Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van ibis Brussels off Grand Place

3 out of 5
ibis Brussels off Grand Place
Rue du Marché aux Herbes 100, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 495 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 371 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything perfect when you look at the price and quality. Just a suggestion could be that you get a reduction for the Parking. That is below the hotel.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 8 apr 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay.We are delighted to hear that you found the balance between price and quality to be perfect, and that our room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities met your expectations. Regarding your suggestion for a parking reduction, we appreciate your input and want to inform you that while we do not have control over the public parking facility's pricing, we always strive to provide our guests with convenient options. We are committed to offering a comfortable and enjoyable experience at ibis Brussels Off Grand Place and your compliments are truly motivating for our team.We hope to hear from you soon.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Fatima Zahra

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 22 jan 2024
Dear Fatima Zahra,It was a pleasure to receive this great review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.Wishing you all the best and looking forward to your next visit,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ron

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel Maar de kamers waren niet op tijd klaar bij aankomst.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 10 dec 2023
Beste Ron,Het doet ons plezier te lezen dat u de netheid van uw kamer en de staat van ons hotel met een hoge score waardeert. Onze kamerfaciliteiten worden inderdaad zeer gewaardeerd door onze gasten, zoals blijkt uit uw 100% score. We betreuren het echter dat uw kamer niet op tijd klaar was bij aankomst. Ons inchecktijdstip staat normaal gepland vanaf 15:00 uur voor OTA-gasten. We streven ernaar om al onze gasten zo snel mogelijk te accommoderen en hopen dat dit ongemak uw algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Marc van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is top, privacy is goed. Net hotel en vriendelijk. Je hoort wel goed de deuren van de kamers op je gang.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 21 aug 2023
Beste Marc,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u de locatie en vriendelijkheid van ons personeel op prijs stelde. Ons hotel is inderdaad ideaal gelegen in het historische stadscentrum, op slechts een paar minuten lopen van de Grote Markt en vele andere bezienswaardigheden.We betreuren het echter dat u last had van het geluid van de deuren op uw gang. Onze kamers zijn uitgerust met dubbele geluidsisolerende ramen om het geluid van buitenaf te minimaliseren, maar we begrijpen dat dit soms niet voldoende is om geluiden van binnenuit te dempen. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 – Redelijk

Ruud van

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
airconditioning has low capacity and is not really cold. So in bed you are still sweating.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 17 aug 2023
Dear Ruud,Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry to hear that the temperature of your room was not that which you would have wished for. We had no notification that our heating system was not functioning correctly and regret that you did not inform us as our team members are always on hand to assist with adjusting the control if required or take the necessary corrective action.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 – Redelijk

Sonja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
no kettle in the room
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 4 mei 2023
Dear Sonja, Thank you for your feedback following your recent stay.We aim to meet the requirements of our guests and so regret to read that you were not completely satisfied with our room amenities. We are also sorry that not everything was right for you. Our team is on hand for anything you might need, please don't hesitate to let us know if anything is missing.Thank you again for your feedback. We hope to see you again in the future. Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Kaylian

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 2 apr 2023
Beste Kaylian,Hartelijk dank voor dit positieve oordeelHet verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groeten,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

RE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal gelegen in Centrum Brussel alleen jammer dat je in je eigen hoofdstad aan de receptie niet in het Nederlands kan communiceren (Frans Engels)

10/10 – Uitstekend

Ramon

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstige locatie bij station en Grote Markt, uitvalbasis voor leuke uitjes in de omgeving. Faciliteiten zijn voor een hotel uitmuntend. Personeel zeer behulpzaam. Kamers zijn up-to-date en goed verzorgd.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 22 jun 2022
Beste Ramon, Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel. We zijn erg blij dat u u vermaakt heeft bij ons! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Inayat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a amazing stay at the hotel. Very welcoming and friendly staff. And the location is amazing!!
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 7 feb 2022
Dear Guest, We would like to thank you for your rating so highly your recent stay. Thank you for your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. We look forward to welcoming you back! Best wishes, Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Kevin Martens, General Manager op 30 sep 2021
Beste Anton, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf naar bevrediging was. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Hartelijke groet, Kevin Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

