Panorama driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, keuken | Woonruimte | Een smart-tv en Netflix

Beoordelingen van 2L De Blend

3.5 out of 5
2L De Blend
Vleutensevaart 100, Utrecht, UT

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 166 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Andjenie

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Paul - Team De Blend op 7 mei 2024
Dear Andjenie,Thank you very much for rating your stay at 2L De Blend.We are happy to see that you have enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,PaulTeam 2L De Blend

8/10 – Goed

Susanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Paul - Team De Blend op 18 jan 2024
Beste Susanne,Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.We zijn blij om te zien dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en kijken er naar uit jullie snel weer bij 2L De Blend te mogen verwelkomen!Hartelijke groet,

6/10 – Redelijk

peter

Positief: Netheid, comfort kamer
Restaurant Parkeren
Helaas konden we niet ontbijten. Was voor ons wel wenselijk. Tevens het parkeren is schrikbarend duur
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

M E L Ø D Y

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 tieners, badkamer is klein. Maar prima voor 1 nachtje
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Front desk administrator op 13 apr 2023
Dear Jacqueline,Thank you for your review and for choosing our hotel. Looking forward to having you again as a guest in our hotel.Sincerely, Team 2L De Blend

6/10 – Redelijk

Christel

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Compleet appartement met prima keuken en fijne bedden. Minpunten: kleine badkamer, parkeren bij de locatie is duur terwijl er buiten het hek plek genoeg is en gratis. Te duur voor wat het is.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Front desk administrator op 13 apr 2023
Dear Christel,Thank you for taking time to review your stay in our hotel. We appreciate it a lot.Hope to see you again. Kind regards, Team 2L De Blend

8/10 – Goed

JGH

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Boudewijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette, ruime locatie. Van alle gemakken voorzien.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Jordan op 23 nov 2021
Beste Boudewijn, Hartelijk bedankt voor uw verblijf en uw tijd om een recensie achter te laten! Hopelijk heeft u een fijn verblijf gehad. Wij verwelkomen u graag weer in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team 2L De Blend

4/10 – Matig

Gillie

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was netjes en mooi. Alleen jammer dat je buiten de kosten voor de kamer nog zoveel moet betalen voor een parkeerplek van het hotel.
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Jordan op 21 jun 2021
Beste Gast, Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Hopelijk heeft u kunnen genieten van onze faciliteiten. Wij vinden het inderdaad zeer jammer dat de parkeerkosten zo hoog zijn. Dit zijn de gemeentelijke parkeerkosten in de buurt. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid
8 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Jordan op 8 jan 2021
Dear Irina, Thank you for your kind feedback for our accommodation. I hope you had a pleasant stay and would love to welcome you back at 2L De Blend. Kind regards, Jordan 2L De Blend

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met goede voorzieningen. Mooi uitzicht over Utrecht.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Jordan op 7 dec 2020
Beste gast, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een recensie, dit wordt gewaardeerd. We streven er naar om onze gasten de beste beleving te geven, daar is de locatie ook erg voor geschikt. Graag tot de volgende keer! Team 2L De Blend

10/10 – Uitstekend

Frederick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Jordan op 7 dec 2020
Dear guest, Thank you for taking your time and leaving us an amazing score. We hope to welcome you again in the future. Team 2L De Blend

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
All brand new and well maintained. Only there was no TV connection, only internet and youtube TV. TV connection with the usual european an dutch stations would have been much appreciated!!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Richard op 10 sep 2020
Dear guest, We really appreciate your nice and honest review and feedback. We will try to improve some points. Kind regards 2L De Blend

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Richard Detmers op 18 aug 2020
Thank you for the great and perfect review! We hope we will receive you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het is ons goed bevallen, maar het parkeren is erg duur. En wat erg dat er geen balkon is.
1 nacht verbleven in mei 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Richard op 11 mei 2020
Dear anonymous, Could you clarify why you are not satisfied with your stay?

