Trinity Silom Hotel
Hotel in het stadscentrum met gratis parkeerplaatsen bij een treinstation/metro in Stadscentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Trinity Silom Hotel
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Premier kamer laden
Premier kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Room laden
Superior Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden
Deluxe Room
Alle foto's voor Premier Room laden
Premier Room
Vergelijkbare accommodaties
Prince Palace Hotel Bangkok
Prince Palace Hotel Bangkok
Zwembad
Spa
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
7.6 van 10, Goed, (1002)
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
150 Silom Soi 3, Bangkok, Bangkok, 10500
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 1000 per accommodatie, per verblijf
- Schadeborg: THB 1000 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. THB 180 voor volwassenen en ca. THB 180 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 1500
- Toeslag voor extra bed: THB 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 26/2561
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Trinity Silom Hotel Bangkok
Trinity Silom Bangkok
Trinity Silom
Glow By Zinc Trinity Silom Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Trinity Silom Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
peter
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
peter
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
17 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mei 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
nomu
Reisde met partner
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nomu
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
TOMOMI, TACHIKAWASHI
20 nov 2024
Positief: Personeel en service
TOMOMI
7 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yoshinori
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TAKAYUKI
Zakenreiziger
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
TAKAYUKI
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met een groep
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kiyoyuki
8 nov 2024
Positief: Personeel en service
Kiyoyuki
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
YAYOI
Reisde met een groep
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YAYOI
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ENG HWA
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ENG HWA
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
David
27 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Supaun
Reisde met een groep
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Supaun
12 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Shinsaku
Zakenreiziger
8 okt 2024
Shinsaku
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
IAN
Reisde met een groep, Reisde met partner
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IAN
11 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Andre
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
3 nachten verbleven in september 2024