Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel Olympik

4 out of 5
Hotel Olympik
Sokolovská 138, Prague

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 212 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Astrid

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima om te slapen verder niet veel Kamer was prima alleen vliegen (in november op 16 hoog) Erg irritant! Prima bed en voor twee nachten alleen slapen goed genoeg Personeel is nors en de voorzieningen basic
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 nov 2023
Thank you for filling the review of the stay..

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Vlastislav Šos manager op 2 aug 2019
Thank you for your feed-back..

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Vlastislav Sos hotel manager op 1 mei 2019
Thank you for your feed back.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel netjes verzorgd was goed vertoeven voor een paar dagen...
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Vlastislav Šos manager op 14 nov 2018
Thank you for your feed back, I am very glad, that you were in our hotel services satisfied...

6/10 – Redelijk

Rosemary, Haarlem

Positief: Netheid
rustige omgeving dicht bij metro, bus en tram
Kamer schoon, oogt redelijk nieuw. Niet onaardig voor een middenklas hotel. Ontbijt wel iedere dag hetzelfde, geen variatie, basic. In hotel zelf niet veel te doen maar gelukkig is het metrostation niet ver en ook tram- en bushalte op circa 3-5 min lopen. Volgens Expedia was Wifi gratis en zou er een shuttlebus zijn van en naar airport, dit bleek niet zo te zijn. Moest betalen voor wifi op de kamer.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Vlastislav Sos manager op 25 jul 2018
Thank you for your feedback, it is very important to us...

8/10 – Goed

Gerrit, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice hotel very near public transport
Wij kozen dit hotel voor z'n ligging en voor het eenvoudig parkeren. Wij hadden een kamer op verdieping 17 en keken uit over "oud" Praag. De kamer was prima en de douche en toilet waren schoon. De ontbijttafel was goed gevuld met prima keus. Een bijkomend voordeel was dat de metro op 3 min lag van het hotel en eigenlijk was heel Praag daarmee te bereiken. Vraag altijd aan de balie om muntgeld. dat is de enige wijze om openbaar vervoer kaartjes te krijgen. Wel is weer makkelijk dat die kaartjes gelden voor metro, tram, bus en trein. De kaartjes gaan op tijd. De goedkoopste een kaartje voor een half uur. Ga je veel in en uit dit openbaar vervoer neem dan een dagkaart..
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Vlastislav Šos op 9 jan 2018
Dear client, thank you for your feedback, it is very important to know the experiences from our clients. With best regards Vlastislav Šos Hotel manager

8/10 – Goed

Richard, Pyrbaum

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles okay soweit
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 17 mei 2024
Thank you for filling the review.

4/10 – Matig

Anne

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 13 mei 2024
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Kouawo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 14 feb 2024
Thank you for filling the review of the stay in hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problème réservation avec l application hotels.com
Sejour impeccable, hotel impeccable. Mais rien à voir avec l hotel, c est un enfer pour reserver avec hotels.com....trop de sécurisation avec les mots de passe, pas le temps de réserver sur l application hotels.com....il faut revoir les modalité de réservation, c est tellement long, voir quasiment impossible de réserver avec l application ou site hotels.com que je dois malheureusement utiliser d autres sites de réservation. J espère que vous allez revoir les modalités de réservation. Cordialement.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 14 feb 2024
Thank you for filling the review of the stay in hotel.

8/10 – Goed

PO HU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
還好,沒有其他評論的糟,早餐還不錯;房間內有小冰箱,保險箱,可惜沒電熱水壺可沖泡咖啡,茶和泡麵。 從地鐵站走路就可到酒店,出地鐵站就有 ALBERT 超級市場,到超市買些東西,走路回酒店吃吃喝喝,非常方便。
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 31 dec 2023
Thank you for filling the review of the stay...

10/10 – Uitstekend

Jesús

Muy buena estancia
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 18 dec 2023
Thank you for filling the review of the stay.

