Exterieur

Beoordelingen van Crowne Plaza Maastricht, an IHG Hotel

4 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 297 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 350 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 94 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 793 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

jolanda

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het parkeren in de parkeergarage was even een puzzel. Het hotel is wel erg gedateerd, de badkamer had schimmel tussen de voegen en het antislip gedeelte van de douchebak. De gordijnen sluiten niet goed af dus je hebt de gehele nacht licht inval van buitenaf. Ontbijtbuffet was wel prima maar niet speciaal, erg prijzig voor wat je kan kiezen. De bar en het bar gedeelte waren erg mooi. Prima loopafstand naar het centrum.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jo Ann op 23 mei 2024
Dear Jolanda,We appreciate your detailed feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed our bar and the proximity to the city center. We apologize for the issues you experienced with the parking, room condition, and breakfast. Your comments have been shared with the relevant teams to ensure improvements are made where necessary. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better experience.Team Crowne Plaza Maastricht

8/10 – Goed

Bella

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Leyla - Team Crowne Plaza Maastricht op 13 mei 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. If there is anything we can do to improve your experience next time, please let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back soon.

6/10 – Redelijk

Marga

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Niet naar wens. De kamer was niet geschikt voor ons met een bed van 1.40 mtr en de receptioniste was NIET meewerkend. Uiteindelijk heeft een receptionist op aandringen van ons een klapbed geplaatst.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Leyla - Team Crowne Plaza Maastricht op 6 mei 2024
Dear Marga,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your recent stay with us was not up to your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced with the room size and the service provided by our receptionist.We will take your comments into consideration and work on improving our service to ensure a more pleasant experience for our valued guests in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better stay.Thank you for choosing to stay with us.

8/10 – Goed

Remmelt

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prijs kwaliteit verhouding uiystekend
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Edwin

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gunstige ligging tov centrum
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Leyla op 30 apr 2024
Dear Edwin,Thank you so much for taking the time to leave a review. We are thrilled to hear that you found our location convenient for exploring the center. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon. Thank you for choosing to stay with us.

6/10 – Redelijk

Guus

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jo Ann op 25 apr 2024
Beste gast,Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. We horen graag meer over uw ervaring, zodat we kunnen blijven verbeteren. We hopen dat u ons in de toekomst opnieuw wilt bezoeken.Met vriendelijke groet,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
centrale ligging in Maastricht
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service
Bed was goed. Douchekop: straal erg zacht en andere straal selecteren functioneerde niet meer. Ik vond de geluidsisolatie tegen vallen, aangezien dit expliciet benoemd werd op de site. Wel redelijk rustige omgeving en toch op loopafstand van de binnenstad.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jo Ann op 27 mrt 2024
Dear Patrick,Thank you for your detailed feedback. We're glad to hear that you found our bed comfortable and our location convenient. We apologise for the inconveniences you experienced with the shower head and sound insulation. We appreciate your comments and will share them with the relevant departments for consideration. We value your patronage and look forward to welcoming you back to provide a better experience.Best regards,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

4/10 – Matig

Nico

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Niet schoon , Had kamer voor 3 geboekt , maar was maar weinig voor 3 personen Na veel vragen was het toch nog gekomen Duur parkeren onder het hotel en zeer slecht voor gehandicapte in de garage .
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jo Ann op 27 mrt 2024
Dear Nico,We appreciate you sharing your experience with us, and we would like to express our sincere apologies for the issues you encountered during your stay. We regret that our cleanliness standards and room size did not meet your expectations. We also acknowledge your concerns about parking and accessibility for disabled guests. Your comments are important to us and will be shared with the relevant departments as part of our ongoing commitment to improving our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide a better experience. Best regards,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

8/10 – Goed

Marleen

Reisde met familie
Fijn hotel dicht bij centrum. Heel vriendelijk personeel! Bedden zijn prima en badkamer mooi en schoon. Ontbijt is eenvoudig maar prima. Kan het anderen aanraden om er te verblijven.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jo Ann op 27 mrt 2024
Beste Marleen,We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u onze locatie handig, ons personeel vriendelijk en onze faciliteiten schoon en comfortabel vond. We zijn ook blij dat u ons ontbijt bevredigend vond. Wij waarderen uw vriendelijke aanbeveling en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

