Comfort kamer, 2 eenpersoonsbedden | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Golden Tulip Leiden Centre

4 out of 5
Golden Tulip Leiden Centre
Schipholweg 3, Leiden

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 410 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 410 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Clemens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Amal - Front Office op 24 mrt 2024
Dear Clemens, thank you for taking the time to rate us with this amazing rating! We do hope to see you again soon. With kind regards

10/10 – Uitstekend

robert

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lieve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer en badkamer. Elke dag gepoetst. Zeer vriendelijk personeel. Goed restaurant. Op wandelafstand van station.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Golden Tulip op 15 sep 2023
Hartelijk dank voor de mooie review die wij van u mochten ontvangen! We doen elke dag onze uiterste best om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen, dat dat dan niet onopgemerkt blijft is dan extra leuk om te lezen. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

8/10 – Goed

Rowena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt. In het restaurant lekker avondeten. Kamer was netjes dus geen klachten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Golden Tulip op 16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw feedback en de mooie rate! Wij zijn blij dat u heeft genoten van ons hotel en het Rubens Restaurant wat hierbij hoort. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

10/10 – Uitstekend

Mariette

6 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Czikjain

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Fenneke

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Prima hotel. Goede uitvalsbasis, dichtbij centrum en CS. Heerlijk uitgebreid ontbijt
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Golden Tulip op 15 sep 2023
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te vernemen dat u van de locatie en het uitgebreide ontbijtbuffet heeft genoten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Roel

3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marjo

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke ontvangst, behulpzaam, op loopafstand van het centrum, parkeren bij het hotel, schone kamer.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Charmaine - Front Office op 5 jul 2023
Beste Marita, Dank voor het schrijven van een review!We stellen het op prijs dat u van onze top locatie en de kamer heeft genoten.We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een mooi en fijn hotel! Leuke medewerkers en heerlijk eten! Kamers zijn supernetjes maar je hoort degene in de kamer naast je snurken. Alles in de leuke buurt op loopafstand, dus zeker een aanrader!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Charmaine - Front Office op 30 jun 2023
Beste Stefan, Dank voor het schrijven van een positieve review. Wij zijn blij te vernemen dat u zo van de kamer, het centrum en het restaurant genoten heeft. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

René

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Sven

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg gedateerde kamer voor de prijs die je betaalt. Ook niet volledig schoon. Locatie is fijn.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Frank

8/10 – Goed

DH

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Isabelle op 9 dec 2021
Bedankt voor uw recensie. Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De kamer was waanzinnig, zijn er helaas maar 1 nachtje geweest, maar gaan zeker terug. Ook Leiden zelf is erg leuk, je loopt ook zo de stad in.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Wendy Plijter op 5 okt 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review, wat een mooi cijfer! Wat ontzettend leuk om te vernemen dat de kamer zo goed bevallen is. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Golden Tulip Leiden Centre

8/10 – Goed

anne marie

1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geja

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Team Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre op 22 jun 2021
Bedankt voor de beoordeling! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens was.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, wel aan een drukke weg dus een kamer aan de andere kant van het hotel is fijn als je wat rust wilt. Jammer van de coronamaatregelen maar op de kamer was ook prima.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Wendy Plijter op 3 mei 2021
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het klopt dat wij gelegen zijn aan een wat drukkere weg, wellicht kunt u voor de volgende keer een kamer aan de achterzijde van het hotel aanvragen die rustiger is. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet Team Golden Tulip Leiden Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Wendy Plijter op 17 mrt 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel fijn dat alles zo goed is bevallen. Graag tot ziens in Leiden. Met vriendelijke groet, Team Golden Tulip Leiden Centre

8/10 – Goed

Engelina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima kamer, goedgeregels met het ontbijt. Avond van te voren lijstje invullen en afgeven bij de receptie. De volgende ochtend kan jh e het ophalen.
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Wendy Plijter op 4 mrt 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf. Wij zijn blij dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en hebt kunnen genieten van het ontbijt. Wij verwelkomen u graag nog eens terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Golden Tulip Leiden Centre

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader!
Wat een mooi kamertje! Alles was super. Ik ga zeker in de toekomst hier blijven. Een aanrader!
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Team Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre op 15 dec 2020
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad!

10/10 – Uitstekend

Arno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leiden centraal
Top plek. Centraal gelegen.
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
2 heerlijke nachten overnacht in het mooie centrum van Leiden. Het hotel was prettig, een schone verzorgde kamer en heerlijke bedden.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

cor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
Prima hotel, incl parkeergelegenheid, op loopafstand van centrum.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The dino’s. Good breakfast. Friendly service. I will definitely return.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Korte afstand van het centrum, parkeren naast het hotel. Heerlijke douche.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Prima. Alles was in orde. Mooi ontbijt. Kamers mochten net iets warmer bij koude novembernacht
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes,vriendelijk en schoon
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

steven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Henko, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel, aan rand van Leiden centrum. Bedden waren voor mij veel te zacht. Erg rumoerige kamer.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij het centrum. Mooie kamersp en heel lekker onrbijt
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gastvrijheid is al jaren een handelsmerk van dit centraal gelegen, comfortabel hotel.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstsfeer in Leiden
Klein nadeel is dat de enkele, lagere parkeerplaatsen in de garage bezet waren en wij genoodzaakt waren de auto bovenin te zetten. Er was geen trappenhuis in de garage zodat we telkens een “bergwandeling” moesten maken. Ook het openen van de garagedeur zou gewoon met de kamersleutel moeten kunnen ipv telkens de sleutel bij de receptie ophalen en wegbrengen.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Jet, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij het station en op loopafstand van het centrum. Aardige medewerkers en nette moderne kamer.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Fijn met enkele minpunten!
Fijne kamer allleen was er geen afzuigsysteem op het toillet en in de douche. Ook was er geen handgreep in de douche wat mij (ben 81) een onveilig gevoel gaf. Het personeel was erg vriendelijk en klantgericht wat het verblijf aangenaam maakte.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

d

Positief: Netheid, personeel en service
Dichtbij station
Prima kamer, 1 goed bed en 1 doorgezakt matras. Fijne badkamer
2 nachten verbleven in februari 2018