Le Royal Picardie
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Albert
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Royal Picardie
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden
Klassieke Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden
Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, toegankelijk voor rolstoelgebruikers laden
Klassieke tweepersoonskamer, toegankelijk voor rolstoelgebruikers
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Vergelijkbare accommodaties
Ibis Albert Pays de Somme
Ibis Albert Pays de Somme
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, (389)
De prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
138 Av. du Général Leclerc, Albert, Somme, 80300
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Le Royal Picardie Hotel
Le Royal Picardie Albert
Le Royal Picardie Hotel Albert
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Royal Picardie
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Byron
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Byron
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Paul, Irvington
Reisde met familie
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Patricia
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Patricia
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met partner
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Deborah
Reisde met partner
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deborah
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
John, New Plymouth
29 jun 2024
John
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dean
21 jun 2024
Dean
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Donald
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donald
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Sarah
1 jun 2024
Sarah
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Séverine
23 mei 2024
Séverine
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Norman
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful Hotel Close to Albert City Center
Norman
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
kevin
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Somme visit
kevin
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Takahiro
Reisde met familie
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Valérie
Zakenreiziger
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valérie
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gayle
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gayle
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Clayton
Reisde met partner
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clayton
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb hotel - loved it
Paul
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Jean-Michel
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Michel
4 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Rodolphe
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bof
Rodolphe
3 nachten verbleven in januari 2024