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super weekend
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van 2l de Blend op 13 nov 2019
Dear Guest, Thank you for your stay and your feedback. Hope to see you again. Kind regards, 2L de Blend

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Tessa op 31 okt 2019
Dear Guest. Thank you for your stay and your feedback. Kind regards, 2L De Blend

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Zeer mooi hotel. Voormalig hoofdkantoor van Douwe Egberts, volledig verbouwt. Leuke bar in het hotel, maar de wijn kan beter.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Marianne

Negatief: Netheid, comfort kamer
Matig verblijf
Kamer was groot genoeg , bed was prima. Badkamer is te klein. Vooral als je wat dikker bent. Ruimte tussen toilet en wastafel te krap. Wc trok niet goed door. Te weinig water. Vooral grote boodschap. Lampjes naast het bed deden het niet , ovenschaal stond vies in de kast , wel een espresso apparaat maar geen koffiecups. Gelukkig had ik zelf mee . En tv is er niet. Alleen Netflix YouTube internet.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Jova

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van 2L De Blend op 12 sep 2019
Thank you for the feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat je lekker op jezelf kon zijn zelf dingen klaar kan maken. Niet goed dat we nergens instructies konden vinden hoe de airco werkt de oven/ magnetron de kookplaat die steeds weer uit ging kon dus niet iets warm maken. Ook waren er twee pannen niet goed schoon nog aangekoekte etensresten van vorige gasten. Nu had ik ze niet nodig wel schoon gemaakt maar niet door personeel baar gekeken.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van 2L De Blend op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your stay! Kind regards, 2L De Blend

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer met een fijn bed maar jammer dat er geen ramen open kunnen. Ik ben geen fan van airco’s
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is helemaal ok👍👍👍 goede ontvangst. Nette schone kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel alleen zeer slechte service dat je moet betalen voor je parkeerplaats kan echt niet.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Tessa op 31 mei 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw verblijf en uw feedback. Helaas zitten we dicht bij de binnenstad van Utrecht waardoor gratis parkeren bijna niet mogelijk is hier in de buurt. Dat brengt ons ook tot de verplichting om hier een bijdrage voor te vragen. Met vriendelijke groet, 2L De Blend

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Tessa op 31 mei 2019
Dear guest, Thank you for your stay and your feedback. Kind regards, 2L De Blend

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede accommodatie en goede ligging. Het enige wat ontbrak was informatie over de sport school waar ik eigenlijk te laat achter kwam. Maar verder alles op loop afstand te bereiken en prima! Schoon en netjes onderhouden. Beleefde medewerkers en aardige mensen. Kortom, ik had een plezierig verblijf en ik kom zeker terug.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Tessa op 12 mei 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw verblijf en het geven van uw feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad. Met vriendelijke groet, 2L De Blend

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Niets was bij uitstek goed, het was schoon etc. maar niets prominent. Locatie erg afgelegen, niet de meest gangbare plek voor een hotel. Heel stil & sfeerloos Prijs onnodig hoog gezien de setting.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Keuken met alles erop en eraan. Lekker bed. Wastafel lekte
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Tessa op 3 mei 2019
Beste, Bedankt voor uw verblijf en uw feedback naar ons. Met vriendelijke groet, Tesssa - 2L De Blend

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Tessa op 3 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor uw verblijf en uw feedback. Met vriendelijke groet, Tessa - 2L De Blend

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes, jammer dat parkeren niet gratis was zo ver uit de stad. Dat vin ik een echt minpunt.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Tessa op 10 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor uw verblijf en uw feedback. Een parkeerkaart afnemen bij ons kost €15,- per nacht. Op de daarvoor bestemde parkeervakken in de straten die achter het hotel liggen kan men gratis parkeren op eigen risico en mits er plek is, het is dan misschien 5 tot maximaal 10 minuutjes lopen. Wij hopen dat u het naar uw zin heeft gehad. Met vriendelijke groet, 2L De Blend

2/10 – Ontzettend slecht

MGijs

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty room and bathroom. Hairs everywhere, feces on the toilet, dirty spots everywhere accords the room, still food on cutlery, cups and glasses. Immediately after check in I called someone from the hotel. Offered to clean specific items in the room, but gave the impression that he didn’t think it necessary (or wanted to). All the rooms were booked, and there was no one from housekeeping. Cleaning the entire room was not an option according to the staff member. Stalled the discussion long enough until I sent him out.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We vonden dat de studio heel erg huiselijk ingericht was en een strakke moderne look had, die aansluit bij onze persoonlijke smaak. In de nabije toekomst zullen vast en zeker opnieuw boeken.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Tessa op 10 mei 2019
Beste, Bedankt voor uw verblijf en het geven van feedback. Wij vinden uw geschreven stukje leuk om te horen en zien u graag in de toekomst nog eens. Met vriendelijke groet, 2L De Blend

