilt geven om uw verwachtingen te overtreffen.Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen dat we in de toekomst de mogelijkheid krijgen om u beter van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,Linda Admiraal

8/10 – Goed

Cornelis, Alphen aan den Rijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie en parkeren in parkeergarage direct onder het hotel. Centrum op loopafstand. Minder was de ontvangst met de boiodschap: ‘Zo, u bent wel erg vroeg’. Personeel was op zich vriendelijk maar er zat weinig enthousiasme bij. Kamer netjes, fijne inloopdouche en stil ondanks dat we naast de lift zaten. De bar was gesloten op een vrijdagavond…
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hidde

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een heel net Hotel op loopafstand van centrum. Schone kamers en goed ontbijt! Hadden een aantal gaten in de gordijnen, dus die zal ik laten vervangen (kamer 608). Je kon goed parkeren bij het hotel, alleen de parkeergarage werd wat lastig aangegeven en hadden ook geen adres hiervan. Al met al een fijn verblijf gehad.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dennis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf
Mooie kamer, vriendelijk personeel maar het ontbijt zou volgende keer in de stad nuttigen. Niet veel keuze en om half tien is bijna alles op en wordt niet aangevuld.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Mooie kamers ruimte waser zeker netjes en keurig aangkleed top licatie
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Désiree

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Remi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Mercure Hotel Amersfoort Centre op 3 jan 2022
Geachte meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het is altijd fijn om positieve reviews te ontvangen. We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen bij Mercure Amersfoort. Met gastvrije groet, Team Mercure Amersfoort

10/10 – Uitstekend

René

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Mercure Hotel Amersfoort Centre op 3 jan 2022
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. We are pleased to read you enjoyed your stay. We hope to welcome you again at Mercure Amersfoort. With kind regards, Team Mercure Amersfoort

10/10 – Uitstekend

Klara van de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat je parkeren kon onder het hotel,super handig en niet duur, overal dichtbij, bioscoop winkelcentrum,eet gelegenheden..
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 10 nov 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Harm

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel met vriendelijke bediening
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 10 nov 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Helga

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een fijn verblijf
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 5 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Evert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, netjes, gastvrij en prima ontbijt.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 5 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Eric, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op de rand van het centrum. Alles op loop afsrand
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 5 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging tov centrum goede bedden fijne douche
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 15 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Aector

2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 15 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Tessa

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte hygiëne als het om het matras gaat en het beddengoed. Hier hebben wij een klacht over ingediend. Verder waren wij zeer tevreden, en willen er graag een keer weer heen.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 15 okt 2021
Geachte Gast, Bedankt voor het nemen van uw tijd om uw ervaring te delen. We vinden het jammer om te zien dat het verblijf niet voldeed aan uw verwachtingen. Excuses voor het ervaren ongemak. Namens ons hele team bedanken we u voor uw komst en hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om dan uw verwachtingen te overtreffen! Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Annet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 15 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij centrum
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 5 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Jade

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een zeer fijn hotel. Fijn ontvangst, fijne kamer en mooo uitzicht. Ook lekker centraal en dicht bij het centrum
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 5 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige ruime kamer. Uitstekende badkamer/doucheruimte. Parkeren onder het hotel in parkeergarage. op loopafstand van centrum van Amersfoort
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Amersfoort Centre op 5 okt 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Demis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Mooi en schoon hotel met alles in de buurt wat je nodig hebt. Centraal gelegen.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 15 aug 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren goed. Bereikbaarheid goed . Ontbijt goed
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 15 aug 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele fijne kamer! Mooi en modern ingericht, jacuzzi , apart zitgelegenheid, apparaat om je laptop aan te sluiten. Was helemaal top. Bediening tijdens ontbijt was geweldig. Flexibel, oprechte interesse, leuke vragen, goed met kinderen en echt gastvrij. Receptie was ingestudeerd en voelde niet oprecht. Standaard vragen en bezig met de formaliteiten. Dat mag echt wel wat soepelere en meer afgestemd op de gast die voor de receptie staat.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 1 aug 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, maar stellen de tips ook zeer op prijs! Wij zijn altijd blij met feedback om onze services en standaarden te verbeteren voor in de toekomst. Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

4/10 – Matig

Johannes Hendrikus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Voor ons niet meer.
Binnenkomst kil en zeer koud. Lobby doet niet gezellig aan en de airco staat veel te hoog. Inchecktijd is om 14.00 uur dus kregen onze sleutel niet om 13.00 uur. Behalve als we extra betaalden wat wij niet deden. Om 18.00 uur de sleutels gehaald en werd ons verteld dat we alleen nog konden ontbijten om 7.00 of 8.00 uur op zondagochtend notabene. Niet akkoord gegaan en opeens kon het toch om 09.00 uur. Ontbijt is oke... Amersfoort is een erg leuke stad maar voor ons hoeft dit hotel niet meer.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 1 aug 2021
Geachte Gast, Bedankt voor het nemen van uw tijd om uw ervaring te delen. We vinden het jammer om te zien dat het verblijf niet voldeed aan uw verwachtingen. Excuses voor het ervaren ongemak. Wij zijn altijd blij met feedback om onze services en standaarden te verbeteren voor in de toekomst! Namens ons hele team bedanken we u voor uw komst en hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om dan uw verwachtingen te overtreffen! Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamers, aardig personeel.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 19 jul 2021
Beste Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 19 jul 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel dicht bij centrum.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 19 jul 2021
Beste Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Namens ons hele team bedanken wij u voor uw komst en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer leuke dagen gehad. Erg vriendelijk personeel en een heerlijk bed.
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacuzzi kamer is top!
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 26 nov 2020
Geachte Stephanie, Bedankt voor uw review! We zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf in de Suite! We hopen u vaker te mogen verwelkomen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachten nabij het centrum
Uitstekend hotel, vlakbij het centrum van Amersfoort, met een zeer vriendelijke mensen die altijd klaarstaan voor dat beetje extra hulp
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 10 okt 2020
Geachte Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw review. We zijn ontzettend blij met uw score en complimenten na uw recente verblijf bij ons! Namens ons hele team bedanken we u voor uw komst en kijken er er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Oscar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 10 okt 2020
Beste Oscar, Bedankt voor uw prachtige score! We zijn zeer verheugd om te vernemen dat alles naar wens was tijdens uw verblijf. Namens ons hele team bedanken we u voor uw komst en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

10/10 – Uitstekend

Gert, Assen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, strak en schoon hotel. Locatie op loopafstand van het centrum. Sfeervol restaurant. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 21 sep 2020
Geachte Gert, Bedankt voor uw review. We zijn ontzettend blij om te zien dat u een fijn verblijf heeft ervaren en in het bijzonder heeft genoten van de locatie en onze restaurants. We hopen u vaker te mogen verwelkomen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 7 sep 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are happy to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again when your travels bring you back to the area! Kind regards. Team Mercure Hotel Amersfoort Cenre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Mercure Hotel Amersfoort Centre op 7 sep 2020
Dear Valued Guest. Thank you for rating your recent stay, We are glad that you had a pleasant time in our hotel! On behalf of our team we thank you for visiting us and hope to welcome you again. Kind regards, Team Mercure Hotel Amersfoort Centre