Hotel Royal Passeig de Gracia

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een groen/duurzaam beleid met fitnessfaciliteiten bij het congrescentrum in Barcelona

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel Royal Passeig de Gracia

Lobby
Deluxe kamer, terras | Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Voorkant van accommodatie
Voorkant van accommodatie
Businesscentrum
VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –

Fantastisch

Gasten vonden dit leuk:

Schone kamers, vriendelijk personeel, staat van de accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
De prijs is € 162
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Familiekamer, 2 slaapkamers, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
2 slaapkamers
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
2 slaapkamers
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Comfort kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Extra bed)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouchekop
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 56 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, terras

Hoogtepunten

Een terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 50 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer (Privilege)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Superior kamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Passeig De Gracia, 84, Barcelona, 08008

In de buurt

  • Casa Mila - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Passeig de Gràcia - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Casa Batlló - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Plaça de Catalunya - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Sagrada Família - 19 min. lopen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Diagonal - 3 min. lopen
  • Station Barcelona Passeig de Gràcia - 10 min. lopen
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurante Cafè de la Pedrera - ‬1 min. lopen
  • ‪La Dolce Vita - ‬3 min. lopen
  • ‪Harry’s - ‬2 min. lopen
  • ‪Gelateria Da Gallo - ‬2 min. lopen
  • ‪Alaire Terrace Bar - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Royal Passeig de Gracia

Hotel met een chique stijl en een duurzaam beleid in de buurt van Casa Mila
Hotel Royal Passeig de Gracia biedt voorzieningen zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een koffiebar/café en ligt in de buurt van Plaça de Catalunya en Sagrada Família. Bij het plaatselijke restaurant met Spaanse gerechten, Terraza 83,3, kun je genieten van diners in de openlucht. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en parkeerplaatsen (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een computerstation en een balzaal
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en een bagageopslagruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het ontbijt, het behulpzame personeel en de nabijheid tot winkelstraten
Kamervoorzieningen
Alle 124 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Biosphere, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.
Deze accommodatie is aangesloten bij de International LGBTQ+ Travel Association (IGLTA) en verwelkomt lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders, queers, interseksuelen en aseksuelen (LHBTQ+) als gasten.

Gesproken talen

Catalaans, Chinees (Mandarijn), Engels, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Russisch en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 30 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: EUR 18 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Terraza 83,3

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (112 vierkante meter)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal, de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Deze accommodatie bevindt zich in de lage-emissiezone van de stad: alleen voertuigen met lage emissie zijn toegestaan in dit gebied. Gasten met een niet-Spaans nummerbord dienen hun voertuig vooraf bij de stad registreren.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 6.27 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 18 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 190 per kamer (retour)
  • Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 30 per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HB-004545

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Royal Passeig
Hotel Royal Passeig de Gracia
Hotel Royal Passeig de Gracia Barcelona
Royal Passeig
Royal Passeig de Gracia
Royal Passeig de Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig De Gracia Barcelona, Catalonia
Hotel Royal Passeig Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig Gracia
Royal Passeig Gracia Barcelona
Royal Passeig Gracia
Royal Passeig Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig de Gracia Hotel
Hotel Royal Passeig de Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig de Gracia Hotel Barcelona

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Vandaag, 21 nov. 2024, kost een verblijf bij Hotel Royal Passeig de Gracia van één nacht voor twee volwassenen op 9 dec. 2024 min. € 149,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Royal Passeig de Gracia te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 30 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Royal Passeig de Gracia uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Royal Passeig de Gracia een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 190 per kamer.

Waar ligt Hotel Royal Passeig de Gracia?

Dit milieuvriendelijke hotel ligt in Eixample, binnen 5 minuten lopen van Casa Mila, Passeig de Gràcia en Casa Batlló. Ook Plaça de Catalunya en La Rambla liggen binnen 15 minuten lopen. Metrostation Diagonal ligt op maar 3 minuten lopen en naar Metrostation Passeig de Gracia is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Royal Passeig de Gracia

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 624 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 278 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Propere kamer.
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en dakterras top, maar airco was roestig en lawaaierig en de bedden erg hard en ik werd iedere ochtend wakker met jeuk en uitslag op mijn huid. Overal rode bultjes en plekken die erg zeer deden. Wij komen hier igg nooit meer terug.
5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

victor, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel in een top locatie! De kamer was ook prettig met uitzicht aan een binnenplaats. De enige opmerking gaat bij de room clean service van ons kamer. Er werd heel erg zuinig op bepaalde dingen gedaan (geen nieuwe spullen zetten als deze op waren, zoals koffie en wc papier).
5 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shower and toilet NOT accessible for wheelchair.
Good hotel, good service, but accommodation is untruthfully described to have wheelchair accessible shower. It is NOT accessible, even for small wheelchair it is not. Opening to shower less than 50 cm, did not measure exactly. Hotel did react kindly to help, but could not really do anything to resolve, other than place a normal chair in shower.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima toeristenhotel, niet voor zakelijk.
De locatie is fantastisch. Midden in het chique shopping centrum. Verder veel Gaudi sites op loopafstand. Genoeg restaurants in de buurt. Veilig en netjes. Ik had een kamer met groot terras op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht op de sagrada familia. Helemaal top! Maar meubilair op terras was nogal versleten. Het bed was groot en sliep perfect. Nette en grote badkamer! Dus prima voor toeristen. Als zakelijk reiziger was het wat minder, want er was geen bureau of een stoel in de kamer. Dus moest alles vanuit bed doen. Niet handig. Daarnaast staat in de beschrijving van de kamer dat er een bureau is. Bij incheck werd mij medegedeeld dat er geen schoonmaak was voor de kamers, prima, want dat wil ik ook niet in Covidtijd. Tot mijn grote verbazing was de volgende dag mijn kamer opgemaakt! Slordig! Geen minibar, alleen een fles water, dat was alles wat er te verkrijgen was.
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Rob Mertens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Fantastische locatie, fijn personeel en een mooi hotel
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Simon, Sleaford

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel and upgraded the room very happy
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extra friendly staff, excellent location. I highly recommend
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único que no me gustó es que no pude comer en la terraza ya que tenían una actividad y no lo notificaron ni separaron una parte para los huéspedes
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

ana

3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kat

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Maria, Boucherville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

eisuke

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BIEN!
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Frances, Port Jeff Sta.

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
F
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Alejandro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
nice hotel, great views and amenities. mediocre area (not unsafe just kinda of industrial), however, 12 min walk to everything.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a nice stay here. The location is great for heading out to all the sites. The elevators here don't work well even with multiple ones the only hold three people and there is almost always a line. Beds were comfortable and the room met our needs but was nothing special.

10/10 – Uitstekend

Abid

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff and manager at this property.
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Santha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay
6 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Reena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would stay here again. Staff was very friendly.
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Akin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Unfortunately, our stay was not as pleasant as we had hoped. The mattress in the room was very uncomfortable, which affected our sleep quality. Additionally, both the breakfast and the meals were disappointing and did not meet our expectations. There is certainly room for improvement.
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

raed

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jayana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hats off to your staff for making our stay comfortable and pleasant. Ajay and rest of the staff went out of theirs way to accommodate our requests. Morning breakfast was set up with good selection. Our room was very comfortable and your cleaning staff maintained well. The rooftop bar was excellent but very limited food selection for vegetarian.
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Hilda

1 nacht verbleven in september 2024