Abashiri Kanko Hotel
Hotel met een sauna en een restaurant in Abashiri
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Abashiri Kanko Hotel
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden
Traditionele kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (8 tatami mat size) laden
Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (8 tatami mat size)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Vergelijkbare accommodaties
Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
Bubbelbad
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, (602)
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
23-3 Yobito, Abashiri, Hokkaido, 099-2492
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Abashiri Kanko Hotel
Abashiri Kanko Hotel Hotel
Abashiri Kanko
Abashiri Kanko Hotel Abashiri
Abashiri Kanko Hotel Hotel Abashiri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Abashiri Kanko Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 aug 2024
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Steffen
22 sep 2023
Steffen
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2020
Positief: Personeel en service
コスパ良好
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Claudio
7 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Claudio
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Yoshihiro
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
網走での宿泊は此処で決まり!
Yoshihiro
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Chin Yan
Reisde met een groep
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chin Yan
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古いせいかもしれないですね!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
satoru
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satoru
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
CHIHPING
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIHPING
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
NOBUAKI
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUAKI
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
米樂
1 sep 2019
Positief: Netheid
優閒逸致
米樂
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
IWASE
29 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
露天風呂
IWASE
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方たち愛想がないです。
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Hiroyuki
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
網走湖に臨む静かなホテル
Hiroyuki
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
serge
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
parfait
serge
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
MING CHI
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MING CHI
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Hsiao-san
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
開車推薦的住宿
Hsiao-san
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Ya-Lan
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體相當舒適的地方
Ya-Lan
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
網走湖畔の観光ホテル
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
KathySin, Malaysia
14 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KathySin
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
John
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
2 nachten verbleven in september 2018