Synsiri 3 Ladprao 83
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Nationaal stadion Rajamangala
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Synsiri 3 Ladprao 83
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 14
inclusief belastingen en toeslagen
23 jan - 24 jan 2025
Kameropties
Alle foto's voor Standard laden
Standard
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureaustoel
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Deluxe laden
Deluxe
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een eettafel
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden
Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureaustoel
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior laden
Superior
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een eettafel
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een waterkoker
Kabelzenders
Vergelijkbare accommodaties
Sripajak Mansion
Sripajak Mansion
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, (5)
De prijs is € 15
inclusief belastingen en toeslagen
26 dec - 27 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
18, Ladprao 83 Ladprao Road, Wangthonglang, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10310
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 500 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 80 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 20.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Synsiri 3 Ladprao 83 Aparthotel Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83 Aparthotel
Synsiri 3 Ladprao 83 Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel
Synsiri 3 Ladprao 83 Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Synsiri 3 Ladprao 83
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
krairavee
Zakenreiziger
20 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
krairavee
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Daniel
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Bee
Reisde met familie
16 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bee
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Martin Juhl
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Martin Juhl
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Niels
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niels
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
HE
Reisde met familie
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HE
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
HE
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HE
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Noel
2 nov 2023
Noel
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Thanarat
10 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanarat
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Waldemar
14 mei 2023
Waldemar
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
MUHSIN
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUHSIN
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Phureephorn
13 dec 2022
Phureephorn
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Menqshen
21 okt 2022
Menqshen
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Chulaluck
Reisde met een groep
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chulaluck
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2021
4/10 – Matig
นักรีวิว, กรุงเทพ
Reisde met een groep
3 sep 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
นักรีวิว
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
นักรีวิว, กทม
Reisde met een groep
3 sep 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
นักรีวิว
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Nawaphol
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nawaphol
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
PHETVILAYCHANH
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bruyants musicales exté/ à partir 23h à 2h matin
PHETVILAYCHANH
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Carlos
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Yothin
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yothin
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Robert
13 mrt 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manager needs to get there act together
Robert
1 nacht verbleven in maart 2018