Internationale gerechten

Beoordelingen van Hotel Tristar

3 out of 5
Hotel Tristar
U Sluncové 14, Prague

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 82 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Prima hotel voor een paar nachtjes, beetje oudbollig, staff niet al te vriendelijk maar wel bereid om te helpen. Ontbijt was uitgebreid maar matig.
3 nachten verbleven in augustus 2017
Dear client, thank you for your stay in hotel and for your comment. It is very important to us receive the feedback from our clients. With best regards Vlastislav Šos General manager

8/10 – Goed

Anja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches, nettes Personal, Zimmer ordentlich und super Frühstück!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 13 mei 2024
Thank you for filling the review.

4/10 – Matig

Inez

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For Expedia customers, they offer old rooms, I booked TriStar got another Hotel. Tiny room, 2,3m x4,5m, 3!!! beds carpet and bathroom not clean, could change to a slightly better room, clean bathroom of 5x3 with 3beds and a spare bed. Terrible staff, unpolite, unfriendly, no parking avaliable, far from 4 stars, breakfeast was ok but not good, restaurant not open in the evening, no hotel bar open, we where there for business and no chance to relax in such a hotel, good thing: beds are comfortable, quiet rooms, would not recomend this for that pricing
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 8 apr 2024
Thank you for filling the review.

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van V.Š. hotel manager op 8 apr 2024
Thank you for filling the review.

10/10 – Uitstekend

Tyran

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 13 nov 2023
Thank you for filling the review.

4/10 – Matig

Dimitrios

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Experience the Soviet hospitality
A ton of noisy students, smell of weed in the hallway. Crowded elevators, and the water in the shower was switching between boiling hot and freezing cold all the time. The cleaning ladies were storing in the room without even knocking.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 22 sep 2023
Thank you for filling the review.

10/10 – Uitstekend

ali

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 22 sep 2023
Thank you for filling the review.

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zu empfehlen. Sehr guter Service und super Frühstück.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 22 sep 2023
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Andrzej

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Czysty i zadbany hotel , duży parking ( dodatkowo płatny ) Miła obsługa. Na minus widok z okna na nie remontowany i nie używany taras z naszego pokoju ale nie miało to znaczenia dla naszego pobytu. Śniadania znośne.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 3 aug 2023
Thank you for filling the review of the stay in the hotel..

10/10 – Uitstekend

Veronica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 3 aug 2023
Thank you for filling the review of the stay in hotel.

8/10 – Goed

Elena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura buona per il suo prezzo. Colazione migliorabile
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 11 apr 2023
Thank you for filling the review.

10/10 – Uitstekend

Gert

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 8 mrt 2023
Thank you for filling the review

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van V.Š. hotel manager op 28 feb 2023
Thank you for filling the rewiev.

6/10 – Redelijk

Niloofar

Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 1 jan 2023
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Maria

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mich hat sehr überrascht Sprache in Rezeption- alles auf Englisch. Ob wohl mehrere Personen gesprochen und verstehen Deusch. Nach Paare Tage hat sich verbessert. Sonnst war alles gut.
Reactie van V.Š. Hoteldirektor op 4 dec 2022
Vielen Dank, dass Sie die Bewertung Ihres Aufenthalts vervollständigt haben.

6/10 – Redelijk

Thor

Negatief: Netheid
Greit, litt slitt hotel
Gammelt, litt slitt Hotel. Gre beliggenhet for arrangement i O2 Arena. Grei frokost, men litt trangt om plassen. Skuffende når jeg kom et kvarter etter oppsatt innsjekk (14) og få beskjed om at innsjekk ikke er før 16 - lite hyggelig betjening da. Andre som jobbet andre dager viste seg fra en bedre side.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 11 okt 2022
Thank you for filling of the review.

10/10 – Uitstekend

Miroslava

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 2 jul 2022
Děkuji za vyplněni hodnocení pobytu.

4/10 – Matig

Karol

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 8 jun 2022
Thank you for filling the review..

4/10 – Matig

Erich

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 17 mei 2022
Děkuji za vyplnění hodnocení.