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Tessa op 12 mei 2019
Beste, Bedankt voor uw verblijf en het geven van feedback. Met vriendelijke groet, 2L De Blend

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Tessa op 15 apr 2019
Dear, Thank you for your appreciation. Kind regards, 2L De Blend

8/10 – Goed

Wilhelmina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was ruim schoon en compleet. Alleen douche is lastig. De deur draait naar binnen toe waardoor je niet goed in de douche cabine kon. Tv kijken wilde niet omdat ik niet begreep hoe ik met mijn mobiel contact moest maken met de tv. Erg vervelend
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Tessa op 10 mei 2019
Beste Wilhelmina, Bedankt voor uw verblijf en uw feedback. Er staat op de douchedeur vermeld dat hij ook naar buiten draait, maar hij kan inderdaad ook naar binnen draaien. Wij maken alleen gebruik van een smart TV, maar de TV werkt ook zonder de mobiele telefoon. Er is 24-uur per dag een collega aanwezig, deze staat staat ook klaar voor vragen hierover. Verder zijn wij ook 24 uur per dag telefonisch te bereiken. Wat vervelend dat het u zelf niet is gelukt. Met vriendelijke groet, 2L De Blend

6/10 – Redelijk

Gijs

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf, tevreden!
Mooi verblijf, netjes, heerlijk bed.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Eva

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Jullie factuur was helder, niet die van het hotel, moest ineens vanalles betalen bij aankomt, stond niet bij wat alleen diversen. Parkeren is dus 15 euro, tax nog erbij voordat je kan uitchecken. Als je dat aan een medewerker vraagt zegt hij ik ga de discussie niet aan? Was geen duscusie aleen een vraag over een onduideliike factuur. Kregen jullie de schuld, terwijl het daar niks mee te maken had, was hun factuur. Hotel is mooi, goede restaurants en bediening, fijne kamers.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kabakci, Utrecht

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het inchekken kwam er een medewerker van het hotel met een laptop aanlopen. Erg asociaal. Meneer vroeg niet of hij ons ergens mee kon helpen maar zijn reactie was meer : wat is hier aan de hand? Ik vroeg meneer netjes mij te helpen met inchekken. Waarbij hij aangaf dat ik verplicht ben de volgende dag uit te chekken om 11:00. Wat ik al van plan was. 2 weken terug ook daar overnacht en ik chekte een uur later uit. Meneer beweerde dat dat 2 uur later was? Kortom geen goede ervaring, vooral niet met die medewerker daar. Ik zal er ook nooit meer overnachten, ik raad het ook niemand aan. Geen vriendelijke medewerkers!
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ouiam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Prachtige kamer.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Channa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Positief: Het feit dat het een appartement is, dus even je eigen kleine huisje hebt, vond ik erg prettig. Keuken zelfs van combi oven en afwasmachine (met afwasblokjes) voordien, ook erg fijn. Aandachtspunten: bij binnenkomst niemand bij de incheckbalie. Hierdoor voelde ik me wat verloren. Heel veel stof in het appartement en ik miste gewone tv. Netflix is leuk, maar daarmee kun je geen actualiteitenprogramma’s kijken.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

DaniellevdPas, Huizen, nl

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was aanwezig, praktisch ingedeeld! Super fijn ook om een eigen keuken te hebben. Alles lekker nieuw, bed was heerlijk. We mistten alleen de vaatwastabletjes waardoor we de vaat wasser niet aan konden zetten en hadden maar één cupje voor koffie. Bestek was daardoor ook vies. Badkamer was niet geweldig schoongemaakt, het was niet heel vies, maar wel strepen op de spiegel en douchedeur, leeg flesje shampoo in het rekje en plankjes wat stoffig.
1 nacht verbleven in januari 2019