Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Grand Hotel Prague Towers

5 out of 5
Grand Hotel Prague Towers
Kongresova 1, Prague

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 505 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 123 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Edwin Gert-Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel op een goede locatie, tegen metrostation aan. Prima kamer met alles wat nodig is. Mooi uitzicht, uitstekend ontbijt. Op voorhand bekend dat wellness tegen betaling was. Prijs/ kwaliteit voor dit deel is twijfelachtig. Maar was bekend, dus niet aan het hotel
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

M

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

M

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Cor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I lije the swimminf pool with sauna and fitness possibilities.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van GM op 28 dec 2023
Dear Cor,Good afternoon and thank you very much for taking the time to share your feedback. I am happy to read that you enjoyed the Apollo Day Spa and had an overall pleasant stay with us.I look forward to welcoming you again at Corinthia Prague soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

10/10 – Uitstekend

Harm van de

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf. Fijn ook dat er een zwembad is. Wel flauw dat onze zoon na 16:00 geen gebruik meer kon maken van het zwembad. Er waren zelfs geen andere gasten!
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Piet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 19 okt 2021
Dear Piet, I am delighted to read you had a great stay at Corinthia Prague. Thank you for writing your positive review. We look forward to welcoming you back. Best regards, Tomas Vlasek, Director of Operations

8/10 – Goed

Iris van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
De aankomst was erg fijn. We voelden ons gelijk welkom door het vriendelijke personeel. Het personeel was geduldig, vriendelijk en sprak goed Engels. Toen we op de kamer kwamen was er een lichte teleurstelling. De kamer was prima, maar niet wat je van een vijf-sterrenhotel verwacht. Er was geen lapje over de wc-bril gehaald waardoor er nog vlekjes opzaten, in de badkamer lagen diverse haren, er hing een ongewassen douchegordijn, de airco deed het niet en de kamer was ronduit gedateerd. Het uitzicht over de stad is daarentegen wel heel mooi, zeker als je op een hoge verdieping zit. De locatie is goed, zeker als je het niet fijn vindt om middenin een stad te zitten. Naast het hotel ligt een metrostation, waarbij je met vijf minuten in het centrum van Praag staat. Al met al hebben we een prima verblijf gehad, maar op het gebied van hygiëne en kamerfaciliteiten zijn er verbeterpunten.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 19 okt 2021
Dear Iris, Thank you for choosing Corinthia Prague. We appreciate all your comments. I am sorry to learn you experienced some inconvenience with the housekeeping and I can assure you that our Housekeeping Manager has been informed and corrective steps will be taken. I very happy that you enjoyed the kind and professional service of our team and I hope to welcome you back soon. Wishing you a pleasant day. Tomas Vlasek, Director of Operations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel.
Prima hotel. Gastvrij en vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 7 okt 2021
Dear Guest, It is a pleasure to read that you enjoyed the kind service of our team and had an overall great stay at Corinthia Prague. Thank you for sharing your feedback with us. I hope to welcome you back soon. Kind regards, Tomas Vlasek, Director of Operations

8/10 – Goed

Estorai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is perfect, metro station op loopafstand. Goed eten in het restaurant en vriendelijke personeel.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 14 sep 2021
Dear Estorai, Thank you very much for taking the time to write your review. I am very happy to read that you enjoyed the warm hospitality of our team and the delicious food at Lounge 62. I hope to welcome you back at Corinthia Prague soon. Wishing you a pleasant day. Mark Agnew, General Manager

8/10 – Goed

Thea vd

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie prima, balie personeel erg langzaam. Nauwelijks glutenvrij te krijgen ondanks dat het wel gezegd werd. En in een kamer aan zonkant kan beter de airco van tevoren aangezet worden. Het was niet koel meer te krijgen.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van GM op 14 sep 2021
Dear Thea, Thank you for your review. I am sorry to learn that we have not met all your expectations. I hope to have another opportunity of welcoming you back and make your stay flawless. Wishing you a pleasant day. Mark Agnew, General Manager, Corinthia Prague

