Binnenzwembad

Beoordelingen van Radisson Blu Scandinavia Hotel

4 out of 5
Radisson Blu Scandinavia Hotel
Södra Hamngatan 59, Gothenburg

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1174 van 2059 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 619 van 2059 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 143 van 2059 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 64 van 2059 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 59 van 2059 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Göteborg
great spot beautiful hotel , I was nevertheless disappointed the spa was not included, on the other hand the Spa connected to the hotel was a great one!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna, front desk op 10 feb 2024
Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you found our hotel beautiful and enjoyed your stay with us.We apologize for any disappointment caused by the spa not being included. While our spa services are not complimentary, we're pleased to hear that you enjoyed the spa connected to the hotel. Your satisfaction is our priority, and we're glad you found an alternative that met your expectations.Should you choose to stay with us again in the future, please feel free to reach out if you have any questions or if there's anything we can do to enhance your experience.

6/10 – Redelijk

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Reception op 18 jul 2023
Dear GuestThank you for your feedback, we apologies for the inconveniences you experience during your stay with us. We are constantly working on to give our guests a good experience with us as possible. We apologies that we didnt meet your expectations this time during your stay with us, we apologies for this we will of course take this further with responsible department and take full action in this matter and investigate what happened, it was a mistake from our side and it wasnt very professional of us. We will correct this so that we can provide even better service to you as guests at our hotel. We hope to welcome you back to us again soon. Kind Regards Front Desk

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon hotel, ontbijt veel keuze.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ramin op 27 jun 2022
Thank you, Brian!

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie
Mooi en net hotel. Goede service en lekker alles op loopafstand.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ramin op 30 mei 2022
Thank you! Your feedback is very much appreciated, Marco. Come back soon!

8/10 – Goed

Hillina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel.
Prima hotel op een top lokatie. Internet is niet goed genoeg voor een business hotel. De procedure voor in en uitrijden van de parkeer garage is dramatisch. De receptie is niet te bereiken! De garage deur kan niet worden geopend. Je zult telkens opnieuw vanuit de garage naar de receptie moeten lopen. chaos.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ramin op 13 dec 2021
Thanks for the feedback, Pieter! Your comments will be noted and we look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

S.W.A.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst ‘s avonds laat kregen we te horen dat het hotel overboekt was. Dit was een teleurstelling, zeker gezien we onze kamer ruim te voren al geheel betaald hadden. Ik vermoed dat onze late aankomst hierin een rol heeft gespeeld, hoewel we dit netjes in de boekingsgegevens hadden gezet. Dit werd echter netjes opgelost met een nachtje elders en gecompenseerd. Nette kamer, mooi hotel, personeel vriendelijk. Locatie van het hotel perfect. Geen geluidsoverlast gehad. Ontbijt ruime keuze.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ramin op 8 nov 2021
Hi! Thank you for your feedback. We are happy to hear you enjoyed your stay and apologize for the mix-up with your reservation. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale locatie, Goede service. Slechte A/C
De locatie is perfect, Alles op loopafstand. Staat van het gebouw is goed. Ontbijt is ruim opgezet en inclusief lokale lekkernijen. Nadeel is dat de airconditioning in de kamer nauwelijks functioneert. We hebben meerdere kamers gehad, maar overal hetzelfde euvel. Salesmanager Maria heeft er alles aan gedaan om dit ongemak te compenseren.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ramin op 1 sep 2021
Hi Robert! Thank you for your feedback. We apologize the inconvenience with the airconditioning. All such issues are being monitored closely and hopefully it will have been resolved until your next visit. Welcome back soon!

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker ontbijt
Mooi en net hotel. Super hotel en perfecte locatie voor verkennen van de stad Wel een krappe garage.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ramin op 1 sep 2021
Hi Marco! We greatly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon:)

10/10 – Uitstekend

Oliver

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel , zentral gelegen und guter Service
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Shae-Lynn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an incredible hotel. It is right across the street from central station, and a short walk to popular areas. The room was fantastic. It was very spacious, with a balcony to the lounge area. The staff were incredibly friendly.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

TEMIDAYO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful, clean, good location and friendly staff
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Radisson Blu Scandinavia op 23 mei 2024
Thank you for your high rating after your stay with us.Happy to learn that everything was to your liking.All the best,

10/10 – Uitstekend

Sibel

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super tilfreds
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Radisson Blu Scandinavia op 23 mei 2024
Thank you for your high rating after your stay with us.Hope to see you back soon again. All the best,

10/10 – Uitstekend

Julius

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Radisson Blu Scandinavia op 23 mei 2024
Thank you for your high rating after your stay with us.All the best,

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay in with easy walk in the center of Gothenburg.
12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 18 apr 2024
Dear Jan, Thank you for choosing Radisson Blu Scandinavia Gothenburg!We are happy that you enjoyed staying with us and hope you will be back again!

10/10 – Uitstekend

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 21 apr 2024
Thank you Ellen

8/10 – Goed

Annabel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very much a business hotel but well located and very comfortable. We paid for the spa which is reduced in cost for hotel guests - would definitely recommend. We didn’t get breakfast as it looked busy but the spread seemed ok. We ate out at the bakeries instead. Easy to get everywhere on foot or by scooter / bike.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 30 mrt 2024
Dear Annabel,Thank you so much for your feedback. I hope you will enjoy the breakfast next time.Best regards,Radisson Blu Scandinavia

6/10 – Redelijk

Nils Norman

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The entrance is nice with plants and friendly cosierge an sequrity. Otherwise the ambiance of the hotel is artificial and unpersonal. No sign of culture, Gothenburg or time of year. Breakfast is not good. Warm dishes are not warm. And they are undelicate, dry and look industrial made. Bar is busy and unpersonal. Could be the "Heart" of the house but is not. For me ss a business traveler it is VERY unconvenient thath you can not charge the romm for your ourchase there. Makes a mess wit a lot of extra paperwork for my companys accounting.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 30 mrt 2024
Dear Nils,Thank you for your feedback. We will note this and do our best to improve.Best regards,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Uitstekend

Aris, Springfield

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience 👍
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 30 mrt 2024
Dear Aris,Thank you for your feedback. Looking forward to welcoming you again!Best regards,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice Very modern No faults at all
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front desk op 12 mrt 2024
Many thanks Rob! Glad you liked it

10/10 – Uitstekend

Glenn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Internationell atmosfär med bra standard
Reser mkt i världen och har bott på många hotell. Här känner du dig hemma och trygg. Skön lobby, bar och helt ok frukost. Bra lounge om du har tillträde. Gym är godkänt. Rummen tysta och bra standard. Det enda kritiken är att de frontar med en bild till en pool i spa’t men de tar 300kr i entre. Mao det ingår inte. Läget mittemot centralstationen och gångavstånd till Avenyn. Testade att äta torsk när man ändå var i Gbg på hotellet och den var 5*. Internationell atmosfär på hotellet.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 30 mrt 2024
Hej Glenn,Tack för ditt betyg. Vi ska ta vidare feedbacken till Hagabadet!Med vänlig hälsning,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Uitstekend

sanih

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra service som som tillgodosåg min önskan att bli uppgraderad. Detta gör att jag kommer välja detta hotell nästa gång med.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 29 feb 2024
Tack för ditt fina omdöme Sanih.Vad roligt att vi blivit ditt nya "favorithotell".Vi ser fram emot ditt bästa besök hos oss.Bästa hälsningar,

10/10 – Uitstekend

jørn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 29 feb 2024
Thank you Jorn för the hight rating you have given us.Hope to see you back soon again.All the best,

10/10 – Uitstekend

Nils Otto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk, Stephania op 26 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback.We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to get to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

Asif

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk, Stephania op 26 feb 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Björn

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk, Stephania op 26 feb 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk, Stephania op 26 feb 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Yvan

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk, Stephania op 26 feb 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

6/10 – Redelijk

Nicki

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk, Stephania op 26 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback.We apologies for the inconveniences you experience during your stay with us. We are constantly working on to give our guests a good experience with us as possible. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Kaare

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Stig

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
Tacj för ditt fina betyg!

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
Tack för ditt fina betyg!

8/10 – Goed

Marcus

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
Tack för ditt fina betyg!

8/10 – Goed

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jan-Erik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysig weekend
Trevligt hotell med bra läge. Dålig service i baren både på fredag och lördag.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jörgen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minus på: Alldeles för varmt på rummet. Kunde ha varit bättre städat. Plus på: Frukosten va väldigt bra. Personalen va väldigt trevliga
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
Hej Jörgen,Tack för du tog dig tid att ge oss en recension. Vad kul att du gillade frukosten och servicen från vår personal. Vi ska ta din kritik angående städningen och frukosten vidare inom organisationen. Välkommen åter!

10/10 – Uitstekend

Peder

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 17 feb 2024
Thank you for rating us after your stay.Hope to see you back soon. All the best,

10/10 – Uitstekend

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 17 feb 2024
Thank you for leaving a rating after your stay with us. Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 17 feb 2024
Thank you for sharing your review with us.Hope to see you back again.All the best,

10/10 – Uitstekend

Jessica

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 17 feb 2024
Thank you Jessica for your review.Happy you liked it with us.Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Goed

Jonas

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 30 mrt 2024
Hej Jonas,Tack för ditt betyg. Hoppas att vi kan möta era förväntningar bättre nästa gång.Med vänlig hälsning,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Uitstekend

Mattias

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 17 feb 2024
Tusen tack för det fina betyg du ger oss Mattias.Hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka snart igen.Allt gott,

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 15 feb 2024
Thank you Philip for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

10/10 – Uitstekend

Camilla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppen
Toppen. Fint och mysigt rum, sköna sängar. Trevlig personal och gott om veganska alternativ på frukosten.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 17 feb 2024
Tack Camilla för det fina betyg du har gett oss.Vad roligt att läsa att upplevelsen var fin och att ni kände er väl omhändertagna.Allt gott,

8/10 – Goed

Pernilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 15 feb 2024
Thank you Pernilla for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

10/10 – Uitstekend

Colin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wow...
Why cant all hotels be like this. Really pleasing aesthetically, friendly curtious staff. Only fripe was that the bed was insanely soft and i like a stiff matress
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
Hi Colin,We are vert grateful for your kind words. We really appriciate that. Hopefully we will se you back at our hotel soon again.Kind Regards

6/10 – Redelijk

Max

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A hotel in the centre of the city
I stayed there for 4 nights. The executive room was big enough to sit and work in the room. The bed was comfortable. The city view was nice! The breakfast buffet was a disappointment. First of all, the time, only until 9.30 !! And the food, nothing special, just the basic. The scramble egg and the sausage were cold all 4 days I was there. No light cheese. Also the coffee was nothing to cheer for. The staff at reception or other employees never greet you when you passed them. One time I called to get a plate and a fork. The lady that brought it up to the room, almost scolded me, for not haven't gone down myself to get it, because as she put it " you haven't bought the food here, have you? Very rude I felt !!! So, if you have experienced customer service at 5 star hotels in other countries, you'll be somewhat disappointed of the level of the service here
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
Hello Max,Thank you for taking the time to give us some feedback. We are happy that you liked the bed and the city view.Regarding the breakfast we will take your critique forward in the organization. We are sad that you did not like our service. Our goal is to provide great service to our guests and we will definitely try to better ourselves in the future.All the best.

10/10 – Uitstekend

Peder

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 15 feb 2024
Thank you Peder for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra service!
Fint bemötande och bra service! Rummet var dock inte städat när vi checkade in och fick ordnas medan vi var på stan.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Teamet op 17 feb 2024
Tack för att du delar din upplevelse med oss.Vad roligt att höra att du uppskattade bemötandet även om rummet inte var klart när ni kom.Hoppas vi får chansen att välkomna er åter igen.Allt gott,