Kagariya

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lokale shuttleservice in Abashiri

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Kagariya

Warmwaterbronnen
Traditionele Twin kamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Warmwaterbronnen
Traditionele Twin kamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Uitzicht op het meer

Beoordelingen

8,2 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
De prijs is € 205
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Traditionele kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kledingkast of kast
  • 19 m²
  • Uitzicht op de baai
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Standaard kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kledingkast of kast
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoons futon of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kledingkast of kast
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Traditionele Twin kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kledingkast of kast
  • 32 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 5
  • 3 eenpersoons futons of 2 eenpersoonsbedden

Traditionele Twin kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kledingkast of kast
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Traditionele kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 19 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoons futons of 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Kledingkast of kast
  • 16 m²
  • Uitzicht op het meer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
60-3 Ubaranai, Abashiri, Hokkaido, 093-0135

In de buurt

  • Lake Abashiri - 7 min. rijden - 7.5 km
  • Lake Notoro - 8 min. rijden - 8.8 km
  • Abashiri Prison Museum - 12 min. rijden - 13.2 km
  • Skiresort Abashiri Lake View - 12 min. rijden - 14.2 km
  • Tokyo University of Agriculture - 18 min. rijden - 17.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Yobito - 21 min. rijden
  • Memanbetsu (MMB) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪レストラン 綾 - ‬12 min. rijden
  • ‪レストラン 詳 - ‬12 min. rijden
  • ‪灯々 - ‬16 min. rijden
  • ‪松尾ジンギスカン 呼人支店 - ‬15 min. rijden
  • ‪COTA - ‬16 min. rijden

Over deze accommodatie

Kagariya

Hotel vlak bij de luchthaven
Profiteer bij Kagariya van faciliteiten zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en wasvoorzieningen. In het overdekte privébad of het openbare bad (24 uur toegankelijk) kom je gegarandeerd tot rust. Het plaatselijke restaurant Misaki serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en warmwaterbronnen in de buurt
  • Een cadeauwinkel, een bankethal en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Kagariya zijn voorzien van gemakken zoals open haarden en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleding)kasten, mini-koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 08.30 uur: JPY 1.500 per persoon
  • Een restaurant
  • Kaiseki-maaltijd

Restaurants ter plaatse

  • Misaki

Gezinsvriendelijk

  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Openbaar badhuis - 24 uur
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Openbaar buitenbad (geen mineralen)
  • Overdekt privébad (geen mineralen) in gemeenschappelijke ruimte
  • Warmwaterbronnen
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Open haard

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 21.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen JPY 2500 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1500 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: JPY 2500 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kagariya Hotel Abashiri
Kagariya Hotel
Kagariya Abashiri
Kagariya
Kagariya Hotel
Kagariya Abashiri
Kagariya Hotel Abashiri

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kagariya?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van JPY 2500 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Kagariya?

Vandaag, 26 nov. 2024, kost een verblijf bij Kagariya van één nacht voor twee volwassenen op 28 nov. 2024 min. € 204,59, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Kagariya te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kagariya?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kagariya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1100.

Biedt Kagariya een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Kagariya?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op enkele stappen van Abashiri Quasi-National Park en op 10 km van Lake Abashiri en Lake Notoro. Ook Abashiri Prison Museum en Okhotsk Ryuhyo Museum liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Kagariya

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 64 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 64 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yutaka

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Yurie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

なおと

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
スタッフの対応は感じが良くて快適に過ごせましたが大浴場が大ではなく今回部屋のお風呂は使用しませんでしたがお風呂の補修を養生テープというのはどうかなと思いました
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Kit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel a little old and rundown but in a beautiful location. Dinner was excellent and the staff were great!
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Kseniia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Level of hospitality here is the best! Although we have booked on the same day and arrived late, staff welcomed us and prepared amazing dinner taking into consideration our food restrictions. (vegan/ vegetarian friendly) It's super quiet, we had a great sleep. The view from the window is amazing with nature and lake around. We happened to arrive at the season when the plants at the lake turn red, very beautiful. The dinner was very delicious, they also have a selection of local craft beers you can add to your meal for extra price.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Agumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々がとても親切で、お料理もボリュームがあり味も良かったです。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

HIROSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

takashi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事が大変美味しく、感激しました、北海道を回っていると、どこの旅館でも似た様な料理になり飽きてしまうのですが、網走豚のしゃぶしゃぶや、キンキの煮つけなども工夫かまされていた、料理のレベルも高かったと思います
網走豚しゃぶしゃぶ
お造り
別オーダーで頼んだ北海シマエビ
キンキ、煮付けではなく、蒸したものにあたれをかけて、大変美味しかったです
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

ときえ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空港まで迎えに来ていただきました。 夕食も朝食も美味しくいただきました。 4〜5年ぶり、2回目の宿泊でしたが前回より清潔感があったように感じました。 スタッフのみなさんも感じ良かったです。 また機会がありましたら利用したいです。
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Morio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事が充実していた
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

kiyotaka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事が美味しかった!
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

マサヨシ

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

YIHSIEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
為家庭旅遊加分
服務人員很親切,餐點非常好吃,建議可加私人風呂,泡個舒服的澡,旁邊就是珊瑚草聚落,適合家庭出遊。
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Masayuki, Ashiya

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Hotel here. But it was a bit of inconvenience to reach here.
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

BYUNGKON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
고집스런 일본의 료칸 여행
고즈넉한 전통 일본식 료칸으로 조그마한 온천탕과 정갈한 식사가 마음에 듭니다. 일본 특유의 고지식한 정취도 다시한번 찾고 싶게 만드는군요.
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

WATARU

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Weipei

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
I like the dinner and breakfast. We enjoyed the onsen. I didn’t like the traditional tatami room. I found that it was difficult to sleep and the pillow was small and very hard.
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

AKIMASA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

????

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

まなか

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

minako

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good breakfast and dinner. Room ryokan style and staff very friendly.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Shihtsun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A pleasant stay.
Stayed for a night on my birthday. A little disappointed with not even a birthday wish despite informing the hotel months earlier when I booked our room. However, the sumptuous keiseki dinner and friendly staff made me feel better. Would be great if there was more time to savour each dish. Our Japanese styled room with twin beds was very clean, spacious and comfortable. It has a nice view of the lake. There was no elevator but we had no problem as we left our big luggage in our car and took only what we needed to our 3rd floor room. There is a small indoor onsen. Overall, a good stay.
1 nacht verbleven in augustus 2019