Villa de Pranakorn

4.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Villa de Pranakorn

Een buitenzwembad
Restaurant
Suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Restaurant

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 83
inclusief belastingen en toeslagen
31 mrt - 1 apr

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Badjassen
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Badjassen
Designer toiletartikelen
  • 58 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, bad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Badjassen
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 38 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Pranakorn Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
2 badkamers
  • 99 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Grand Deluxe Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Badjassen
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Prestige Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Badjassen
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 42 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Pranakorn Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium Room 1 King bed Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Grand Deluxe Room 1 King bed Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Prestige Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
543 Mahachai Road, Samranrat Sub District, Bangkok, Bangkok, 10200

In de buurt

  • Thanon Khao San - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Grand Palace - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Siam Paragon Mall - 4 min. rijden - 3.6 km
  • MBK Center - 4 min. rijden - 3.9 km
  • Wat Arun - 5 min. rijden - 4.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Yommarat - 3 min. rijden
  • Sam Yot Station - 6 min. lopen
  • Suvarnabhumi internationale luchthaven (BKK) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪เจ๊ไฝ - ‬4 min. lopen
  • ‪ตี๋ เย็นตาโฟรสเด็ด - ‬4 min. lopen
  • ‪ไสใส Saisai ประตูผี - ‬3 min. lopen
  • ‪Tai Soon Bar - ‬6 min. lopen
  • ‪Coffee ณ วังแดง - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Villa de Pranakorn

Hotel met een luxe stijl en een chique stijl in de buurt van Wat Saket
Villa de Pranakorn bevindt zich in de buurt van Thanon Khao San en Pak Khlong Talat en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, een kapsalon en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Villa de Pranakorn beschikken over gemakken zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en bieden daarnaast extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Designer toiletartikelen, douches en haardrogers
  • Smart-televisies van 42 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en vriezers

Prijzen en affiliaties

Deze accommodatie is lid van Relais & Chateaux.

Gesproken talen

Engels en Thai

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: THB 412 tot 648 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (114 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (178 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 42 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Vriezer

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: THB 2000 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. THB 412–648 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1700 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Veelgestelde vragen

Is Villa de Pranakorn voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Villa de Pranakorn?

Vandaag, 25 mrt. 2025, kost een verblijf bij Villa de Pranakorn van één nacht voor twee volwassenen op 31 mrt. 2025 min. € 83,39, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Villa de Pranakorn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Villa de Pranakorn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Villa de Pranakorn?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Villa de Pranakorn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Villa de Pranakorn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 1700 per voertuig.

Waar ligt Villa de Pranakorn?

Dit luxe hotel ligt in Stadscentrum, binnen 2 km afstand van Wat Saket, Thanon Khao San en Grand Palace. Ook Pak Khlong Talat en Wat Arun liggen binnen 5 km afstand. Sam Yot Station ligt op 6 minuten lopen en naar MRT Wat Mangkon Station is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen over Villa de Pranakorn

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 94 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 144 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Annelisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, great neighbourhood
Nice and clean hotel with friendly staff right in the centre of a great neighbourhood in Bangkok. Several nice restaurants, cafes and sites at walking distance. The only (minor) thing that could be improved is the shower (shower pressure was very low and temperature was inconsistent). However, we would still recommend this hotel!
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Guido

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff. We had a very pleasant stay as it is close to the tempels and a metro station if you want to travel to other parts of the city.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a nice, comfortable, quiet hotel with western style amenities and a first class staff. We did not spend any real time at the hotel aside from sleeping and showering but it was nice to come back to after a day touring through temples and markets.
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Helmut

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren das erste Mal in Bangkok u waren mit der Lage 5 von 5 (alle unsere Tempel wie der Königspalast, Wat Pho, Wat Arun u Golden Mount Tempel sind zu Fuß gut erreichbar). Den Pool im Hotel haben wir nicht genutzt. Er ist direkt beim Frühstücksraum u wir haben den ganzen Tag die Stadt erkundet u somit keine Zeit gehabt. Das Frühstück war sehr gut da wir von einer Karte mehrere Sachen auswählen konnten. Das Hotel ist sauber u das Personal (wie in ganz Thailand) super freundlich u hilfsbereit. Wir würden das Hotel wieder nehmen, da die Lage top ist.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Lyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel and room. Staff were very friendly, greeting us each time we came back to the hotel. The snacks and drinks in our room were complimentary which was a pleasant touch. The room was clean and in good condition. They provided good quality toiletries so I didn't even use my own. We had a lovely stay.
5 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Judy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms need a little upgrading but fine for a few nights. Conveniently located to Chinatown and temples but a Grab / taxi ride to other neighborhoods. Not really a walkable city..too big for that and hot and humid. Staff are kind and helpful.
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher, Bend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An excellent experience! Every staff member was warm, and gracious. The area is extremely walkable and centrally located. The meals at the hotel were excellent. Overall, a very, very nice stay.
6 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Samuel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was wonderful. Very large room confortable bed. Great stay.
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

ANGELES QUEVEDO

3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

christopher, essex

3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Leticia

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Devon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely facility and amenities
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ying

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great option for a stay in the old city section. 5-8 min walk to the closest MTR station. Also short walking distance to the Khon theatre (don’t miss this after Grand Palace visit as it’s part of the ticket) and Golden Mount (across from which we had the best coffee of our stay). Decent restaurants and great “street food” choices nearby. We had a room on the canal side which was very quiet. In Dec 2024 there is construction ongoing (to extend the underground MTR) in the area making it less walkable but the city had staff at each intersection to assist with pedestrian crossing.
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Joonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and close to old town for sightseeing there. Liked the hotel. Good rood and breakfast. Any faults would be nitpicking
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Kiyoshi, Port Coquitlam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very nice and staff members were great! Road construction in the area made it slightly more difficult for taxis, etc to access the hotel.
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place
Awesome stay!
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were really impressed by the cleanliness of the room. It made the stay much more comfortable. The complimentary drinks and snacks were very nice as well. Staff was so friendly and helpful. We did not use much of the facilities - so we cannot really speak to those. We were out and about for the most part. Very minor inconvenience was the construction around the hotel right now. Just a bit noisy.
3 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut und trotzdem nur bedingt empfehlenswert
Insgesamt hinterlässt diese Hotel einen widersprüchlichen Eindruck. Tolle grosse Zimmer und riesige Betten, überfreundliches Personal - jedoch völlig überteuertes Essen und Getränke. Leider ist die Freundlichkeit des Personal deutlich höher als dessen Kompetenz. Die Bilder täuschen, fielsgr ist direkt an einer stark befahrenen Strasse
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Paulo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice property and fantastic service from the staff. Breakfast was delicious and the rooms were recently updated, clean and spacious. The area surrounding the hotel is under construction and while we weren’t impacted by noise etc it didn’t feel as walkable. GRAB (Uber) was super easy.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ned

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff, service, room and breakfast were all excellent. Location is convenient but not easily walkable so Taxi and Grab would be required.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Rafael, medellin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
5 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Arezoo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was not satisfied with my stay at this hotel. First of all, although I have already paid for my room through expedia they charged me at the hotel. Unfortunately, I did not notice that when I was there! I’ve been struggling a lot to get my money back from Expedia! About the hotel itself, bed sheets were not clean. General condition of the hotel was poor. Door key was not properly working. Bathroom sink was clogged. Breakfast was so bad that we decided to eat outside the second day! I’m very unhappy! I do not recommend this hotel.
2 nachten verbleven in november 2024