Veranda

Beoordelingen van Hotel Puerta América

5 out of 5
Hotel Puerta América
Avenida de America, 41 or, Corazón de María,10, Madrid, Madrid

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 348 van 645 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 192 van 645 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 645 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 645 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 645 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Chantal

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Bus stopt voor de deur, metro 200m verderop. Prima
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 16 mei 2024
Thank you for your rating and your kind comments! We are glad to hear that you enjoyed the friendliness of our staff and that the breakfast buffet met your expectations. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

J.P.

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 2 mrt 2023
Thanks for your opinion! We look forward to welcoming you back soon at the Puerta América Hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Huub, Tegelen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. de lange rij voor de enige koffiemachine in de ontbijtzaal in verhouding tot het aantal zitplaatsen vond ik jammer, hierdoor stonden mensen te wachten naast tafeltjes waar mensen aan het ontbijten waren. Verder waren er geen Etage aanduidingen wat soms erg verwarrend is
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Anabel Villafranca - Guest Experience Manager op 28 okt 2019
Dear guest, Thanks for your evaluation! We hope to welcome you soon so we can recommend you a different room design. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch mooi hotel ! WiFi dat kan/moet beter. Teleurstellend dat het zwembad niet open was.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Anabel Villafranca - Guest Experience Manager op 2 okt 2019
Dear guest, Thanks for your evaluation! We are sorry regarding our swimming pool closure, it is open during the summer season only. We hope to welcome you soon so we can recommend you a different room design. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een mooi hotel met elke etage een andere inrichting. Vriendelijk personeel en goed ontbijt
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anabel Villafranca op 12 mrt 2019
Dear guest, Thank you very much for having taken the time to let us know about your recent stay. We are glad to hear that everything was up to your expectations. We look forward to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel,netjes en modern, keurige kamer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels Metrostation op 400 m, in 15 min. In hartje Madrid
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Anabel Villafranca op 12 mrt 2019
Dear guest, Thank you very much for your excellent review. We are delighted to hear about your satisfaction and hope to have the pleasure to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Raúl Jiménez (Guest Experience) op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to let us know about your recent stay. We are glad to hear that everything was up to your expectations. We look forward to welcome you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het design was erg origineel ne het was een erg schoon hotel.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anabel Villafranca op 12 mrt 2019
Dear guest, Thanks for your evaluation! We hope to welcome you soon so we can recommend you one of our beautiful designs. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Raúl Jiménez (Guest Experience) op 29 apr 2019
Estimado cliente, Gracias por hacernos llegar sus opiniones a través de este medio. Siempre es una alegría ver que marchó satisfecho de su estancia con nosotros. Le esperamos para darle nuestra más cálida bienvenida. Atentamente,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Anabel Villafranca - Guest Experience Manager op 27 feb 2019
Dear guest, Thanks for your evaluation! We hope to welcome you soon so we can recommend you one of our beautiful designs. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Nice and modern style Hotel. Location is easy to reach and subway/public transport can bring you anywhere to the city
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Anabel Villafranca op 14 mrt 2019
Dear guest, Thanks for your evaluation! We hope to welcome you soon so we can recommend you a different room design. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Aline Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed
Uitstekend hotel, goede restaurants, fijne kamers
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Vanessa Acebo - Executive Assistant op 23 mei 2018
Dear Aline Ingrid, Thank you so much for having taken the time to review our hotel. We are very happy to hear that you had a comfortable and enjoyable stay in all our spaces and services. We hope to have the pleasure to welcome you again. Kind regards

6/10 – Redelijk

Emiel

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel
Mooie hotelkamers! redelijk schoon! Onze eerste kamer was alleen echt bijna alles defect qua functionele dingen (badkraan,lichtknop naast bed etc) 2e nacht een andere kamer die zeer mooi was! Ontbijt is zeer uitgebreid en er loopt een vriendelijk vrouwtje die echt goed voor je zorgt en heerlijke capucino’s maakt. Personeel bij receltie wel aardig maar afstandelijk. Metro vlakbij. Shuttle was zeer goed!
Reactie van Vanessa Acebo - Executive Assistant op 10 mei 2018
Dear Emiel, Thank you very much for choosing us and for sharing your feedback. We would like to special thanks to you for your kind mention about our staff. We appreciate your comments and we will give all due consideration to your suggestions, in order to improve our guest experience. Thank you for your time and we look forward to welcoming you back soon at Puerta América Hotel. Regards

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Mooie kamers, elke verdieping totaal anders. Mooi uitzicht, vooral vanuit de bar op de 13e
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Vanessa Acebo - Executive Assistant op 10 mei 2018
Dear Marco, Thank you for your great feedback!. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Regards

8/10 – Goed

Sheila

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is excellent! We enjoyed the hotel, and stayed in one of the Norman Foster-designed rooms. We were a bit frustrated by the complexity of turning the lights on and off, and noisiness of the bed when getting in and out. Flushing the toilet meant putting your entire body weight behind pushing the button and bending way down to do that. Other than those details, we were happy with our stay, and would absolutely return.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Alberto De, roma

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto bella e personale di servizio cortesissimo. Unico neo la doccia, da una parte molto ampia ma scomoda per la rubinetteria.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

bella

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay. The staff were friendly and welcoming. The breakfast buffet was exceptional. Make sure you check out each floor to view the different designs. If you are travelling from madrid airport take the 200 bus then walk for 6-7 minutes, this hotel location is easy access.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Filippo

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
É triste che un hotel a 5 stelle abbia il frigorifero non in uso e ancora peggio non lasci due bottiglie d'acqua per gli ospiti a titolo gratuito.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Lucy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This is not a 5 star hotel! The rooms are very dark and dated. They don’t have a coffee machine or offer bottled water for the length of your stay. We had coffee and croissants for our first morning there and paid 23 euros! The only thing I liked about this hotel was that the bed was comfy.
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Yarelis

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t think I have ever had this many issues in a hotel stay in my life. Which unfortunate as this hotel is listed as a 5 star hotel. I would say it’s more of 2-3 stars as there’s really not any extra amenities to the accommodations. The design of the rooms is cool yes, but they photograph a lot better than what they look. They also are inconvenient. I had to change rooms because my lights did not function as expected (either had super bright lights all the time or no light). My steamer also did not work and found out in the morning while I had to rush to go to my meetings. Plugging in your devices is also a pain in the Zaha Hadid rooms as the design did not account for the bulkiness of the cords so they don’t even fit. At some point my tv stopped working too so had to get help for that. There’s no tea kettle, wine opener or coffee machine in the rooms so not a lot of convenience if you are planning a longer stay like me. Overall this hotel was not worth it. Issues were fixed and I appreciate it but the property needs to be better kept. Location is okay. Also, prices for anything in the hotel are ridiculous especially since this hotel is not even in the center of the city and you can get whatever you need from local stores nearby.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 16 mei 2024
Dear Yarelis,We are very sorry to hear that your experience at our hotel did not live up to your expectations. We appreciate your detailed comments and take each of the issues mentioned very seriously. Unfortunately, it appears that we did not meet our own service expectations during your stay, and we sincerely apologise for any inconvenience this may have caused you.We deeply value your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Should you decide to give us another chance, we would be delighted to do everything we can to ensure you have a much more positive experience.

6/10 – Redelijk

Stine Østergaard

Positief: Netheid, personeel en service
Jeg fik en varm velkomst af det søde personale, da jeg ankom til hotellet. Og blev vist, hvor faciliteterne på hotellet var. Jeg var dog noget skuffet over, at alt var dækket til ude på den store terrasse foran hotellet, så man ikke kunne sidde der. Jeg besøgte stedet i starten af maj, og det var varmt nok til at sidde ude. Poolen også lukket, og det var faktisk en af de primære grunde til, at jeg valgte dette hotel. Jeg havde håbet på, at poolen var opvarmet eller, at man bare kunne sidde derude. Hotellets hjemmeside blev intet om dette. Derudover synes jeg ikke, at der var mange ting i området (udover den flotte udsigt over byen fra mit værelse), det ligger lidt langt fra byen, hvis man har tænkt sig at gå til byen. Dog er der metrostation tæt på. Det var også svært at finde god take away i området. Jeg må siger, at for et fem-stjernet hotel, er jeg ikke blown away, jeg har boet på tre-stjernede hoteller, som har været bedre. Der var heller ikke nogle stikkontakter ved siden af sengen til når man skulle oplade sin telefon (ilandsproblem I know). Fitnessrummet var heller ikke noget særligt, der var ca fem maskiner. Sjovt med forskelle designet etager, men det er ikke det, jeg kommer til at huske hotellet for. Nærmere at det lå tæt på lufthavnen. Jeg var lidt ærgerlig over at have brugt så mange penge på et hotel på min solotur, og så ikke kunne benytte alle de faciliteter hotellet havde at byde på.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 16 mei 2024
Dear Stine ØstergaardThank you for sharing your experience with us. We are very sorry to hear that your stay was not entirely satisfactory. We appreciate your comments about the warm welcome from the staff and the information provided about our facilities. We understand your disappointment about the closed pool, and would like to clarify that the opening of the pool is subject to government regulations. We will review the information on our website to ensure it is clear. We regret that we did not meet your expectations and we hope to have another opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future.Regards

8/10 – Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 16 mei 2024
Muchas gracias por escogernos durante su reciente estancia en Madrid y por compartir su experiencia con nosotros.

10/10 – Uitstekend

Josefa, Mönchengladbach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 16 mei 2024
Liebe Josefa,Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem letzten Aufenthalt in Madrid für uns entschieden haben und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben.

8/10 – Goed

Stacey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the food and the hotel was very nice.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 16 mei 2024
Dear Stacey,Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed our food and found our hotel enjoyable. We look forward to welcoming you again in the future, thank you for staying with us!

10/10 – Uitstekend

George

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 16 mei 2024
Es un placer saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros y para nuestro equipo será un honor volver a darle la bienvenida.Saludos

6/10 – Redelijk

Jonathan

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 16 mei 2024
Muchas gracias por su valoración.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Nos seguiremos esforzando por darle lo mejor a todos los huéspedes que depositan su confianza en nosotros.Un saludo

8/10 – Goed

Sundaram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 16 mei 2024
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

10/10 – Uitstekend

Joshua

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabby was amazing! Super cool hotel
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 3 mei 2024
Dear Joshua,Thank you very much for spending some of your valuable time to rate us because it is essential for us to know first hand the experience of all our guests.We are very proud of your words towards our team and would be honoured to share them with them. Regards

6/10 – Redelijk

Kevin

Ok
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 30 apr 2024
Thank you very much for your review, we will continue to strive to give the best to all guests who place their trust in us. Best regards

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 24 apr 2024
Muchas gracias por escogernos durante su reciente estancia en Madrid y por compartir su excelente valoración a través de este medio

8/10 – Goed

Anaïs

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Dans l'annonce, il n'y a pas précisé qu'il y avai t une caution 50€/nuit
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 19 apr 2024
Chère AnaïsNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions sur votre séjour dans notre hôtel 5 étoiles. Nous apprécions beaucoup vos commentaires qui nous aident à améliorer continuellement nos services.Nous aimerions faire remarquer que dans la section "politiques" de la description de l'hôtel, vous pouvez voir que le client est informé de la caution mentionnée, ainsi que dans la confirmation de réservation que le client reçoit.Nous vous remercions à nouveau pour vos commentaires et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt et vous proposer de nouveaux designs.salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Alem

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Von Anfang bis Ende ein tolles Hotel! Einzig allein die Auswahl vom Frühstück war ein bisschen wenig. Ansonsten wirklich sehr nettes Personal (immer hilfsbereit), sehr sicher (genug Security), sehr sauber und stilvoll.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 18 apr 2024
Liebe Alem,Vielen Dank für Ihre fantastische Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns von Anfang bis Ende genossen haben. Wir nehmen Ihre Bemerkung über die Frühstücksauswahl zur Kenntnis und werden diese für zukünftige Verbesserungen berücksichtigen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Personal als hilfsbereit und freundlich empfunden haben und dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes sicher gefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden und Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben!

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 15 apr 2024
We appreciate your rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

6/10 – Redelijk

michael

Positief: Personeel en service
Good
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 15 apr 2024
We appreciate your rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

8/10 – Goed

Michael Anatole

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 15 apr 2024
We appreciate your nice rating after your stay at our Hotel Puerta América.Regards

10/10 – Uitstekend

Juan José

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 15 apr 2024
Muchísimas gracias Juan José por compartir su experiencia con nosotros. Esperamos volver a verle pronto en el Hotel Puerta América. Saludos

8/10 – Goed

Olaf

6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 29 apr 2024
We are very pleased to hear that your stay with us was a nice experience and that you enjoyed your time at our hotel. We sincerely appreciate your valuation. Thank you for choosing us.