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage und einfach zu erreichen
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 nov 2023
Thank you for filling the rewiev of the stay..

8/10 – Goed

Parham Rezazadeh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall we had a good experience there except bed ( two single beds instead of one queen bed) and the size of blanket which was very small even for one person. The reception was not responsive either
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 6 nov 2023
Thank you for filling the review of the stay.

8/10 – Goed

Ines

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hat uns gut gefallen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 4 nov 2023
Thank you for filling the review of the stay.

6/10 – Redelijk

ATAHAN BIROL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Resepsiyon görevlileri hiç gülümsemiyorlar. Müşteriye güler yüz göstermek lazım. Konaklama esnasında 3 saat geç çıkmak istedim hiç yardımcı olmadılar ve para talep ettiler. Otel büyük ve sadece 3 asansör var bu da otele yetmiyor. Özellikle check in ve check out zamanlarında. Kahvaltı 4 yıldızlı otellere göre yetersiz. Otel odası küçük. Banyo inanılmaz küçük. Otelin girişinde engellilerin kolayca içeriye girmesi veya valizlerin kolaylıkla taşınması için herhangi bir rampa yok. Sadece valizlere yardım eden otel görevlisi nazik ve yardımsever. Otel çalışanları çok kaba. Sadece şehir merkezine ulaşım için uygun bir lokasyonda. Fiyat hizmete göre pahalı.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 17 okt 2023
Thank you for filling the review.

6/10 – Redelijk

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no light switch next to the bed.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 8 sep 2023
Thank you for filling the review.

10/10 – Uitstekend

thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice parks around,
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van V.S. hotel manager op 25 jul 2023
Thank you for filling the review of the stay in hotel.

8/10 – Goed

Tony

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
good hotel.
good hotel, been before, good breakfast, clean rooms and comfortable beds, no english on t.v. close to invalidovna metro and trams.staff efficient and friendly.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 19 jul 2023
Thank you for filling the review of the stay.

4/10 – Matig

alexander

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dated. It was like returning to soviet era. Food is terrible. They position themselves as 4 star place, in my opinion they are barely 2 stars.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 13 jun 2023
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Miloslav

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 13 jun 2023
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.

8/10 – Goed

Udo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Klimaanlage nicht regelbar und laut Aufzug quietscht
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 25 mei 2023
Vielen Dank für die Bewertung des Aufenthalts.

6/10 – Redelijk

Beate

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 10 jun 2023
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.

2/10 – Ontzettend slecht

Abd Almula

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 22 apr 2023
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Marion

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
U-Bahn
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 3 mrt 2023
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Judit

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sauberes Hotelzimmer,Beim Frühstück gibt es wenig Auswahl.Straßenbahn und U-Bahn 2 Minuten vom Hotel entfernt.
Reactie van V.Š. hotel manager op 7 jan 2023
Vielen Dank, dass Sie die Bewertung Ihres Aufenthaltes ausgefüllt haben.

10/10 – Uitstekend

Kazuhiro

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 7 jan 2023
Thank you for filling the review..

10/10 – Uitstekend

Zanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 23 nov 2022
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.

8/10 – Goed

Martin

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 11 okt 2022
Děkuji za vyplněí hodnocení pobytu.

6/10 – Redelijk

Jørgen

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 1 okt 2022
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.

6/10 – Redelijk

Luisa

Positief: Netheid
Es war sauber, aber alles sehr in die Jahre gekommen. Dennoch für eine oder zwei Nächte zum schlafen schon okay.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 jun 2022
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Arleta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olimpik
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 jun 2022
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Puneet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 jun 2022
Thank you for filling the review.

6/10 – Redelijk

Vladimir

Zmiešaná pocity
Dobrá poloha., priemerne raňajky. Stav hotela s vonka fajn vo vnútri staršie vybavenie, pozitívne len postele. Služby slabý priemer..
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 18 mei 2022
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel.
Bus 100 from the airport and the yellow metro takes you direct to invalidovna, 5 mins walk to hotel. Close to metro and tram stops.Large rooms, TV can only get BBC world news in English. superb buffet breakfast. pleasant 10 minute walk to central Karlin , plenty of good pubs and restaurants.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 16 mei 2022
Thank you for filling of the review.

10/10 – Uitstekend

MARIA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
It's the second for me, again great as usual
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 nov 2021
Thank you for filling of the review, I am very glad , that you were satisfied with hotel services..

8/10 – Goed

Puneet

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over all experience was good. As per the Price concern it is good. Let say I had some technical issues like AC was not working properly in the night, but I got the new room in next 1 hour it was like 2 in the night .. But the process was tough. The hotel is not so far away from old town. It took like three metro station to reach the old town from the Hotel. The Tram & Metro station are like in 100m from Hotel. The breakfast was ok .. You don't have thousand of things to eat .. But enough for the satisfaction .. I like it personally. Parking Is right in the hotel but I have paid like 12 euro per day. As I said overall it was good stay and off course price was superb May be will consider next too
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 2 nov 2021
Thank you for filling of the review, I am glad that you was with hotel services quite sutisfied..

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 2 nov 2021
Thank you for filling of the review..

8/10 – Goed

Václav

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pohodlné pokoje jsou vybaveny novým nábytkem. Projektant asi nepočítal s tím, že by host potřeboval nabíjet víc, než jedno zařízení. I v koupelně je nedostatek háčků na oblečení, ručníky, atd. V retro recepci jsem musel vyplnit přihlášovací lístek. To se mi už jinde nejméně pět let nestalo. Ale to jsou jen drobnosti. Hotel je příjemný, čistý a všechno podstatné funguje.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 30 okt 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení.

10/10 – Uitstekend

CAPKOVA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nebyli jsme ubytovány v hotelu Olympic. Ale v hotelu Artemis! !
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 18 okt 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení

8/10 – Goed

Iveta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Přespání na jednu noc a na poslední chvíli vyhovovalo.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 29 sep 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení.

6/10 – Redelijk

Petr

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Příjemný pobyt a ochotný personál
Ochotný personál.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 18 aug 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unterkunft in Nebengebäude, da Hotel geschlossen
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnnziger Minuspunkt: Beim Empfang wurde mitgeteilt, dass das Haupthaus des Olympik seit Längerem geschlossen ist und die Gäste in das 400 Meter entfernte Zweithaus der Hotelkette umgeleitet werden. Ärgerlich, wenn Taxi schon weg ist und es stark regnet. Dieses war dann aber das einzige Problem. Nicht spektakulär, aber valabel.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 3 aug 2021
Vielen Dank für die Bewertung Ihres Aufenthalts und ich freue mich, dass Sie mit den Dienstleistungen des Hotels zufrieden waren.

6/10 – Redelijk

Emil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Vlastislav Šos manager op 15 jul 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Vlastislav Šos manager op 15 jul 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení.

8/10 – Goed

Pavel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vlastislav Šos manager op 27 feb 2020
Děkuji za vyplnění hodnocení, je důležité znát názory klientů na naše služby.. Jsem rád, že jste byl s pobytem v hotelu spokojen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
just okay.
It’s good value for money, but wifi signal is too weak so connection is lost frequently. The biggest problem is there was weird noise in the room. That might be a sound of wind..
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Vlastislav Šos manager op 14 feb 2020
Thank you for your feed back, is for us very important to know the opinions of our clients.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
struttura molto datata, in camera era caldissimo e non era possibile regolare il riscaldamento, lampade sui comodini e scrivania molto sporche e vecchie
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 26 jan 2020
Thank you for your feedback.. we will solve this problem

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Sos hotel manager op 11 jan 2020
Thank you for your feedback...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very very simple breakfast so prepare to eat out or bring food. Basic hotel room but nothing wrong with it and worked fine for just one person, may have been much harder with a spouse or children.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 5 jan 2020
Thank you for your feedback, for us is very important to know the opinions of our clients..