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi en netjes hotel met veel faciliteiten. 20 meter lopen van het metrostation en snel in het centrum. Alleen 160 euro borg vond ik vrij veel, uiteraard het meeste teruggekregen. Het gebruik van de minibar wordt eraf gehouden.
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van GM op 2 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. I am pleased to read you enjoyed your stay with us, especially the hotel cleanliness, facilities and the convenient hotel location. With regards to the deposit please note that we do inform our guest prior arrival that we do pre-authorization for the amount, which covers the total cost of the accommodation (unless it is prepaid) plus EUR 50/day for any incidentals. The pre-authorization is released upon check-out by the hotel. Thank you for understanding. I hope to welcome you back at Corinthia Prague soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is super. Vlakbij de metro op 5 minuten van het centrum. Het ontbijt is zeer uitgebreid
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van GM op 8 jan 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Corinthia Prague and writing your feedback. I am very pleased you enjoyed the breakfast and the convenient hotel location. I hope to see you back soon. Best regards, Mark Agnew, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Absoluut Geen aanrader. Ter plaatse moeten bijbetalen voor kind 43 euro per nacht in supplement en geen 15 euro hoe het bij Expedia is omschreven . Volgende verrassing was toeslag per dag om van het zwembad mogen gebruik te maken wat ook niet zo bij Expedia is omschreven. Kinderen onder 18 jaar moeten vergezeld zijn door ouders wat normaal is, maar deze mogen enkel in het zwembad tussen 9 en 15u. Echt geen interessante formule voor een citytrip.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Hakki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super mooi hotel, fijne locatie. Erg mooi uitzicht op de kamer.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van GM op 30 okt 2019
Dear Guest, Thank you so much for you great review. I am happy you had an overall pleasant stay at Corinthia Prague and I hope to see you back soon. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed, en vlakbij een metrostation, goede voorzieningen.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van GM op 23 okt 2019
Dear Guest, I am happy you enjoyed your stay at the Corinthia Prague and I hope to welcome you back soon. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was really good Service very poor. Had problems with my lock. Took almost 24h to fix it.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van GM op 23 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am sorry to learn you experienced some technical issues during your stay and I do apologize. I hope to have another opportunity of welcoming you back to prove our standards and make your stay memorable. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Een teleurstelling
Goeie poetsdienst, geen vijfsterren waard. Zeker niet bijbetalen voor de executieve lounge is het niet waard. Ontbijt beneden beter. Geen aanrader
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van GM op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am sorry to learn we have not met your expectations. I hope to have another opportunity of welcoming you back to prove our standards and make your stay enjoyable. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Super verblijf gehad. Jammer om thuis te komen en te zien dat er verschillende extra kosten zijn afschreven van je creditcard waar ik zelf geen weet van heb. Contact opgenomen met het hotel maar zij mogen mij niet vertellen waarvoor deze extra kosten zijn geweest.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van GM op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback. I am sorry to learn you experienced some issue with the charges. Please do contact me directly if this has not been solved yet. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige min puntje was dat je moest betalen voor het zwembad
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van GM op 12 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am really happy to learn you enjoyed your stay at the Corinthia Prague. With regards to the Apollo Day spa please note that we do offer various rate packages. Some of them are "room only" whilst others include other services and products such as breakfast, free use of Apollo Day Spa, access to the Executive or business lounge, parking, etc. All rates are described on the booking web site. Should you have any queries, we would be pleased to assist you. I look forward to welcoming you back. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matige 5* hotel
Door verwarrende info op de site, moest achteraf toch voor bepaalde voorzieningen worden betaald. Ook werd er de volgende ochtend precies naast de kamer gewerkt en geboord, zonder dat dit aan ons was verteld. Leek wel alsof men ons bewust daar had geplaatst.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van GM op 7 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am sorry to learn you experienced some inconvenience with the drilling and I do apologize. With regards to additional charges please note that we do offer various rate packages. Some of them are "room only" whilst others include other services and products such as breakfast, free use of Apollo Day Spa, access to the Executive or business lounge, parking, etc. Should you have any queries, we would be pleased to help. We hope to see you back on your next trip to Prague. Kind regards, Mark Agnew, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Annemek, Oosterhout

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
geweldig hotel,ligging aan een metro station slechts 2 haltes van het centrum, erg behulpzaam personeel, goede uitleg van de concierge over de metro, kaartjes voor de metro te koop bij hem. super ontbijt, fijn zwembad.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van GM op 20 jun 2019
Dear Annemek, Thank you very much for your feedback. It is a great pleasure to read you had an overall great stay at the Corinthia Prague. I hope to welcome you back soon. Kind regards, Eric Pere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitzicht over de stad. Metrostation op 3 minuten lopen.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van GM op 30 mei 2019
Dear Guest, Thank you your nice feedback. I am really happy that you enjoyed the beautiful views of Prague and great hotel location. I hope to see you back at the Corinthia Prague soon. Kind regards, Eric Pere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel with very nice service. Decor can be a little dated and the mattresses on the bed have seen better days. Although I'm sure these things will be fixed as their focus on guest experience is top notch.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van GM op 18 apr 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Corinthia Prague and for taking the time to write the review. I am delighted to read that you enjoyed the kind and professional service of our team and had a pleasant stay with us. I do apologize for the inconvenience with the mattress. I look forward to welcoming you back. Happy Easter! Eric Pere, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 5 sterren waard.. mag wel gerenoveerd worden..
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van GM op 5 mrt 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am sorry to learn that we have not met your expectations. I hope to have another opportunity of welcoming you back to prove our standards and make your stay enjoyable. Kind regards, Eric Pere, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very close to the metro
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer Anna Marielle Ruvceski

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fint hotell med super god frukost. Trevlig personal, fantastisk utsikt över staden och väldigt centralt, mittemot tunnelbanan.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Gonzalo, Bonita Springs

Positief: Voorzieningen
Very close to train station, safe area to walk around
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ornela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alejandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and friendly staff
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Caylib, Calgary

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Older hotel that has strong odor like a former smoking hotel. Older and worn out everywhere, bathrooms, carpets, lounge. Good buffet breakfast and gym/spa. Right next to metro station for easy transportation. Right next to conference centre. Doorman was excellent and full of information, rest of staff mediocre. Restaurant is not worth going to, check out other areas to eat.
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
샤워기 사용법을 빼고는 아주 만족했습니다.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GM op 21 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. I am delighted to read that you had an overall pleasant stay at Corinthia Prague and I look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The temperature in the room as quite hot, as the air condition wasn’t working properly but apart from that everything was great.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GM op 16 feb 2024
Dear John,Thank you for sharing your great review. I am delighted to read that you had a pleasant stay at Corinthia Prague.However, I apologize for the inconvenience with the room temperature.We are looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scammer
we order with free breakfast and get charged for it anyway. The boss is an arrogant old man who doesn't understand anything. If you want to be cheated, you have come to the right place. the hotel does not live up to their service or to earn the 5 star.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MASAMI

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても、便利で素晴らしい、ホテルでした。
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GM op 16 feb 2024
Dear Masami,I am delighted to learn that you had a wonderful stay at Corinthia Prague.Thank you very much for sharing your positive feedback.I look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

10/10 – Uitstekend

Salman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic. Staff and service is great.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Enrique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuvo bien la estancia y nos fue fácil el acceso
Reactie van GM op 16 feb 2024
Dear Enrique,Thank you for taking the time to share your wonderful review. I am delighted to read that you enjoyed your stay at Corinthia Prague and I am looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

donna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delicious food and comfortable accommodation. The whole staff was dedicated to the service of the guest-inspiring to witness and be a part of.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GM op 1 feb 2024
Dear Donna,Thank you for taking the time to share your fantastic review. I am very happy to learn that you enjoyed the kind and professional service of our team. I am also glad that you liked the delicious food and had an overall pleasant and comfortable stay at Corinthia Prague.I am looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

10/10 – Uitstekend

Pamela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GM op 23 jan 2024
Dear Pamela,Thank you for your feedback.I am very happy to read that you had an overall great stay at Corinthia Prague.I am looking forward to welcoming you back.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

10/10 – Uitstekend

Israel, Albany

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were courteous and responsive, the property is clean, and the room was clean. Bathroom blinds may be needed to reduce water splashing during showers.
Reactie van GM op 17 jan 2024
Dear Guest,Thank you very much for your lovely review. I am very happy to learn that you enjoyed the kind and professional service of our team. It is also a pleasure to read that you liked the hotel cleanliness.I am happy that you had an overall pleasant stay at Corinthia Prague and I hope to welcome you back soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager

10/10 – Uitstekend

Carmen

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

elisabetta

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel con buon rapporto qualità/prezzo
Molto comoda la vicinanza con la metropolitana, in 5 minuti ti porta in pieno centro. Piacevole la spa al 25° piano. L'hotel non è certo di recente costruzione, ma è complessivamente ben tenuto e fornisce quello che ti aspetti.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van GM op 11 jan 2024
Dear Elisabetta,Thank you for choosing Corinthia Prague. I am very happy to read that you enjoyed the relaxation at Apollo Day Spa as well as the convenient hotel location and had an overall pleasant stay with us.Thank you so much for sharing your nice feedback. I hope to welcome you again soon.Kind regards,Adrian Attard,General Manager