J.W.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke locatie
Top locatie in het centrum van Brussel. Kamer en vooral badkamer zijn aan de kleine kant. Alles is erg netjed.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima team daar die zorgden voor een passende kerstsfeer. Prima ontbijt ook ...doe zo voort daar in Ibis Brussels Grand Place !!!
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geertruida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Slot van hotelkamer was defect
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is fijn want het ligt midden in het centrum van Brussel en vlak naast de parkeerplaats Grand Place. Het ontbijt buffet is uitgebreid en voor elk wat wils. Wij logeren er regelmatig en meestal zijn de kamers goed schoon, maar deze keer was het iets minder. We vonden een tube creme tussen de lakens van de vorige reizigers. Ook de airco deed het niet in de kamer.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met alles wat nodig is voor een citytrip.midden in het centrum van Brussel. Betalende parking aan het hotel.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De kamer was erg klein. Ook de ruimye in douchecabine en de ruimte bij het toilet waren erg krap. Wij vonden het veel geld voor wat je ervoor krijgt. Personeel was vriendelijk. Ik had bij mijn zoekopdracht aangegeven dat ik een hotel met parkeergelegenheid wilde. Dit bleek ee algemene garage wat weer extra geld koste.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Kleine kamer met weinig daglicht. Slechts 1 handdoek per persoon. Dunne losse en dus schuivende topdekmatras Wel mooie ligging en goed onderhouden
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ons geboekte hotel was afschuwelijk. We moesten met spoed een nieuw hotel vinden. Gelukkig konden wij direct terecht bij dit hotel super fijn. Heel goed geholpen door personeel. Keurige kamers en leuke omgeving.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke ligging dicht bij de Grand Place. Gemakkelijk bereikbaar en ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel, mooie en schone kamers. Kortom een aanrader!
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Brigit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig 👍😁
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de gangen is het echt onvoorstelbaar warm. Slecht voor het milieu en overbodig. [5e verdieping]
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
This might be the best priced half decent hotel in a very expensive part of the city. Its location is outstanding.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Fabio, Kortrijk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel toffe ligging, we moesten hartje Brussel nog ontdekken en daar is dit hotel de ideale plaats voor. Aan het loket heb ik tot tweemaal versteld gestaan van hoe aangenaam receptionisten wel niet kunnen zijn! Had ik maar hun namen gevraagd dan had ik deze zeker laten vallen! Top ervaring.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op loopafstand van het uitgaansgebied van Brussel.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed gelegen bar uitstekend vriendeijk morgend eten goed bestek was niet eg netjes
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

JOSEPHUS

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Johan, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer dat er geen Nederlands werd gesproken.... tijdens het inchecken....
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Reinhilde, Silly

Positief: Netheid
Nice hotel close to the centre
This is not a very good Ibis hotel, there are much better! The rooms are small, clean, very good brackfast. I'ts a pity that nowbody spoke Dutch!
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning is non-existent, brought this up with the front desk and they looked at me like I had three heads. When they came to the room to investigate he said it’s the same in all the rooms. So be aware there is no A/C, they shut off the compressors on the roof so the in room A/C only blows air. We had it set at 5° for three days, the room is so small it should have been as cold as a refrigerator but it was hotter than an oven.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 14 mei 2024
Dear Robert,Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear that your stay did not meet your expectations, particularly regarding the air conditioning. Our system is designed to adjust based on external temperatures to ensure environmental efficiency, yet we understand it might not have provided the comfort you expected.We also note your comments on the size and temperature of the room. While our rooms are designed to maximize space and comfort, we apologize if this was not your impression. Our front desk team aims to address all guest concerns promptly and with care; it is disheartening to hear that you felt otherwise.We strive to maintain high standards of cleanliness and condition in our facilities, continuously updated since our last renovations in 2019. It is concerning to hear your observations differ, and we sincerely regret any discomfort caused.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Alberto

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 14 mei 2024
Dear Alberto,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Allan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean. The beds were a bit different than what I am used to. They have mattress pads on top of the mattresses
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 11 mei 2024
Dear Allan, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to learn that you found the room very clean, reflecting our commitment to providing immaculate accommodations. Our team strives to ensure the highest standards of service, and we are thrilled that this was evident during your visit.While you noted the beds were a bit different from what you're accustomed to, we hope the Sweet Bed by ibis design, introduced in 2019, offered you a restful sleep. Our Sweet Bed by ibis mattresses are selected for comfort, and we provide additional pillows upon request for personalized support. We apologize for any inconvenience and appreciate your understanding that our room amenities are thoughtfully chosen to balance guest comfort with environmental considerations.We take pride in our hotel's condition following the renovations in 2019, and we continuously strive to maintain the facilities to the highest standard. Your remarks are invaluable to us, and we are grateful for the opportunity to serve you.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pierre-Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super belle hôtel très biens située et tranquille où elle ce trouve
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, Directeur général op 7 mei 2024
Cher Pierre-Olivier,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis de lire que notre emplacement a été idéal pour votre visite et que la propreté de nos chambres ainsi que leur confort aient contribué à rendre votre séjour agréable. Il est également gratifiant pour nous que vous ayez apprécié le professionnalisme et la disponibilité de notre personnel. Votre retour positif sur les aménagements de nos chambres est très encourageant pour toute notre équipe.Nous sommes fiers de maintenir notre établissement dans des conditions optimales et nous nous réjouissons que vous ayez remarqué nos efforts. Comme vous l'avez mentionné, notre hôtel s'efforce d'offrir un environnement calme et serein pour nos hôtes, et nous sommes heureux que cela ait été à la hauteur de vos attentes.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great place to stay. Very close to the Central Station and to Grand Place. Friendly staff.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 7 mei 2024
Dear Andrea,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that our prime location, merely a stone's throw away from the Central Station and the iconic Grand Place, contributed positively to your experience at ibis Brussels Off Grand Place. It is such a joy to know that the friendliness of our team made a lasting impression.Furthermore, your commendation of the room's cleanliness and amenities fills us with pride, as these are aspects we pay close attention to. While you've rated the hotel condition as somewhat less than perfect, we take solace in the fact that our recent renovations in 2019 have generally been well-received.Exceptional service is what we strive for, and it's rewarding to know that we have lived up to your expectations. We thank you for choosing ibis Brussels Off Grand Place and for highlighting the attributes that make our hotel a preferred choice for travelers.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hélène

