Hotel La Perla

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Al Hoceima

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel La Perla

Lobby
Serveert lunch en diner, internationale gerechten
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Een flatscreentelevisie
Serveert lunch en diner, internationale gerechten

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Privébadkamer
Een bidet
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Av Tarik Ibnou Ziyad, Al Hoceima, 32000

In de buurt

  • Mimoun El Arssi Stadium - 1 min. lopen
  • Al Hoceima Marina - 12 min. lopen
  • Quemado-strand - 15 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Al Hoceima (AHU-Charif Al Idrissi) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Espace Miramar - ‬9 min. lopen
  • ‪Aiman Jet Park - ‬4 min. rijden
  • ‪Café Restaurant Basilic - ‬4 min. lopen
  • ‪Villa florido - ‬12 min. lopen
  • ‪Palms - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel La Perla

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel La Perla zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en wasvoorzieningen. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, La Perla, serveert lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een lift
  • Conciërgeservices, vergaderruimtes en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel La Perla zijn voorzien van leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Nederlands, Engels, Frans en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • La Perla

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 13.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Perla Al Hoceima
Perla Hotel Al Hoceima
Hotel Perla Al Hoceima
Hotel La Perla Hotel
Hotel La Perla Al Hoceima
Hotel La Perla Hotel Al Hoceima

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel La Perla?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel La Perla te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel La Perla?

Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel La Perla uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel La Perla?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 15 minuten lopen van Mimoun El Arssi Stadium en Al Hoceima Marina. Quemado-strand ligt op 1,3 km.

Beoordelingen over Hotel La Perla

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel met alle voorzieningen
Tophotel met alle voorzieningen die je nodig zou kunnen hebben. Winkels en restaurants op een steenworp afstand. Nadeel kan wel zijn dat je in de avond wat van de muziek mee krijgt van het plein. Maar het valt reuze mee.

8/10 – Goed

Paloma

2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable para visitar la ciudad.
Un hotel moderno, en pleno centro, con camas muy comodas, televisión y una cafeteria con desayuno bueno....y bastante cerca del puerto.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Luis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hotel muy agradable
Hotel muy nuevo, en pleno centro, con habitaciones muy espaciosas y una cama muy cómoda. Desyuno correcto. Con el precio de la oferta, la relación calidad-precio es muy buena...sin ella, sería caro.
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Coronavirustrvl, USA traveler

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel room was filthy. Dirt on the floor, dirty shower area. There were minimal towels. Staff was friendly and very helpful. We arrived late and they went above and beyond for us to order dinner in our room since the restaurant was closing in 10 minutes. Breakfast was good, again very kind. The location is rough, lots of aggressive beggars but there was a man outside to help out with them and parking as that was challenging also. Lounge was nice.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

BOUIHI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Fouad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel en bon état récemment rénové, bon emplacement. Par contre petit déjuger pas terrible, personnel du café pas qualifié.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Beaucoup de bruit serviette de bain dechiree petit dejeuner infernal Rien de bien Ville peu agreable
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Preiswert, da alles im besten Zustand!
Hotel im besten Zustand, großes Zimmer, komfortables Bett, Super-Badezimmer, alles topfit! Frühstück hingegen karg.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

rien, casa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien
bonne
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRES BIEN
TRES BIEN

8/10 – Goed

Chaoui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impecable , le petit dejeuner a ameliorer , des madeleine industriels et du café filtre pas terible , le ptdj est a améliorer pour que se soit parfait . Merci

10/10 – Uitstekend

SALOUA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Hotel et chambre très propre. Accueil agréable. Très bien situé, proche du front de mer et du centre.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Tranquila muy bien situado
Es un hotel que en Marruecos la relación calidad precio es bastante buena la habitación era amplia y la limpieza estaba bien

6/10 – Redelijk

Omar, Soissons

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien agréable
Accueil très professionnel et agréable

8/10 – Goed

Helene, la Baule

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien situé "Parking gratuit"
hôtel bien situé parking gratuit cette information n'est pas juste car il n’a pas de parking mais un stationnement dans la rue seulement. Une chose peut vous arriver que la carte pour ouvrir la porte de la chambre peut se démagnétiser. Si non la route par Taza est à déconseiller si vous arrivez du sud du Maroc route impraticable que des pistes et il y a un peu d'arnaque. méfiez vous.

6/10 – Redelijk

FRANK JHONATAN, Madrid-ESP / Lima-PERU

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
NECESITAMOS PERSONAL MAS CUALIFICADO Y PROFESIONAL
Tengo que destacar el profesionalismo, entendimiento y adaptación de la SEÑORITA DE RECEPCIÓN y entiendo que es el JEFE DE RESTAURANTE DEL HOTEL, ambas personas me ofrecieron un trato exquisito y su preocupación por mi estancia fue ejemplar, todo lo contrario a lo percibido por el resto de personal de la recepción y quizá en la organización del buffet de desayuno (Eso no es un buffet, un buffet se repone constantemente, sólo 2 pasteles, zumo y café no es ni siquiera un desayuno, independientemente de la hora en que bajamos a desayunar) en algunos de los camareros. HAY QUE MEJORAR BASTANTE LA PRESENTACIÓN DEL BUFFET DE DESAYUNO Y TRABAJAR LA PRESENTACIÓN DE ALGUNOS MIEMBROS DEL EQUIPO.