6/10 – Redelijk

Jiawen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 3 apr 2024
Thank you very much for choosing us and for sharing your feedback. We are glad to know that you enjoyed the overall experience at the Puerta America Hotel.

4/10 – Matig

FRANCISCO JAVIER ALVAREZ DE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No es un hotel de 5 estrellas en absoluto. Es un hotel que no se mantiene bien, se nota que sus instalaciones son. viejas y las habitaciones no están bien. La supuesta suite que me dieron como un upgrade ha sido de las habitaciones mas pobres y lamentables en las que he estado nunca. Lamento decir que es un hotel al que no volveré mas
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 18 mrt 2024
Estimado Francisco Javier,Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la experiencia de todos nuestros huéspedes para mejorar continuamente nuestros servicios y nuestras instalaciones.Entendemos lo importante que es para nuestros huéspedes sentirse cómodos y satisfechos durante su tiempo con nosotros, y sentimos escuchar que no logramos brindarle esa experiencia con nuestra Junior Suite de Marc Newson, quien diseñó el espacio con simplicidad y comodidad; creando un entorno moderno y relajante donde cada huésped pueda sentirse como casa. Lamentamos si en su caso no fue así.Si está dispuesto a darnos otra oportunidad, nos encantaría recibirles nuevamente y proponerle un diseño distinto que más se ajuste a su idea de confort.Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios con nosotros. Un saludo

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👌
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 8 mrt 2024
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards

8/10 – Goed

SAMIRA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 6 mrt 2024
Nos complace saber que disfrutó de una experiencia inolvidable y nos alegramos de recibir valoraciones tan positivas como la suya.

8/10 – Goed

Javier, Blanes

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 25 mrt 2024
Agradecemos su valoración tras su paso por el Hotel Puerta América.Con la esperanza de seguir atendiéndole en el futuro, quedamos a su disposición.Un cordial saludo

8/10 – Goed

Alaa Eddine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 étoiles, c'est peut-être beaucoup pour cet hôtel...Pas mal, propre mais éloigné du centre.Pas loin de l'aéroport par contre.Enregistrement extrêmement lent... Excellent buffet au petit déjeuner
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 6 mrt 2024
Cher Alaa EddineNous vous remercions de nous avoir fait part de votre expérience. Nous apprécions vos commentaires et sommes désolés des désagréments que vous avez pu subir. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre petit-déjeuner buffet et que vous avez trouvé la propreté de nos installations à votre goût. Nous tiendrons compte de vos commentaires sur l'enregistrement pour améliorer nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir.Salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Javier

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A parte de reservar con targeta de crédito ,en el hotel aparte de pagar por adelantado,el día que llegas,te piden una fianza o de 300€ en efectivo o 150€ con targeta de crédito,es la primera que me sucede esto y en mi vida estuve en más de 1000 hoteles
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vanessa A. - Coordinadora Ejecutiva op 6 mrt 2024
Estimado Javier,Me gustaría pedirle disculpas si en algún momento se sintió molesto en su reciente estancia. Nuestro protocolo en el proceso de check in es pedir la tarjeta de crédito a los clientes como garantía por si hubiese algún consumo extra durante sus días con nosotros y abrirle crédito en los servicios del hotel para cargar los consumos en su factura, en su defecto barajamos la posibilidad de que el cliente deje depósito en efectivo. No obstante, reitero, le pido disculpas si en algún momento se ha sentido molesto con nuestra forma de proceder.Esperamos que el resto de su estancia haya sido satisfactoria.Un saludo

10/10 – Uitstekend

Maria, Santo Domingo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel , perfect location .interesting design.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 6 mrt 2024
Dear Maria,Thank you very much for your review of your recent stay with us. It is great to hear you enjoyed a lovely stay with us and found our hotel the perfect place to visit our beautiful city. We look forward to seeing you again, hopefully in the not too distant future.Regards

8/10 – Goed

Nuno

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Vanessa A. - Executive Assistant op 6 mrt 2024
It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and for our team it will be an honor to welcome you again.Regards