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, Directeur général op 4 mei 2024
Chère Hélène,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire sympathique.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous revoir très bientôt pour un séjour tout aussi réussi.Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, Directeur général

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location..!! Easy to Train ,Main land mark and restaurants..Room is a small but acceptable.. Pretty good stay for 3 nights..
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 1 mei 2024
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent experience.It is delightful to hear such positive feedback about our hotel's location and its convenient access to transportation and local landmarks. We're glad that these aspects contributed positively to your experience.While our rooms are designed to be cozy and efficient, we understand that preferences on room size can vary. Rest assured that our team is dedicated to providing a comfortable and clean environment for all our guests, as reflected in your satisfaction with the room cleanliness and the hotel's condition.We are also pleased that you found our service to be commendable. Our staff takes great pride in offering a welcoming atmosphere to all our visitors. Should you decide to stay with us again, we would be more than happy to assist in finding the perfect room to suit your needs.Thank you for choosing ibis Brussels Off Grand Place for your 3-night stay. We take pride in catering to our guests' needs the best way we can and hope you will return to enjoy our services once more.We hope to welcome you back. All the best.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

MOIRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central Ibis and helpful reception and check in.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 30 apr 2024
Dear Moira,Thank you for such a positive review.We are delighted to learn that our room cleanliness met your expectations and contributed to a comfortable experience. It's also gratifying to know that the condition of our hotel impressed you and that you found our service to be exemplary. Our team is particularly proud that you appreciated the amenities provided in your room, reflecting our commitment to ensuring a pleasant and satisfying stay. Should you choose to stay with us again, we hope to continue providing you with the high standard of service and hospitality that ibis Brussels Off Grand Place is known for.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

4/10 – Matig

Daniel

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The AC was turned off and they offered a small fan instead of just enabling the AC. The mattress was basically a comforter wrapped in a sheet. The area around the hotel was covered in litter and pickpockets. Breakfast was pretty good but not included so a short walk across the plaza found better.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 29 apr 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to review your stay.While we are pleased to hear that you found our breakfast to be satisfactory, it is with regret that we note your concerns regarding the AC and mattress. Our hotel employs an environmentally conscious heating and cooling system, which is adjusted based on the external temperature, and we offer additional fans upon request for our guests' comfort. We also take pride in our Sweet Bed by ibis, which was introduced in 2019, designed to enhance sleep quality.We are disheartened to learn of your impression of the hotel's surroundings and the condition of your room. Please be assured that our housekeeping team is dedicated to maintaining a high standard of cleanliness daily. Your feedback is valued as it helps us to monitor and improve our guest experience. Furthermore, we are sorry to hear that the room amenities did not meet your expectations. Our premium rooms offer additional amenities such as coffee/tea making facilities and free mineral water, which may better suit your needs in future stays.We appreciate your comments on our service and hope that our staff provided you with the attentive and efficient service that ibis Brussels Off Grand Place is known for. Our team is available around the clock to assist our guests with any concerns they may have during their stay.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff. Perfect location for our family. It is so close to the Grand place and we enjoyed the lively music during the evening and on the weekends.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 26 apr 2024
Dear Cynthia,Thank you for such a positive review.It's delightful to know that our staff's friendliness and helpfulness contributed to making your family's visit enjoyable. We pride ourselves on our prime location, and we're glad you took advantage of our proximity to the Grand Place and the vibrant atmosphere it offers during the evenings and weekends.Your kind words about the cleanliness of your room and the overall condition of ibis Brussels Off Grand Place are much appreciated. Our team works diligently to ensure the comfort and satisfaction of our guests, and it's rewarding to see those efforts acknowledged.Thank you for highlighting the high level of service you received; our staff will be pleased to hear that their efforts have been recognized.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for the location. Very close to the train station and the grand place. We got a room facing the square in front of the hotel, offering a front row seat to all the actions and entertainment. It also gave us a nice view towards the tower. Windows thick enough to block off noises from the busy square. Room is spacious and clean. Overall great place to stay.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 11 apr 2024
Dear Nam,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are thrilled to hear that our prime location, conveniently close to the train station and the grandeur of the Grand Place, contributed to the enjoyment of your stay. It's wonderful to know that the room provided a spectacular front-row view of the bustling square and that our double-glazing windows effectively insulated you from the lively atmosphere beneath.While we are pleased that you found the room spacious and well-maintained, we take note of your comments on the hotel's condition and room amenities. We continuously strive to maintain high standards and your feedback is integral to our improvement. That said, we are proud that our recent renovations in 2019 have kept the hotel in very good condition and that our Sweet Bed by ibis ensures a restful night's sleep.Our staff is elated to receive your praises regarding the service provided. Ensuring that your stay is seamless and comfortable is our utmost priority, and we're glad that we met your expectations.We hope to have the occasion to welcome you back.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 10 apr 2024
Beste Richard,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Stella Maris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La gente del hotel es muy amable y la ubicación del hotel es buenísima. En esta segunda ocasión que me hospedé la habitación estaba al lado de un motor que no dejo de sonar toda la noche. Pero recomiendo mi honeste hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 9 apr 2024
Estimado Maris,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros y por elegirnos para disfrutar de unos días en Bruselas.Nos complace saber que la amabilidad de nuestro equipo y la excelente ubicación de nuestro hotel contribuyeron a una experiencia agradable durante su estadía.Sin embargo, lamentamos que se haya enfrentado a inconvenientes con el ruido en su habitación. Apreciamos su comprensión y nos gustaría informarle que disponemos de habitaciones en diferentes ubicaciones del hotel que pueden ofrecer un ambiente más tranquilo para su próximo viaje.Nos honra que recomiende nuestro hotel y nos complace que haya disfrutado de las instalaciones y servicios que ofrecemos.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Atentamente,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Pankaj

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would have loved to give 5 STAR but for one reason. THERE SHOULD BE ELECTRIC KETTLE IN ALL THE ROOMS SO THAT WE CAN GET TO DRINK WARM WATER WHENEVER WE WANT AND we don't have to go outside the hotel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 8 apr 2024
Dear Pankaj, Thanks very much for your high rating of our hotel.We are pleased to hear that you found our hotel's cleanliness, condition, and service to your satisfaction. Regarding your comment about the lack of an electric kettle in the rooms, we understand the convenience it can provide. However, as part of our sustainable environmental efforts, we offer these amenities in our premium rooms which are available with an upgrade. This choice reflects our commitment to Planet 21 and reducing energy consumption where possible. We are always looking for ways to improve our guests' experience and appreciate your feedback.We hope to hear from you soon.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Francisco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent convenient location. Very close and easy walking to La Grand Place and the Brussels Central station. Clean hotel with friendly and helpful staff. Available full breakfast was good. Adjoining bar/cafe was great with friendly bartenders/servers.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 8 apr 2024
Dear Francisco,Thank you for sharing your positive review.It is a delight to read that our central location provided the perfect starting point for your explorations in Brussels. We are thrilled that the cleanliness of our hotel and the friendliness of our staff met your expectations and contributed positively to your stay. Furthermore, it is gratifying to know that you enjoyed the full breakfast and found our adjoining bar/cafe to your liking. Your appreciation for the room amenities is also much valued, as we strive to offer a comfortable and well-equipped space for our guests.We look forward to seeing you on your next visit.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Goed

Lesley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very central... within easy walking distance of train and bus stations...plenty of restaurants and shops . Only thing was being at front of hotel it was very noisy early in the mornings. Apart from that a great stay .
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jurgen Van der Haegen, General Manager op 8 apr 2024
Dear Lesley,Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that our central location and proximity to local attractions and transport hubs contributed positively to your stay. The abundance of nearby restaurants and shops is indeed one of the many aspects our guests enjoy. We regret to hear that your experience was marred by noise disturbances in the early morning. While our central location is highly appreciated, it can sometimes come with the vibrancy of city life. We understand the importance of a restful night's sleep and offer rooms at the back of the hotel that tend to be quieter. For any future stays, please feel free to request one of these rooms for a more serene experience. It is gratifying to note your high ratings on room cleanliness, hotel condition, and the service provided by our dedicated team. Moreover, we are pleased that the amenities within our rooms met your expectations, enhancing your overall experience at ibis Brussels Off Grand Place.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager