Hotel Abashirikoso
Hotel aan een meer met een 24-uurs receptie en een bar/lounge
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Abashirikoso
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 120
Prijs beschikbaar op 08-11-2024
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op meer (Japanese Western) laden
Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op meer (Japanese Western)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Vergelijkbare accommodaties
Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
Bubbelbad
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, (599)
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Over deze buurt
Yobito 78, Abashiri, Hokkaido, 099-2421
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Abashirikoso Hotel Abashiri
Hotel Abashirikoso Hotel
Hotel Abashirikoso Abashiri
Hotel Abashirikoso Hotel Abashiri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Abashirikoso
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
27 sep 2024
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
ゆうじ
Reisde met familie
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうじ
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Eiken
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiken
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
W
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Great Hotel
W
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
ツトム
Reisde met familie
26 jul 2024
ツトム
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Cathy
24 jul 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathy
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
nobuyuki
10 jul 2024
nobuyuki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Chun Ho
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A very great onsen ryokan
Chun Ho
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Eddie
Reisde met partner
16 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eddie
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
WONKYUM
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WONKYUM
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Lakeside hotel
Andrew
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Junko
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
??
25 feb 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ursula
20 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ursula
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Kenneth
14 feb 2024
Kenneth
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
TAKESHI
25 dec 2023
TAKESHI
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
KEN
27 sep 2023
KEN
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met familie
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Maureen
Reisde met familie
8 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Akiko
13 aug 2023
Akiko
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
AS
Reisde met familie
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AS
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
ユマ
16 jul 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ユマ
1 nacht verbleven in juli 2023