Le Renaissance
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Aurillac
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Renaissance
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden
Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden
Familiekamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Vergelijkbare accommodaties
Best Western Grand Hotel De Bordeaux
Best Western Grand Hotel De Bordeaux
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, (279)
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
13 Place du Square, Aurillac, Cantal, 15000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 8 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 7.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Renaissance Aurillac
Renaissance Hotel Aurillac
Le Renaissance Hotel
Le Renaissance Aurillac
Le Renaissance Hotel Aurillac
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Renaissance
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
gilles
Reisde met familie
10 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
gilles
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
JEROME
8 jun 2022
JEROME
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Jean-paul
30 mrt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jean-paul
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Théo
13 mrt 2022
Théo
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
célia
Zakenreiziger
18 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
célia
1 nacht verbleven in februari 2022
4/10 – Matig
Gautier
9 jan 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraiment moyen
Gautier
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
SYLVIE
8 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SYLVIE
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
MARCHANT
Reisde met familie
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARCHANT
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Buse
Zakenreiziger
21 jul 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Buse
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
21 mrt 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Valérie
Zakenreiziger
4 feb 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapide
Valérie
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Cedric
Zakenreiziger
20 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Cedric
2 nachten verbleven in januari 2021
4/10 – Matig
RIMA
Reisde met familie
28 dec 2020
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIMA
3 nachten verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Claire
14 sep 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claire
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Estelle
10 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inacceptable
Estelle
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Evelyne
Reisde met familie
9 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evelyne
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Tsiriniaina
Reisde met familie
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsiriniaina
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Sylvie
2 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Bernard
29 feb 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Décevant
Bernard
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Brigitte
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent rapport qualité prix
Brigitte
3 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
ivan
Zakenreiziger
27 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ivan
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Yannick
Reisde met familie
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yannick
1 nacht verbleven in januari 2020