6/10 – Redelijk

Bruce

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superfijn hotel. Lekker gegeten en ruime, nette kamer. Een minpuntje: jammer dat het personeel aan de receptie geen Nederlands praat.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is 1 dingetje wat niet fijn was. De onderlakens van het bed liggen los en gaan helemaal opproppen. Dan lig je ‘s nachts ineens op de topper.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Herman

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JP

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Prachtig hotel aan de Maas
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bert-Jan

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

lucel

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

R

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mieke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, parkeren, betaalbaar en gastvrij
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Nienke

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Miek

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Azmi

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

twan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Herman

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Heerlijk Hotel (alleen de bediening kon wat sneller)
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Paulus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Fijn verblijf in mooi, comfortabel hotel.
Mooi, comfortabel hotel. We hebben met 3 volwassenen 1 nacht verbleven in een standaardkamer met 2 queensize-bedden, wat voldoende was. Ik persoonlijk vond de bedden aan de harde kant (-). Personeel was vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Het ontbijt was ook tip-top, met view op de maas (+). Handige Q-park-parking langs het hotel (+) - (22€ voor 24u).
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Edwin

Negatief: Personeel en service
Zeer klantonvriendelijkheid personeel. Lomp behandeld en weinig informatie. Vanaf de ontvangst tot aan het ontbijt was het niet oké. Wij kregen het idee dat wij er voor het personeel waren in plaats van andersom.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tineke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel stad op loopafstand kan geen min puntje vinden
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bert

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mochten niet met kleine hond in het restaurant. Hadden problemen om in en uit de parkeergarage te komen.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Silke de Vries op 16 nov 2023
Dear Tom, Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a score of 4/5. We greatly appreciate you shared your experience with us.Our commitment is to provide the best possible service, and your feedback guides us in achieving that goal.We look forward to the opportunity to welcome you back and strive to make your next experience even more enjoyable.Thank you again for choosing Crowne Plaza Maastricht.Sincerely, Silke de VriesTeam Crowne Plaza Maastricht

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super centraal gelegen. Alles op loopafstand.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Silke de Vries op 11 nov 2023
Dear Eric, Thank you for your amazing review! It is nice to hear that you had such a positive experience with the central location of our accommodation. We always strive to provide our guests with convenience and comfort, and it's wonderful to hear that you were able to find everything within walking distance.We hope you were also able to enjoy the vibrant atmosphere and energy of the surrounding area. Thank you for sharing your positive experience, and we hope to welcome you back in the future for an equally pleasant stay.Sincerely, Silke de VriesTeam Crowne Plaza Maastricht

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Leyla Goktas - Team Crowne Plaza Maastricht op 10 nov 2023
Thank you so much for your excellent rating! We greatly appreciate your high score of 10/10. We strive to provide the best experience possible for our guests, and it's wonderful to hear that we succeeded in meeting your expectations. We hope to welcome you back soon for another fantastic stay!

6/10 – Redelijk

René

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prachtig uitzicht op de Maas (rivierzicht) en een heerlijk ontbijt maken het fijn. Vuile ramen, wat gedateerde inrichting als 20 jaar geleden, dun straaltje uit de douche(2023!), lege douchecremehouder, geven het een mindere kant voor een niet goedkope kamer.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Leyla Goktas op 3 okt 2023
Dear René, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your compliments on the beautiful view of the Maas and our delicious breakfast. It is always rewarding to know that we have played a part in making your experience enjoyable.We understand that the cleanliness of the windows did not meet your expectations. We apologize for any inconvenience this may have caused. Rest assured, we have shared your concerns with our housekeeping team to ensure that such oversights are avoided in the future.We also acknowledge your comment about the decor, and we apologize if it gave the impression of being somewhat dated. We continuously strive to provide a comfortable and up-to-date ambiance for our guests, and your observations will be taken into consideration during our future renovations.In regard to the shower experience you encountered, we apologize for the inconvenience caused by the thin stream and the empty shower cream holder. Please know that maintenance issues are certainly not reflective of our usual standards, and we apologize for any frustration this may have caused. We have addressed these problems with our maintenance team to rectify them promptly.We appreciate your concern about the room rate and acknowledge that your expectations were not fully met. We constantly evaluate our pricing to ensure fair value for the services and amenities we offer. Nonetheless, we appreciate your feedback and will take it into consideration as we make any necessary adjustments.We value your comments, as they help us identify areas for improvement. It is always our goal to deliver an exceptional and comfortable stay for all our guests. We hope you will consider staying with us again in the future, as we would love the opportunity to provide you with an improved experience.Warm regards!Team Crowne Plaza Maastricht

6/10 – Redelijk

Emilce

Reisde met familie
Prima hotel
Voor een nacht geboekt Personeel vriendelijk Ontbijt prima niets bijzonders Mooi uitzicht op de Maas( als je aangeeft als voorkeur) Hotel vonden wij nogal aan de renovatie toe. Onze kamer was zeker schoon. Als je gewend ben op confort raad ik aan om goed te zoeken. Voor de prijs hadden wij meer verwacht. Parking moet apart betaald worden. Hier heb je voordelen aan omdat langer mag parkeren en via de lift bereikbaar is. Hotel/🅿️ Voor ons een keer genoeg.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tamara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel tevreden over ons verblijf!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

K.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het personeel was heel erg attent en hulpvaardig
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

luc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Paul van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De ligging is perfect, hotellobby is mooi, zeer vriendelijk personeel! Kamers daarentegen zijn flink gedateerd. Badkamers wel mooi gerenoveerd! Ook was de kamer qua geur muffig! Bedden waren schoon en goed. Maar voor de rest mag het wel een opknap en onderhoudsbeurt krijgen. Kapotte lamp, smoezelige bank en niet zoals op de foto een stoel in het zitgedeelte. We boekten een 4 pers kmr, waren uiteindelijk met 3 pers. Kmr was voor 2 ingericht. Al viel de kamer wat tegen, we hebben een prettig verblijf gehad. En Maastricht is een geweldige stad!!
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Astrid

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Hendricus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed. Perfecte ligging. De parkeergarage van plein 1992 is dezelfde als van het hotel. Makkelijk online vooraf te boeken.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Crowne Plaza Maastricht op 24 jul 2023
Dear Hendricus,Thank you so much for reviewing our hotel!It was an honor having you with us, and we truly wish we can get the chance of having you once again with us in the near future. Kind regards, Crowne Plaza Maastricht

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt prima accommodatie zeer goed ontbijt En zeer net en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Crowne Plaza Maastricht op 24 jul 2023
Dear Henk, Thank so much for reviewing our hotel and for the score that you awarded us with! We were delighted to read your feedback about your stay with us. We sincerely hope we will have another opportunity to welcoming you back in the near future. Kind regards, Crowne Plaza Maastricht

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel, perfecte ligging, zeer attente staf, mooie kamers, fijn ontbijt met prachtig uitzicht over de Maas
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Crowne Plaza Maastricht op 24 jul 2023
Dear Elizabeth,We would like to thank you for your time taken to post your review about our property and for the score that you awarded us with. It was an honor having you with us, and we will be grateful to get a chance of having you with us in the future whenever your travel needs brings you back to Maastricht. With best wishes, Crowne Plaza Maastricht

8/10 – Goed

Gerard Nicolaas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Crowne Plaza Maastricht op 24 jul 2023
Dear Gerard Nicolaas, Thank you so much for reviewing our hotel! We look forward to welcoming you back. Best regards, Crowne Plaza Maastricht

10/10 – Uitstekend

Roswitha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en goed hotel. Lekker ontbijtbuffet. 1 puntje als u geen goed engels kan word het wel soms moeilijk.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De douches hadden geen waterdruk, de zeepfles in de douche was gevuld met water ipv gel. Het ontbijt was overvol geboekt, onvoldoende capaciteit in de zitplaatsen. De TV werkte niet.
3 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Berend

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De algemene toestand van het hotel is niet best. Vloerbedekking oud en vies. De kamer stinkt muf en is niet schoon. Personeel afstandelijk. Je voelt je er geen gewaardeerde gast. Alles bij elkaar, geen aanrader.
2 nachten verbleven in mei 2023