8/10 – Goed

Sofia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 16 mei 2022
Thank you for filling the review.

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great price for Prague, a bit further from the city centre, however great public transport across the hotel and restaurant .
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 10 jan 2022
Thank you for filling the review.

6/10 – Redelijk

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Older hotel however in good conditions, nearby transport and a bit out of central but for such a great deal it was great and was happy overall.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van V.Š. hotel manager op 8 jan 2022
Thank you for filling the review. I am very glad, that you was satisfied with the hotel servis.

8/10 – Goed

Michal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pokoje OK
pokoje standartně a čistě zařízené.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 2 nov 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.

8/10 – Goed

Nicolai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
All good, really nothing to say. Area was quite busy with a lot of guests and other hotels very close to. But no problem
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 30 okt 2021
Thank you for filling of the review.

10/10 – Uitstekend

Lazar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personal, Zimmer und Frühstück sind wunderbar!
Das Personal ist sehr professionell, nett und freundlich. Alles ist sehr sauber, mein Zimmer war sehr angenehm, sehr gut ausgestattet, warm und extrem sauber. Frühstück ist sehr lecker (Kontinental).
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van V.Š. hotel manager op 20 okt 2021
Vielen Dank für Ihre Bewertung und ich freue mich, dass Sie mit dem Service des Hotels zufrieden waren.

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 12 sep 2021
děkuji za vyplnění hodnocení.

10/10 – Uitstekend

Veronika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Víkendový výlet
Dobrý hotel, čistý, velmi milý personál, blízko metra.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 12 sep 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jsze byla v hotelu se službami spokojena.

10/10 – Uitstekend

Angelika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einfach klasse
Ich hatte ein sehr toller Aufenthalt mit freundlichen Rücksicht vollem und hilfsbereiten Personal. So ein tolle Auswahl am Frühstücksbuffet habe ich für das Geld nie erwartet. Das Hotel befindet sich 800m von Metro Station invalidovna und bei Anreise mit Flugzeug ist man nicht für teure Taxe an gewesen😉 großes Supermarkt Kaufland ist auch 800m entfernt für meine Bedürfnisse war das einfach nur top
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 30 aug 2021
Vielen Dank, dass Sie die Bewertungen unserer Dienstleistungen ausgefüllt haben. Ich freue mich, dass Sie während Ihres Aufenthalts im Hotel zufrieden waren.

6/10 – Redelijk

JAYOUN

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only Sleeping & breakfast are ok
1. Parking : off site paid (200ck/day) 2. Metro : 5minutes on walking 3. Receiption : Too busy, not friendly but they are woking~
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 14 aug 2021
Thank you for filling of the review, we appreciate it, on the training program we will more work on receptionists , resp. on the empatition skill..

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Vlastislav Šos ředitel hotelu op 6 aug 2021
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl s našimi službami spokojen.

8/10 – Goed

Rami

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Vlastislav Šos manager op 1 sep 2020
Thank you for your feed back.. It is for us very important to know the opinions of our clients.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Vlastislav Šos manager op 1 aug 2020
Děkuji za vyplnění hodnocení,je pro nás důležité znát názory našich klientů na naše služby.

8/10 – Goed

Patrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Vlastislav Šos manager op 9 jun 2020
Thank you for your feed back.

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Гостиница находится недалеко от метро и трамвайной остановки, в тихом районе, чисто, тепло, хороший завтрак
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 26 jan 2020
Thank you for your feedback..

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel antiguo con personal muy poco amable
El desayuno es algo muy basico y si no está incluído vale 10 euros pues yo como llegué al hotel temprano en el dia del check in todavía no tenía desayuno ese día y me tocó pagar que es lo normal pero 10 euros no vale. Los empleados muy poco amables como es en general en Republica Checa la verdad y las habitaciones nada de especial. Lo positivo es la ubicación que está al lado del metro y tram que llega al centro en 10 minutos.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Šos manager op 8 jan 2020
Thank you for your feedback, for us is very important to know the opinions of our clients..

8/10 – Goed

Damian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 26 jan 2020
Thank you for your feedback..

6/10 – Redelijk

Melanie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Im Zimmer fehlte Heizkörperthermostat, heizt die ganze Zeit. Im Bad liefen Silberfische. Beim Frühstück die landestypischen Rohlík vermisst.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Šos Hoteldirektor op 9 jan 2020
Vielen Dank, dass Sie die Bewertung abgeschlossen haben. Es ist uns wichtig, die Erfahrung des Aufenthalts unserer Kunden zu kennen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
The reception is not very helpful. There are bed bugs in some beds, my daughter and husband checked out with massive swelling, redness and itch on arms and back. Breakfast is abundant. The room service cleaners are very good although non of the staff speaks English, except in reception.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 3 jan 2020
Thank you for your feedback, it is for us very important to know the feelings of our clients... Sorry, that you, resp. your daughter had the problems with the skin in our beds, we desinfected the rooms minimal 1 time of the month and the houskeeping - the standard of the cleaning is under the strong controle.

8/10 – Goed

Agnieszka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vlastislav Šos op 26 jan 2020
Thank you for your feedback..

10/10 – Uitstekend

Zuzana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 4 dec 2019
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sauber - gutes Preis / Leistungsverhältnis
Sauber Gutes Preis / Leistungsverhältnis Frühstück reichlich Auswahl, aber War nicht so meine Geschmacksrichtung. Parkplatz vorm Hotel war kostenlos Free Wifi war langsam und öfters mal ausgestiegen ca 300m zur U-Bahn / Straßenbahn, Supermarkt ca. 25 min Fußweg zur O2 Arena oder 2 U-Bahn Stationen 4 Stationen bis Centrum
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Vlastislav Šos manager op 16 okt 2019
Vielen Dank, dass Sie die Bewertung abgeschlossen haben. Es ist uns wichtig, die Meinungen unserer Kunden zu kennen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Vlastislav Šos manager op 18 okt 2019
Thank you for your feed back

8/10 – Goed

oliwia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed the stay although we did have a few issues with the key card not opening our door or safe but they were quickly resolved by the staff
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 23 aug 2019
Thank you for your feedback, it is for us very important to know the opinions of our clients to our services.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Die Sauberkeit, das Essen und die Freundlichkeit des Teams lassen zum wünschen übrig.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Vlastislav Šos manager op 22 aug 2019
Vielen Dank, dass Sie die Evaluierung abgeschlossen haben. Es ist uns wichtig, den Servicegrad zu verbessern

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut: Aufzug, Aussicht, Kühlschrank, Safe, Guter Kaugummigeruch in den Gängen, Ruhe, Geldwechselmöglichkeit im Hotel, Tram und Metro in der Nähe Schlecht: Frühstück nicht länger als 10 Uhr, Qualität der Lebensmittel
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Vlastislav Sos manager op 24 jul 2019
Vielen Dank, dass Sie die Evaluierung abgeschlossen haben. Es ist wichtig, dass wir die Ansichten unserer Kunden über den unsere Service kennen

8/10 – Goed

Monika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Tristar,
Nice and clean, close to metro, although the lady selling metro tickets wasn’t nice. Trains were great 4 stops to town. We were given a room not long after we arrived at 9am.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 29 mei 2019
Thank you for your feed back..

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jsem s hotelem moc spokojená. Hotel čistý,byl tam klid,snídaně prima.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Vlastislav Šos op 28 mei 2019
Děkuji za vyplnění hodnocení. Je pro nás důležité znát názory klientů.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
L'Hôtel est propre mais ne ne correspond pas à un 4 étoiles . Pas loin des transports ( Métro à 250 mètres ) . Petit déjeuner affreux .
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Vlastislav Sos hotel manager op 8 mei 2019
Thank you for your feed back, notice only - Hotel Tristar is *** star hotel not ****...

6/10 – Redelijk

CHI HOI

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Vlastislav Šos hotel manager op 26 apr 2019
Thank you for your feed back...