Exterieur

Beoordelingen van Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag

4 out of 5
Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag
Kinderen Van Versteegplein 18, Zoetermeer

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 114 van 304 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 304 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 304 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 304 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 304 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eveline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Dédé

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch geholpen door de receptionist.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Margriet

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Petra

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Johan

Reisde met partner
Toegankelijkheid
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and fresh, nice location good breakfast!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Heidi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie dagen gehad , kort bij station top . ligging en uitstraling Van de omliggende gebouwen minder
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Alex

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
4 sterren onwaardig
Het restaurant in de avond was chaos, lange wachttijden aan tafel, verkeerde bestellingen. De kamer had twee hele lichte bedden met hele hele harde dunne matrassen, En dat is echt 4 sterren hotel onwaardig, Overigens rondom het hotel is het gratis parkeren, maar bij het hotel kost het 8 euro per dag
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Kamran

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Meti

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van T. van Egmond - Front Office Manager op 1 aug 2022
Thank you for taking the time to review our hotel. It is good to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek voor overnachting na concert op Malieveld. Fijne kamers, vriendelijke mensen en heerlijk ontbijt voor een prima prijs
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van T. van Egmond - Front Office Manager op 1 aug 2022
Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
12 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van T. van Egmond - Front Office Manager op 1 aug 2022
Thank you for taking the time to review our hotel. It is good to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Darby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Golden Tulip is a quite hotel, conveniently situated at the Zoetermeer train station
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

netty

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

paul

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel. Keurig nette kamer met prima douche. Bediening prima en eten heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Arnold

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig personeel. Je voelt je welkom. Binnen de mogelijkheden van de lockdown goede service bij het ontbijt. Parkeren gratis voor de deur. Op 2 minuten lopen van het station (Mandela rug). Dus je bent bijvoorbeeld zo in Den Haag. Saaie kantooromgeving, maar netjes en overzichtelijk. Nette kamer, aankleding hotel dik in orde.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van T. van Egmond - Front Office Manager op 12 jan 2022
Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons hotel te delen. Wij stellen het erg op prijs om te horen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf. Graag tot ziens in ons hotel! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Guido van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nvt
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Andy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer rustig, vriendelijk personeel, mooie kamers
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Arouna

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7
Het eten was heerlijk. De service kon iets beter. Het duurde even voordat er iemand aan tafel kwam om nog een drankje op te nemen. Verder vriendelijk geholpen. De kast met spelletjes in de kinderhoek mag eens kritisch beken, aangevuld en opgeruimd worden.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Nancy de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel en lekker ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Paul

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer waren netjes en heel vriendelijke personeel
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel en fijn en net hotel, ik kom er graag nog s terug 👍
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Korine

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

anja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net goed hotel
Ligt Centraal, mooie nette moderne kamer en badkamer. Goed harde matras. Fijn waterkoker op kamer. Goed en lekker ontbijt. Koffie machine deed zijn werk niet goed. Dus melk was koud, daardoor de capucino e latte koud . Service goed .
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Nico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en modern
Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel. De kamer is nieuw, modern, schoon en van alle gemakken voorzien. De bar was gezellig druk in de avond.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Net hotel, goed ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Shana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Ger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Shivdat, Zoetermeer

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er waren kleine zwarte beestjes, toen ik de video liet zien, zei de front desk dat dit normaal was. Mijn zoon had initieel vanaf 1 september geboekt maar we kwamen pas aan op 2 September. We hebben toen moeten betalen voor 1 September en we waren op de no show list gezet . We moesten toen laat snachts een nieuwe reservering maken die veel duurder was.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duidelijke communicatie, vriendelijk te woord gestaan.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke kleine nette kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Tim, Cromvoirt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, mooie kamers, goed ontbijt! Geen minpuntjes ondekt!
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Frank, Zoetermeer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Nette locatie en vriendelijk personeel en meer heb ik niet toe te voegen
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waarom per nacht 8 euro voor parkeren aan hotelgasten te laten betalen? Kan toch ook een gratis munt verstrekken!
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Peter Gijsbert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg tevreden
Hotel staat er keurig bij. Kamer was erg schoon. Personeel was duidelijk, vriendelijk en behulpzaam. Bedden lagen goed. Wat ons betreft een aanrader.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer. Zeer vriendelijk pe
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en ook lekker gegeten.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jolande

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Annie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
Goede service, kamer was netjes en schoon.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019