Zwembad

Beoordelingen van Hyatt Grand Central New York

4 out of 5
Hyatt Grand Central New York
109 East 42nd Street, at Grand Central Terminal, New York, NY

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1513 van 3394 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 827 van 3394 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 526 van 3394 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 298 van 3394 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 230 van 3394 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Natasja

Reisde met een groep
Prrrrima!
6 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Devika

Reisde met familie
Positief: Netheid
Locatie echt top. Alles op loopafstand of met de metro. Kamers groot en schoon voor 4 personen. Wel jammer dat er geen koffie of thee faciliteiten op de kamer zijn. Onze telefoon deed het ook niet en moest elke dag extra handdoeken beneden bij de receptie bestellen omdat we er steeds maar 2 of 3 kregen. Dat was wel jammer want koste elke dag wel tijd. Verder wel een topweek gehad. Manhattan is echt top.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anette op 11 jan 2024
Thank you for sharing your experience. We hope to see you again one day!

8/10 – Goed

Yeuk

Reisde met familie
Positief: Netheid
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anette op 11 jan 2024
Thank you for your rating!

4/10 – Matig

Kristel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyatt Grand Central NYC
Zeer ontgoocheld over dit hotelen bijna Hyatt onwaardig. Misschien het minst goede dat we ooit meemaakten in NYC. We waren met 3 en hadden maar 2 handdoeken, 2 bekers. Na vraag waren de bekers ok maar elke dag waren er maar 2 gewone handdoeken; na vraag waren er dan toch 3 badhanddoeken voorhanden. Ondanks de prijs was er geen water noch koffie noch thee op de kamer. Er was ook geen handsproeier in de douche: het bad heel laag en de kranen zeer moeilijk te openen en van stand (bad of douche) te veranderen (de knop was weg en je moest aan de knophouder trekken); mijn vrouw kon dit niet. Daarenboven was een van de kastjes niet proper. Op het einde van het verblijf was het niet mogelijk om een kopie van onze rekening te krijgen (systeem lag down) en men zou asap een mail sturen met de rekening; tot nu 18 uur later nog altijd niets gezien. Om toch effe positief te zien, zeer centraal gelegen. René
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anette op 6 jul 2023
Thank you for your feedback, we’ll surely share this with our team.

10/10 – Uitstekend

Yakup

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved everything, the staff was really open to accommodate any requests and when asked for recommendations they listed off multiple places to eat or visit.
10 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Anette op 20 mrt 2023
Thank you Yakup, we hope to see you again one day!

10/10 – Uitstekend

Fieke

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!
Reactie van Anette op 12 feb 2023
Thank you for sharing your experience. We hope to see you again one day!

10/10 – Uitstekend

Tom De

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Auranga

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A complete mismatch
This could be a fabulous hotel. Because of the location, the spacious rooms and potential facilities and present skillful and friendly staff personnel of which some work here for over 30 years. However, the room we stayed in was outdated, not taken care of and certainly not clean. Management seems to lack vision on how to position this place. They clearly and noticeably have cut on facilities and maintenance which has had a negative effect on the customer experience. We found in our room two empty refrigerators, no minibar, poor amenities (such as shower gel), no coffee/tea making facilities. The shower curtain had mold on it (staff replaced it after mentioning) and the room was dusty and in need of renovation. The ‘market’ downstairs does not provide high quality products, but charges big time for products you can easily get cheaper with the food stalls available at Grand Central Station. So overall this felt like a mismatch completely. We were charged to the max for poorly and below average facilities. It’s sad, because the place has so much potential to become one of the top hotels in NYC.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van JT op 6 dec 2022
Hello there, thank you for your feedback and for bringing this to our attention. We will review your booking to locate the room and review it thoroughly with our team. We are glad you were able to reach our front desk to ask for support in solving this during your stay.We also appreciate the feedback about the Market and the daily credits we offer. We hope that the credit can give our guests a light breakfast before venturing into the city for the day. We will continue working on our F&B options for the future.

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Anita Eugenie Birgitta Maria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Gerrit Jacob van de

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
6 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Zoran

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Locatie
6 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Wilfredo

Good
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Acces
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Matthew H

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was wonderful, but there were hidden fees.
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would highly recommend, rooms are a good size and the staff are extremely helpful.
6 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Rika

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rude staff n service and uninformed charges
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

LEILA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
L'hôtel est top mais la caution est débitée dès notre arrivée à l’hôtel il n’y a pas d’empreinte de la CB comme certains hôtels font. C’est dommage car ce n’est pas précisé dans le site
8 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Housekeeping was awful. The bathroom was left dirty. They didn't clean coffee that has spilled on the floor and tub. Didn't leave a full set of towels. Three of the electrical outlets didn't work. Needed an electrician to come to replace the electrical outlets in the bathroom.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
I was in room 2001, the toilet runs constantly. They should provide at least 4 towels for 2 persons. The bath tub shower was OK, no water pressure. The bathroom vent does not turn off, so it is noisy in the bedroom. The guest room was dark, not enough light in the room.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Seng Wai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Cami

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bien, nada extraordinario por ende no me sorprendió, la mujer del check in bastante apática junto al hombre que atiende el market, horrible. En cambio las mujeres del aseo y del check out muy amorosas. La pieza está bien, amplia y aseada, pero las cañerías del baño suenan mucho. La televisión es muy antigua.
5 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Dung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The location was perfect. The subway is right there. It’s about a 15 minute walk to Broadway/Times Square. Staff were helpful. We felt safe. The room was dated. Instead of normal light switches, they were these touch pads that were finicky to use. Because of proximity to stuff and subway, we would stay here again.

6/10 – Redelijk

Juan

Reisde met familie
Tyu
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

CESAR ANTONIO VAZQUEZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar, céntrico y práctico
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MICHEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien placé pour ce déplacer car à coté de la gare centrale. Petit déjeuner beaucoup trop cher . caution surprise de 500 dollars par chambre à l'arrivée. On peut laisser les valises avant notre départ .. .mais payant...
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Alon

Reisde met partner
Personnel moyen, frais à l’arrivée… par contre bien placé
7 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Annalya, North vancouver

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk agent who checked me in was very rude and zero helpful.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Carolina

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
El personal es muy poco atento y siempre mal predispuesto. El hotel esta muy bien, recomiendo
8 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Leonardo, México

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen lugar
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Faith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Levit

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Good property 100 percent recommended
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Silviu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice hotel in the middle of downtown New York, with easy access to Times Square, Bryant park, Empire state building and many other places. The prices at the property are very high and I cannot that the staff made us to feel welcomed. I only got a smile, when I tipped them, but otherwise... Thanks for accommodation!
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Emily, Lynnfield

Shower not working
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ANTU

Positief: Netheid
All Attractions Very Near , Good Location
8 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Telia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall property was extremely nice and well kept. The ambiance of the lobby and welcoming of luggage storage made a nice touch while awaiting the room.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Thessalonica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience staying there. Clean and welcoming. Would definitely come back.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved everything about our stay here.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Grettel, Miami

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The restaurant staff was the highlight of my stay, buffet in the am and restaurant/bar at dinner, both great, friendly, welcoming. My room had a leak from the shower that they tried to fix but was never completed as it kept leaking out. Front desk made no effort to compensate in any way after being in the hotel for a week.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

James, Chatham

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There wasn't anything other than location that we liked about this hotel. We didn't like the small uncomfortable rooms that we paid for especially given the prices we paid.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

william

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was a little worn down, but spacious
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sevinc

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Location was great for walking or if you're taking the subway. The staff were very nice and helpful. Our room had issues with our bathroom and closet doors which we got help with and I think there may have been a bit of mildew on the bathroom ceiling. The stay overall was good and the hotel otherwise is nice.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Location was very convenient and the property was very clean. But I was very surprised at the lack of amenities considering this is a Hyatt. Little things that collectively added up. No coffee pot. Not even a pad of paper and a pen. No restaurant or bar and therefore no room service - just a minimal coffee bar. And no cups in the room. No cups? No glass or plastic cups in the bathroom? Does that actually save money?
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

JUDITH BERNADETTE

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Susan

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Restaurant and bar staff amazing management horrible. Room wasn't clean
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Dependra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Hotel was not as expected. I don’t think rooms are suitable for 4 Star rankings. We booked two rooms and both rooms were not as expected and in two different floors, It was so hard for our family. Convenient store inside the hotel is a big scam. 1 ltr water is $7.49. Stores close by were selling same water in $2.50 or so.
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Emilija

Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ginadi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best location next to grand central station
3 nachten verbleven in mei 2024