Al-Fanar Palace Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een healthclub en een sauna in Amman

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor Al-Fanar Palace Hotel

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Interieur
Balzaal
Spabad binnen
Standaard eenpersoonskamer | Gang

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Ledikanten/kinderbedden
Apart bad en douche
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
  • 25.00 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Ledikanten/kinderbedden
Apart bad en douche
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
  • 25.00 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • 25.00 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Queen Rania Al Abdullah Street, Amman, 11196

In de buurt

  • Universiteit van Jordanië - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Winkelcentrum Amman - 3 min. rijden - 3.0 km
  • The Galleria Mall - 8 min. rijden - 7.6 km
  • Winkelcentrum van Al Abdali - 8 min. rijden - 7.7 km
  • Abdali-boulevard - 9 min. rijden - 8.1 km

Lokaal vervoer

  • Amman (AMM-Queen Alia Intl.) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪مطعم اصول الضيافة - ‬4 min. rijden
  • ‪Fruit Salad - ‬4 min. rijden
  • ‪Alia Restaurant - ‬4 min. rijden
  • ‪كلاج عمر - ‬2 min. rijden
  • ‪Shmagh & Koffiyeh Cafe - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Al-Fanar Palace Hotel

Hotel in het zakendistrict
Bij Al-Fanar Palace Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een shuttleservice van/naar de luchthaven, een dakterras en een tuin. Laat je op-en-top verwennen in de sauna of het stoombad en geniet van een massage. Het plaatselijke restaurant Venice Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner Je kunt er genieten van een kindermenu. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een healthclub en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer vanaf de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een bankethal
  • 5 vergaderruimtes, gratis kranten en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 150 kamers bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Aparte badkuipen en douches en haardrogers
  • (kleding)kasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch en Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Venice Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Sauna
  • Spabad
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 5 vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 15.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
De gastheer of -vrouw staat bij aankomst op je te wachten

Toegang tot accommodatie

De gastheer of gastvrouw staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: JOD 35 per voertuig

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Al-Fanar Palace
Al-Fanar Palace Amman
Al-Fanar Palace Hotel
Al-Fanar Palace Hotel Amman
Al Fanar Palace Hotel
Al-Fanar Palace Hotel Hotel
Al-Fanar Palace Hotel Amman
Al-Fanar Palace Hotel Hotel Amman

Veelgestelde vragen

Is Al-Fanar Palace Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 09.00 uur tot 21.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Al-Fanar Palace Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Al-Fanar Palace Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Al-Fanar Palace Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Al-Fanar Palace Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 15.00 uur uit te checken.

Biedt Al-Fanar Palace Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van JOD 35 per voertuig.

Waar ligt Al-Fanar Palace Hotel?

Dit hotel ligt in het zakendistrict, binnen 2 km afstand van King Hussein Cancer Center, Universiteit van Jordanië en Jordan University Hospital. Ook Al-Mukhtar-winkelcentrum en Ibn AlHaytham Hospital liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Al-Fanar Palace Hotel

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 26 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Saadeddine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DON'T VISIT
This is a very low level hotel, not worth the stay at all. There's no internet Rooms are dirty AC is not working Plugs are not working, only 1 or 2 There's no cable TV Elevators not working Floors sticky Everyone smokes everywhere
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Noor udin

1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad experience at Al-Fanar
Hi there, this was one of the worst Hotels we have ever booked in Amman Jordan. We are from Australia, & New Zealand. We booked a room in January at Al Fanar for 22 nights including breakfast, through the website Hotels.com. Upon arrival at the hotel after 30 hours of travel we were rejected breakfast although we showed evidence on our booking that it included breakfast. I have raised this issue with a person named Lj, who works for Hotels over the phone, i still have this email. Unfortunately, this issue was not resolved and my brother and I spent 22 nights without breakfast at the hotel, as the reception refused to arrange it for us, they asked us for MORE money. In addition, my brother had his phone charger go missing after a room services had happened, and the person at the hotel reception asked us for 4x the price to get us a charger, when in the first place it was not our fault that it went missing. Lack of honesty, they also mentioned to me that it was better to book by paying cash at the reception, because i tried booking another room using the hotels wifi for another group of people, and their wifi didn't allow that option. We have spent a lot of money in this trip expecting for breakfast, to be included and not expecting our personal belongings to go missing. My brother had to go down the road hunting to find another charger. They only like short bookings - 1 or 2 nights maximum 5 nights. Anything more they will treat you unprofessionally.
22 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Nelli

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
bra men besvikelse
Trevlig personal, rent men de håller inte någon överenskommelse man gjort med de så därför oerhört besviken.
9 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Det var bra städning, vanliga möbler, gardiner kan man inte öppna . Om det är fest i deras festnivå man kan inte sitta i receptionen på grund ov hög musik.
4 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Complete Dump in less desirable side of Amman
The worst hotel I’ve ever stayed in. I’m no stranger to staying in budget hotels abroad, but this one has been the absolute worst. The hotel is outdated and in horrible shape. Don’t let pictures of the lobby fool you. Our first room was dirty and full of broken/unrepaired items (electrical outlets didn’t work, tub in shower was cracked and dirty, toothbrush holder was hanging off the wall, towel shelf was hanging off the wall, peep hole in our door was cracks and unusable, room phone didn’t work, curtains were dusty, lamps were broken, etc...). The worst part about our room was ants (we were on the 4th floor), and flies that kept coming out of a drain in the bathroom floor. After tolerating our first room for a few days, we finally asked for a new room. The new room still had flies coming out of the floor in the bathroom and the safe didn’t work. I ended up carrying all of our cash around on my person because I had so much distrust for this hotel. On top of all the frustration we were feeling due to the abhorrent state of our first room, the manager blamed us for staying in a room we weren’t happy with! Also, hotel staff flagged down cabs for us twice and, unbeknownst to us until the end of our cab rides, had agreed with the cab drivers on a rediculous sum for the cab fare that was more than it should have cost. This hotel should not be recommended to anyone. It was a complete dump on the less desirable side of Amman. Almost ruined our entire trip. Sad, but true.
11 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Fair price 2.5 stars quality if you dont expect much it will be ok
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
not clean at all !! the room are very smelly and the hotel inside looks very old ! by the way the staff are friendly.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Hisham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut
Sehr nette Personal, Alles war gut bis auf ein Problem und zwar mit dem Internet! Es gibt Internet aber sehr begrenzt! D.h. man darf weder Download noch abload! Nicht einmal ein Bild oder ein WhatsApp Sprachdatei!
6 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2/10 – Ontzettend slecht

Imad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's dirty, this place is not worth 3,1/2 star its old building and dirty with no service

6/10 – Redelijk

Beachygal, berkeley,ca

Positief: Personeel en service
Here on a tour...
As far as three stars go-especially in capital cities- it is okay. I had a friendly greeting at 3 am when I arrived. Got to sleep comfortably until a harpy rang early looking for payment. Hotel shows its age and chain lock is feebly attached to molding that falls off at slightest touch. A bit far from things. But staff are friendly and the buffet breakfast is very good- great foool. Sure wish the lovely terrace was non-smoking but too common here.

2/10 – Ontzettend slecht

omar , N

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting
Cockroach was killed by me in room, water was cut off and toilet didn't work and they didn't move us to another room

8/10 – Goed

hasan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
encouyrage others to stay in al fanar
it was good and comfortable

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
it is very clean and quite hotel. supportive staff

4/10 – Matig

Harry

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Greit hotell, men trenger oppussing
Rommet bærer preg av at dette ikke er et nytt hotell,men enkelte ting burde være enkelt å fikse. Man trenger ikke legge hullete laken på senga, og man kan fikse dusjhodet uten at gjestene behøver å klage først. Rommet var stort, men det var lite lys. Pluss for gratis safe på rommet, stort minus for vegg til vegg teppe som luktet ganske kraftig både i rommet og i korridorene i 4. etasje. Betjeningen var veldig serviceinnstilte, men ikke veldig glade for klager. Litt snodig med gjennomlysing av all bagasje og metalldetektor ala flyplass før man kom inn i resepsjonen, men det er vel slik verden har blitt. Frokosten var ingen kjempestart på dagen. Eggene var gamle med svart ring inni, croissantene var tørre og det var lite utvalg. Samlet sett vil jeg nok velge et hotell med litt høyere standard neste gang jeg drar til Amman.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad and noisy hotel
We had very bad experience with rude staff.. they did not even clean our room ..

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing!
This hotel literally has everything you need. Gym, pool, jacuzzi, and the rooms are extremely spacious. My friends and I went and we had such an amazing time there. The hotel staff was extremely helpful and friendly. They really went out of their way to help us out. If I ever go back to Jordan again, I will definitely stay there! =)

6/10 – Redelijk

Marc, Quebec, Canada

Negatief: Personeel en service
We were expecting more !
The room was huge but a little "overdue". We ask ourself if it was an "internet" room for those who doesn't pay the whole amount. We were on the army floor. Yes, all the other rooms were filled with Palestinian police sharing their rooms with another soldier. The carpet was a little crappy with burnt mark and all these stuff. But the bed was huge and comfortable and the soldiers were silent after 10 pm. The staff was too busy to take a real care of us. Attention !!! When we register, the guy dropped our Israeli visas on the floor behind the counter and we had to tell him to bring the visas back inside our passports. Whitout those visas, impossible to come back to Allenby bridge. If we wouldn't pay attention,we would have lost our visas. CAREFULL. The breakfast was ordinary.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dåligt
Allt på hotellet var dåligt....det luktade bensin/tändvätska i rummet..otrevlig personal....rummet var sliten

4/10 – Matig

Charles

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Frankly, it looks OK from the outside, but needs a major refit internally. It's very dated and tired looking now. The reception staff and housekeeping staff were quite good, but the waiters clearly had little, or no, training. I woudn't stay there again. IIt's on a very main and noisy main road...hard to cross much of the time. There's nothing around it of any interest, lucky taxis are cheap in Amman,

8/10 – Goed

Economist

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Food and shopping
Spacious Facilities. I only discovered after checking out that there is a fine restaurant on the top floor.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Al-Fanar Palace hotel
the hotel is clean, location is not good, their Restaurant is not at all good, there are no nearby good restaurants, difficult to get taxi. there is no parking area, WiFi is not available in rooms you have to get down the to the lobby where also you get hardly connection. Rooms are Clean and neat, swimming pool and Jacuzzi is good.

8/10 – Goed

marta, Roma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice hotel in Amman, clean and elegant. The staff is awesome, very careful and friendly. Perfect location if you have to work around the University area. I recommend it.