Een binnenzwembad

Beoordelingen van Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

4 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 725 van 1444 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 431 van 1444 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1444 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 81 van 1444 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 1444 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sergei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Narin op 23 apr 2024
Dear Sergei, thank you for your perfect rating! We're delighted to know you enjoyed your stay with us. If there's anything we can improve for your next visit, please feel free to let us know. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Clifford

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 – Goed

Marianne Gezina Petronella van

Goed hotel midden in de stad en bij het centraal station.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ellinor - Front Desk op 8 aug 2023
Dear Marianne,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey and the feedback. We are happy to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you back again.Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel

6/10 – Redelijk

Nathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Een superior kamer geboekt met een 2 persoonsbed maar kreeg in de plaats 2 singles tegen elkaar. Toen ik hier een opmerking over gaf gaven ze aan dat ze op dat moment enkel een superior kamers hadden met 2 single bedden dus dat ik voor deze kamer moest gaan of downgraden naar een simpelere kamer met een 2 persoons kamer. Geen juiste oplossing in mijn ogen
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Front Desk op 18 okt 2022
Dear Nathan,Thank you for staying at the Radisson Blu Royal Viking Hotel in Stockholm and for the feedback you have provided. Thank you also for your review. Please accept our apology and we hope to see you again when your travels bring you back to Stockholm. I hope that we can not only meet, but exceed your expectations during your next stay with us.Kind Regards,LeenFront DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel

8/10 – Goed

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable, good and friendly staff, good beds in a perfect location in city center
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Jesus Hernandez op 5 jul 2021
Dear Tom, Thank you for your detailed feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay. Kind Regards Jesus Mirko Front Desk

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely swimming pool. Very helpful and accommodating staff. Didn’t like the scaffolding inside the centre of the hotel but I do like the longer term objective of increasing the light inside the atrium.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Clair Front desk op 30 apr 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 – Uitstekend

lars-göran

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
trevlig personal fina rum finns allt till frukostbuffe
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Narin op 22 apr 2024
Dear Lars-Göran, thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found our staff friendly and our rooms lovely. We strive to provide everything you need at our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Uitstekend

Brian M

Reisde met familie
Nice hotel in great location. Breakfast buffet with many options and quality food. Rooms were spacious. Pool was an extra cost, but nice.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Narin op 17 apr 2024
Dear Brian, thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, particularly our convenient location, delicious breakfast buffet, spacious rooms, and the option to relax in our pool. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Uitstekend

STEVEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location for a Stockholm mini break as right next to the Arlanda train stop Brilliant staff Great pool and hot tub facilities on site perfect way to finish a day after spending a day out in the cold Some building work was taking place but didn’t impact our stay Nice restaurants on site and short walk into town
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Clair Front desk op 15 apr 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

4/10 – Matig

Marcel Yugo, London

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Shower drain was blocked and even after asking to fix, nothing was done. Curtains broken, unable to close (privacy and light issues). Cleaning was poor. seems that they just make the beds and nothing more. No hand soap in the last day. Unable to adjust the temperature of the room as there is no indication of it.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Clair Front desk op 14 apr 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you were not entirely satisfied with your overall stay.Your feedback is important to us and we will there for address this respond with our Management team to overview future improvements.We hope that we have the pleasure of welcoming you again.SincerelyClairFront desk

10/10 – Uitstekend

Kobby

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Clair Front desk op 14 apr 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 – Goed

LARS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central location
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Narin op 10 apr 2024
Dear Lars, thank you for choosing to stay with us and for your feedback! We're glad you found our central location convenient. If there are any areas where we can improve to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Uitstekend

Presilya, Los Angeles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Narin op 7 apr 2024
Dear Presilya, thank you for your excellent rating! We're delighted that you enjoyed your time with us. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to reach out. We look forward to your next visit! Kind regards, Narin - Front Desk

8/10 – Goed

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very central and walkable
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Narin op 7 apr 2024
Dear Barbara, thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our location central and convenient for exploring on foot. If there's anything specific we can improve to make your next stay even better, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

2/10 – Ontzettend slecht

Lillian

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Narin op 22 apr 2024
Dear Lillian, we're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. If there's anything specific you'd like to share with us to help improve, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to make it right in the future. Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Uitstekend

NIGEL, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location, max 20 min walking distances to most attractions and very modern
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Clair Front desk op 30 mrt 2024
Good ………………Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 – Uitstekend

Bo, ONSALA

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik i receptionen var en stjärna. Mycket serviceminded och hjälpsam.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Clair Front desk op 14 mrt 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Ema

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, delicious breakfast!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Philip op 28 feb 2024
Dear Ema Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Philip Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

10/10 – Uitstekend

Margaretha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

8/10 – Goed

Margaretha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

williamson

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 – Uitstekend

Mathias

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Torben Gert

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Narin op 21 mrt 2024
Kära Torben, tack för den perfekta betygsättningen av er vistelse hos oss! Vi ser fram emot att välkomna er åter snart igen för ännu ett perfekt besök! Mvh, Narin - Front Desk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utmärkt centralt beläget hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Rekommenderas
Fantastiskt bra läge, trevlig och uppmärksam personal överlag (förutom en kvinna som inte var speciellt hjälpsam eller trevlig). God och varierad frukost. Sov gott och hörde bara rumsgrannen när dörren till rummet öppnades/stängdes. Toppen med pool, bubbelpool och bastu där barn också fick vara.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

2/10 – Ontzettend slecht

Hanne

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk

10/10 – Uitstekend

Jean Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk

10/10 – Uitstekend

helen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Göran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Pia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

2/10 – Ontzettend slecht

alexander

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tiden att dela med er av er vistelse. Vi beklagar att denna inte fullt ut levt upp till era förväntningar.Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att adressera era synpunkter med vårt Management team för att se över framtida förbättringar. Vi hoppas att vi får chans att välkomna er snart igen.VänligenClairFront desk

10/10 – Uitstekend

DAVID STUART

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel right next to Stockholm central train station for Arlanda express. Would stay here again.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Adam op 9 feb 2024
Dear David, Thank you for your detailed feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. stay We look forward to your next.Kind regards, Front Desk

10/10 – Uitstekend

Ayan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 – Goed

Claes

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hi, great location next to train station. Breakfast was good. Could be slightly updated to more modern feel but nevertheless nice place to stay in Stockholm
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Adam op 9 feb 2024
Dear Marc, Thank you for your detailed feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next.Kind regards, Front Desk

8/10 – Goed

Johan

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Rickard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Uitstekend

Anwar

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 – Uitstekend

Veli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 – Goed

Mats

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

6/10 – Redelijk

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stylish hotel, but ac in rooms poor
The hotel was stylish and general design was excellent and quality was good. However the temperature control / air conditioning was very poor in the room. Meaning temperature was always too high.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Adam op 9 feb 2024
Dear Simon, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your overall stay with us. I have passed on your comments and concerns to responsible departments so they may address the situation with the team and ensure we deliver outstanding service and presentation. We look forward to your next stay. Kind regards, Front Desk

8/10 – Goed

Akseli

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelli keskeisellä paikalla.
Hyvä hotelli keskeisellä paikalla. Hyvä aamiainen ja siistit huoneet.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 23 jan 2024
Hi Akseli, we are glad your stay with us was pleasant. We hope you'll stay with us again next time you visit Stockholm. Best regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

10/10 – Uitstekend

Zeljko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 23 jan 2024
Dear Zeljko, thank you for taking the time to give us this wonderful review. We hope to see you again, next time you visit Stockholm. Best regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

10/10 – Uitstekend

Malik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 23 jan 2024
Dear Malik, Thank you for your kind review, we're so happy you have enjoyed your stay with us. We hope to see you next time you visit Stockholm. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

10/10 – Uitstekend

Ole Johnny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 23 jan 2024
Dear Ole Johnny, Thank you for this wonderful review, and for taking time to give us one. We appreciate all feedback and we are happy you enjoyed your stay with us. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

8/10 – Goed

Roland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 23 jan 2024
Hi Roland, Thank you for your review, we are so happy you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again next time you visit Stockholm. Best Regards, Melina Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel

8/10 – Goed

Anders

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 23 jan 2024
Dear Anders, Thank you for your kind review, and for taking the time to leave us one. We appreciate all feedback. We hope to see you again next time you visit Stockholm!Best Regards MelinaFront Office Radisson Blu Royal Viking Hotel

10/10 – Uitstekend

Ketil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Clair Front desk op 18 feb 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk