Lobby

Beoordelingen van Leonardo Hotel Vinkeveen

4 out of 5
Leonardo Hotel Vinkeveen
Groenlandsekade 1, Vinkeveen

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 82 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 183 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam op 21 apr 2024
Dear Ellen,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your thoughts and experiences with us. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to let us know so we can continue to improve our services.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

8/10 – Goed

monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front office op 25 dec 2023
Beste Monique, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Goed

evelien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Leonardo Hotel Vinkeveen op 1 jan 2024
Dear Evelien, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Goed

Callista

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Leonardo Hotel Vinkeveen op 1 jan 2024
Dear Callista, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Goed

Henk

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Milan op 5 okt 2023
Dear Henk,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Liliana op 5 mei 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Liliana op 26 dec 2022
Dear Guest, Thank you for your 5 star review. Kind regards, Liliana Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Goed

john

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Cipto, Rosmalen

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Elise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf!
Heerlijk zorgeloos verbleven! De kamer was modern, ruim en netjes. De vloer van het restaurant was wel vrij vies.. maar over het ontbijt zelf: TOP!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Helena op 20 mei 2022
Beste gast, Dank u wel voor uw review. Het doet ons een plezier te lezen dat u verblijf bij ons zo naar wens is geweest. Fijn dat de kamer modern, ruim en netjes was. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Helena

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Elisabeth, Oranjewoud

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam op 27 dec 2021
Beste Elisabeth, Bedankt voor uw verblijf en dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Wij vinden het fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat de goede service van het personeel u is bijgebleven. Wij waarderen het heel erg dat u de goede service van het personeel tot onze attentie wil brengen. Bedankt, dit doet ons goed :) Het was ons een genoegen u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in het hotel. Met gastvrije groet, Peggy Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam op 22 dec 2021
Beste Richard, Bedankt voor uw verblijf en dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u van de omgeving heeft mogen genieten. Het was ons een genoegen om u te mogen ontvangen in het hotel. Met gastvrije groet, Peggy Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

8/10 – Goed

Astrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, goed bed. De regeling van de verwarming was lastig, leg een kaart of A4 tje met uitleg over de mogelijkheden van de airco tevens verwarming neer.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Peggy op 2 dec 2021
Beste Astrid, Bedankt voor uw verblijf en dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u heeft kunnen genieten van alles wat Vinkeveen te bieden heeft. Bedankt voor uw feedback wat betreft de regeling van de verwarming, hier kunnen wij zeker wat mee. Het was ons een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Peggy Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met top restaurant
Hotel heeft een super restaurant (Harbour Club), wat ook de reden was voor ons verblijf. Het hotel zelf heeft / ligt aan een haven wat zomers erg leuk is om al die boten aangemeerd te zien tijdens het eten. De hotelkamer is niet zo heel bijzonder, maar wel net en schoon. Het thema is "inside a ship'' met houten muren etc. Wat ik een beetje vervelend vind is dat de minibar niet vanzelfsprekend vol ligt. Vooral wanneer je voor elke bestelling naar je kamer (hoe klein dan ook) altijd €10 moet betalen voor de brengservice... Zo groot is het hotel niet en het loont dan ook altijd om zelf even te lopen. Ik had het begrepen wanneer de minibar tenminste vol zou liggen. De parkeerplaats heeft geen poortjes op dit moment dus echt 100% veilig staat je auto er niet, maar je moet alsnog €10 per nacht betalen om er te mogen parkeren.
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

JEROEN J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, we komen nog een keer terug!
Verblijf was goed. Een puntje van kritiek wat we ook bij uitchecken gemeld hebben. We hadden een suite geboekt, maar helaas is het in een suite niet mogelijk vanuit bed tv te kijken, terwijl de aansluiting voor tv bij het bed wel zichtbaar was. Ontbijt was redelijk goed geregeld, persoonlijk vond ik het jammer om tussen conferentie gasten te zitten waarbij zij de juiste afstanden niet respecteerden.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Arjan op 21 sep 2020
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Het klopt dat we niet in alle suites de tv kunnen draaien. Mocht u de volgende keer bij ons verblijven dan kunnen we ervoor zorgen dat u een suite heeft waar de tv kan draaien. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Anna op 7 sep 2020
Dear Anonymous, Thank you for rating us with a 4 out of 5 star review. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Anna Assistant Front Office Manager

