Exterieur

Beoordelingen van Hotel St. Lambert

2 out of 5
Hotel St. Lambert
Markt 2, Helmond

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 61 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden het een prima hotel. 2 nachten gelogeerd. Kamers niet supergroot maar voldoen aan alles wat je nodig hebt. Wij hebben ons er welkom gevoeld.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Aad

Positief: Netheid, personeel en service
Zeer vriendelijk personeel kamers oud maar netjes
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van eigenaar op 20 sep 2023
Goedemiddag Aad,Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, dit waarderen wij zeer. Recent ( een maand geleden ) hebben wij alle kamers op de tweede verdieping voorzien van nieuwe bed achterwanden. En wellicht dat er nog meer vernieuwingen op komst zijn. Suggesties zijn altijd welkom.Met vriendelijke groet,Joop Boers

8/10 – Goed

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Paul

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie top, hartje centrum. Prima bedden. Zeeeer gehorig, zowel voor geluid dat van buiten komt, maar ook voor geluid van de kamer ernaast/(schuin)onder. Draaikiep-systeem van beide ramen was kapot, waardoor we niet zelf het raam konden openen/sluiten.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Hajar

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk en basis goed. Verzorgd ontbijt. Uitstekende ligging.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer zag er netjes uit en personeel was prettig. Kleine kamer, maar had niet meer nodig. Wel vond ik het erg gehorig.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was klein, geen koelkast, weinig stopcontacten, geen stopcontact op badkamer. Geen receptie Savonds. Toegang gedeelte voor savond / overdag wordt gebruik als rookhok door eigen personeel. Ontbijt matig
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Jeffrey op 3 mei 2019
Geachte gast, Helaas zijn onze kamers op de 1e verdieping kleiner als op onze 2e etage, waardoor wij geen koelkast kunnen plaatsen op onze kamers. Echter zijn wij maar een 2 sterren hotel waardoor wij geen nachtreceptie hebben. We zijn bezig met het renoveren van onze kamers en zullen het zeker meenemen wat betreft de stopcontacten. Hopelijk mogen wij u nog ooit begroeten in onze nieuwe hotelkamers. Met vriendelijke groet, Jeffrey Dam Hotel St.Lambert

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

rtr, Hardinxveld

Positief: Netheid, personeel en service
Gezellig hotel in centrum
Prima hotel. Schone kamer. Goed ontbijt. Gezellig terras aan het marktplein.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed
gewoon normaal leuk personeel wee werden direct geholpen met vragen
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Marga

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Jeroen , T

Leuk in het centrum, naast kerk (geen last van)
Prima voor een paar nachtjes. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar de mogelijkheid voor diverse lekkere koffiesoorten maakte veel goed.

8/10 – Goed

Wout, Zaandam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het het centrum wel wat gedateerd hotel maar wel schoon en netjes.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
eenvoudig hotel in centrum
Het hotel is behoorlijk gedateerd maar oogt wel schoon. Het hotel was absoluut niet volgeboekt, toch kreeg ik een kamer aan de marktzijde, waar helaas de volgende ochtend vroeg de markt werd opgebouwd. Dat is wel een minpuntje.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hebben alleen overnacht maar komen zeker een keer terug om de omgeving goed te bekijken

10/10 – Uitstekend

Alen

3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Le

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrived at the hotel at nigh we could't get into the hotel. We had to stay outside in the cold for almost 1 hour and half because nobody were present to attend us. We had to call and if you don't have a phone to call your will stay out!
8 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Marilyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attractive
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Marouf

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff/ single room with no air conditioner as advertised and no fridge, not comfortable overall. Not quite impressive with the breakfast either.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Joop Boers op 15 aug 2023
Goedemiddag Marouf,Hartelijk dank voor uw recensie op Expedia en dank voor het compliment voor mijn medewerkers. Alleen ik begrijp niet dat u geen airco had op de kamer. Het complete hotel is voorzien van airco, zelfs in de keuken. Ons ontbijt bestaat uit een continentaal ontbijt, daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Mvg.Joop Boers

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rummen var små, men funktionella.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Joop Boers op 15 jun 2023
Dank u voor uw feed back. Inderdaad de kamers zijn niet zo groot. Helaas kan ik hier niets aan veranderen, hoe graag ik dat ook wil. Maar bedankt voor uw verblijf.

10/10 – Uitstekend

NOUREDDINE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un séjour , agréable comme d'habitude.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Joop Boers op 14 jun 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf en graag tot een volgende keer.

2/10 – Ontzettend slecht

Lars

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Joop Boers op 15 jun 2023
Sorry, maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren. Zou u misschien wat specifieker willen zijn?

8/10 – Goed

Wael

2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Double Booking Nightmare
The hotel called us the day before our 2 bookings and said they were canceling our reservations due to double booking. We had already stayed 2 nights but forced us to leave losing the 3rd and 4th nights. Room was noisy due to construction. Had to climb 4 flights of stairs all the time. And on the nights they say they were double booked there were still vacancies showing on the search sites. Everyone else was full so we were forced to sleep in the car.
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Lamberdina

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Trayan

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

jim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Good cheap hotel
Hotel was good value for money .great choice of menu in restaurant and bar .stairs only to rooms only issue i had otherwise excellent bedroom basic but clean and bed comfortable. Would stay again
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

NOUREDDINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPER
SYMPATIQUE
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Joop Boers op 21 sep 2022
Goede avond,Hartelijk dank voor uw verblijf in ons etablissement. Wij zijn voortdurend bezig om het onze gasten naar de zin te maken en daarom is het fijn te horen dat u het naar de zin heeft gehad.

8/10 – Goed

Turgay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay
The hotel was located in the very center of Helmond, which might be good for tourism but not for a business trip. We hardly managed to find the parking lot that is like 500 m far from the hotel and carrying luggages all the way from the parking lot to the hotel was a disaster. As it is located in the center, there is no access to the area nearby by car, it is all pedestrian way. The room was very outdated and even though it looked okay in the pictures, actually it was very very ugly. We were there only for one night so it was bearable for a single night.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Eigenaar op 16 aug 2022
Goedemiddag, Allereerst hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel. Het spijt mij dat u een vervelende ervaring heeft met ons hotel. Het klopt, het hotel ligt midden in het centrum, maar de parkeergarage bevind zich op 3 minuten loopafstand van het hotel. U kunt ook met de auto bij het hotel komen om in te checken, alleen moet u daarna wel de auto in de parkeergarage parkeren of gewoon in de buurt van het hotel, er zijn voldoende parkeergelegenheden en deze zijn gratis van 19.00 uur tot 08.30. In 2018-2019 zijn alle kamers gemoderniseerd, wel jammer dat het u is tegen gevallen. Toch hoop ik u in de toekomst te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Joop Boers Hotel Restaurant St. Lambert

6/10 – Redelijk

beata

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Maik

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Abdullahi

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The palce and location is very good
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Raimon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Under Construction...
Check in was ok. You have to go in to a restaurant to do that... On the way to the room you pass all the other rooms that aren't finished yet. The room itself feels very sterile and you feel like you're in a constitution. Heating was off when i got to the room so it was freezing. So was the bathroom. A proper word to describe the bathroom would be creepy. Feels like you're in a horror movie. When the next door neighbor uses the shower it makes a lot of noise within the walls. There's an air condition in the room which also makes a lot of noise. Otherwise everything seemed clean and room service is so kind to let the window stay open throughout the day so when you get back you're greeted with some nice cold air in the middle of january.... No view out the window btw... If you want to waste money this is the hotel for you. Extremely pricey considering what you get...
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Joop op 28 jan 2020
Good aftrenoon mr. Raimon, I am very sorry that you have experienced a bad experience at our hotel. it is true that the rooms are small and indeed, the last 3 rooms are currently being renovated and will be delivered next Sunday. I am sorry you were affected by that. If I had known, you would have been given a different room. At the beginning of February the stairwell will be refurbished and then everything will be neat and tidy again. Once again I apologize for the inconvenience. Regards, Joop Boers Hotel Restaurant St. Lambert

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Træls at man kan booke online, men der var lukket da jeg ankom. Kunne være fedt, hvis man ikke kunne booke et værelse når der er lukket.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AVOID LIKE THE PLAGUE!!!
HORRIBLE, HORRIBLE, HORRIBLE. One of the worst hotel stays I have had. Check in was okay, however once I got to my room, there were markings all up the wall, sticky bathroom floor, dirty carpets and a broken TV. I went back to reception to request a room change, and this was denied because, "there was nothing wrong with my room". The owner called me a liar, without even checking the room. He said he would send someone to my room. 20 minutes later, someone came to my room to inspect and they agree with me on everything and told the owner. The owner then said he didn't have any other rooms available and they were completely full. I understood and asked for a small refund as a sweetner for me to continue to stay in the hotel, this aggravated the owner and he said no continuously. I had no other choice but to sleep in the room, although I had to buy a sleeping bag as I did not feel clean in staying on the bed. I will never return to this hotel whilst under the current management.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Joop Boers op 19 jun 2019
Hallo Matthew, Het klopt dat de tv niet werkte, hetgeen ik niet kon oplossen omdat er geen winkels open waren om een nieuwe te kopen. De volgende ochtend ben ik zelf gaan kijken en bleek de stekker niet in het stopcontact te zitten. En inderdaad, wij zaten volgeboekt. Volgens mij heeft u een compensatie aan de kok gevraagd en niet aan mij, anders had u die gekregen. Ik vind het prima dat u nooit meer terugkomt, maar alstublieft, vertel geen fabeltjes.

8/10 – Goed

Chinedu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine for a couple of night's business trip
Stayed one night in a single room. Room was clean and self contained. WiFi is good and breakfast was ok (I did come towards the end of service tbh so naturally fewer choices), staff were friendly, good restaurant options outside hotel, and walking distance to the station - all I needed for a short business trip. Only downside is the church bell next door that goes off every 25 mins though not between 9pm and 8am.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Jacek

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Yoshi, Oberursel, Germany

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
市街地の観光に便利なホテル。
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay. Good price and right in town. Draw back is that their is no elevator.
6 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Petra, Niederkassel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in der Fussgängerzone, Restaurant ganz hübsch, Hotel selber sehr einfach Zeppich sehr abgewohnt
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

rosie, england

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel city centre
Lovely hotel & staff - the only downside for me was our room was on the small side!
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid
Goed gelegen, praktisch
Goode gelegen, praktisch

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service
Chambre exiguë, mais correcte
Chambre exiguë, mais correcte
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
+ excellent food in the pub - no parking - tight rooms
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Kalevi

Positief: Comfort kamer
Kävisin uudelleenkin.
Alue hyvä, huoneissa paljon eroja-pyri yläkertaan. Hyvä ravintola ja terassi. Hinta/laatusuhde kohdallaan.
1 nacht verbleven in juni 2017