4/10 – Matig

Erik, De Rijp

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Specifiek gekozen voor een queensize bed bij reservering, wat in mijn optiek een 2 persoonsbed is en niet 2 bedden tegen elkaar aangeschoven met een flutmatrasje erover. Na onze klacht bij het hotel werd het een kermis daar, tot 2x een nieuwe kamer toegewezen gekregen waar dus ook niet het juiste bed aanwezig was(en die ze ook niet hebben), kamersleutel die niet meer werkt zodat we onze spullen niet uit de oude kamer konden halen, uiteindelijk maar in de laatste toegewezen (invalide)kamer overnacht waar de badkamer in een minizwembad veranderde na het douchen. Kortom niet echt een fijne ervaring!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Anna op 7 sep 2020
Beste Erik, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback. Wij zullen uw feedback delen met het team om in de toekomst dit soort misverstanden te voorkomen. Door uw feedback over hebben we wel een probleem in de badkamer weten te verhelpen en willen wij u daarvoor bedanken. Graag doen wat extra's voor u mocht u nog een keer kiezen voor ons hotel. Met gastvrije groet, Anna Vogelesang Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Anna op 7 sep 2020
Dear Anonymous, Thank you for your 4 out of 5 star rating! We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Anna Vogelesang Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Joan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een blijvertje dit hotel!
Dit is de derde of vierde keer dat we hier overnachtten. Heel handig dicht bij Amsterdam. Bovendien veel parkeerplekken, ook voor elektrisch laden. Het ontbijt in shifts maar wel super dat het gewoon weer in het restaurant kan in plaats van op de kamer. Gemotiveerde werkneemster in de ontbijtzaal; vrolijk en overduidelijk plezier in haar werk. Dan begin je de dag meteen goed!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Anna op 13 jul 2020
Beste Joan, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u vaker bij ons bent geweest en graag naar onze locatie terug komt. Wij zullen u complimenten doorgeven aan onze collega van het ontbijt. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Anna Vogelesang Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arjan op 9 jul 2020
Dear Anonymous, Thank you for rating us with a wonderful score from 10/10! We are glad that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Glorie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Arjan op 14 mrt 2020
Beste Dhr. Glorie, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u een fijn verblijf heeft bij ons. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Arjan op 7 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for your 5 out of 5 star review! It is fantastic to see taht you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was op zin plek en aardige medewerkers (dames ) !!!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Arjan op 29 jan 2020
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. En dat u onze medewerkers als aardig heeft ervaren. Wij zullen uw feedback dan ook delen met de dames. Wij kijken ernaar uit usnel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel! De kwaliteit van de bedden is ook top!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Arjan op 11 jan 2020
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u ons personeel als heel vriendelijk heeft ervaren. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel mooie schone kamers zeker een aanrader alleen wij bestelden savonds een wijntje aan de bar.. en schrokken uiteindelijk wel even van de prijs.. wij hadden geen prijslijst gezien of keuze uit wat voor wijn. Dus dan 7 euro voor een zoete witte wijn was wel even een flinke prijs... hij was wel erg lekker dus dat maakte wel een hoop goed
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Arjan op 12 dec 2019
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u de kamer als comfortabel heeft ervaren. En dat u heeft genoten van onze wijnen. Echter betreuren wij het dat wij niet correct hebben geinformeerd over onze prijzen. Wij zullen dit dan ook bespreken met de desbetreffende afdeling. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verrassend mooi. Ga hier vaker overnachten. Prijs kwaliteit klopt.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arjan op 2 dec 2019
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u heft genoten van uw verblijf. En dat u graag nog een keer komt overnachten is natuurlijk geweldig. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arjan op 1 dec 2019
Beste Jan, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in het Apollo Hotel Vinkeveen. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arjan op 23 nov 2019
Dear Andre, Thank you for your review! We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

marcellino

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel schoon. Goed ontbijt. Minder het parkeren dat je daar 10.00 per 24 uur moet betalen. Of gratis op de carpoolplaats aan de overkant.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Arjan op 21 nov 2019
Beste Marcellino, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Perfect hotel van alle gemakken voorzien. Parkeren kost geld, maar je kunt de volgende dag gewoon uitrijden. Het ontbijt is zeer gevarieerd. Jammer dat het personeel bij aanvang diner druk is met elkaar praten en geen oog had voor gasten. Buiten dat... perfect en lekker rustig. Goed bed en hele grote badkamer. Koelkast op kamer ook top, was top geweest als dat bij de beschrijving had gestaan.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Arjan op 21 nov 2019
Beste Joost, hartelijk dank voor het schrijven van u review! Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij kijken er dan ook naar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

w

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Arjan op 1 aug 2019
Dear W, Thank you for your guest review. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Sjef&Ria, Enkhuizen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trendy uitraling, trendy gerechten, aardige medewerkers. Dus gewoon TOP.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't drink anything in the bar. They will charge you redicoulus prices
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arjan op 18 jun 2019
Dear traveler, Thank you for your review. We are sorry to hear that the prices did not meet with your expectations. We will share your feedback with our team. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een mooie binnenkomsthal❤️ En na een heel prettige en gezellige checkinn waren wij al helemaal in de sfeer. Toe wij de kamer in kwamen waren wij prettig verrast wat een mooie styling en brandschoon.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en algemene staat was prima. Het geluid van het verkeer en het ontbijt was voor verbetering vatbaar
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Arjan de Ridder op 6 mei 2019
Beste Anonymous, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo te spreken was over uw verblijf en de locatie. Wij willen u tevens bedanken voor uw feedback. Wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen. Wij hopen u alsnog graag in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel mooi en proper en supper ontbijt en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Arjan de Ridder op 1 mei 2019
Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw fantastische review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Heel graag verwelkomen wij u nogmaals in de nabije toekomst. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima gelegen accommodatie en goed ingerichte kamers, eigenlijk geen minpunten.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Arjan de Ridder op 26 mrt 2019
Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen uw fantastische review te schrijven. Het doet ons goed om te lezen dat u heeft genoten van uw overnachting. Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Arjan de Ridder op 18 apr 2019
Dear Mr. Mrs. Thank you very much for your review!! We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ik wílde EEN kamer voo vanaag boeken bij jullie vóór de tiende januari maar per ongeluk geboektvoor de 9 januari. Appollo wílde de kamer niet omzetten naar vandaag. Hotel hád genoeg kamerss vrij máár wílde mij niet helpen.dus kamer hééft leeg gestaa4. Wat een slecht service. Groeten a.keer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Arjan op 22 jan 2019
Beste meneer Keer, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij vinden het jammer om te lezen dat er wat mis is gegaan bij het reserveren van uw boeking. Wanneer u een boeking maakt online kunnen wij niet altijd de boeking zelf aanpassen dit kan de gast doen door contact op te nemen met de travel agent waar er is geboekt. Wij hopen u in de nabije toekomst van betere assistentie te voorzien tijdens het boeken. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Arjan op 6 jan 2019
Dear Anonymous, Thank you for your 4 out of 5 star review! We are more than happy that you have enjoyed your stay at the Apollo Hotel Vinkeveen. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern ingericht, bootthema wat schreeuwerig aanwezig. Verder prima hotel. Staat naast harbour club. Dat vinden wij niks maar kan mij voorstellen voor jeugdiger mensen ideaal.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Arjan op 30 dec 2018
Beste Traveler, Hartelijk dank voor het schrijven van uw 4 sterren review. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen aan de Vinkeveense Plassen. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Arjan op 21 nov 2018
Dear guest, Thank you for thanking the time to write a review. We are happy the hear you have enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again in the future. With hospitable regards, Arjan de Ridder Genaral Manager

8/10 – Goed

Eric, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De combinatie met de Harbourclub is echt geweldig. Ideaal om vanuit hier Amsterdam te verkennen.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Arjan op 23 nov 2018
Geachte heer Eric, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het doet ons erg goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Heel graag verwelkomen wij u opnieuw in de toekomst. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder Genaral Manager

8/10 – Goed

Bas, Oudeschans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor een goede prijs, enig puntje was een wat lawaaiige verwarming of zo
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Arjan op 23 nov 2018
Beste Bas, Hartelijk dank dat u de tijd heft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wat vervelend dat u last heeft ondervonden van het lawaai van de verwarming. Mocht u hier bij een volgend verblijf hinder van ondervinden assisteren wij u hier graag bij. Met gastvrije groet, Arjan de Ridder Genaral Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Arjan op 7 nov 2018
Dear Traveler, Thank you for writing a review. We hope that you have enjoyed your stay in our hotel. With kindest regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Arjan op 18 okt 2018
Dear Anonymous, Thank you for your 5 star rating! We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Arjan op 26 sep 2018
Dear Albert, Thank you for your wonderful 4 star review! We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager