Hotel Royal Passeig de Gracia

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een groen/duurzaam beleid met een conferentiecentrum bij het congrescentrum in Barcelona

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Royal Passeig de Gracia

Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Deluxe kamer, terras | Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Superior driepersoonskamer (Privilege) | Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Businesscentrum
Exterieur
VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 225
inclusief belastingen en toeslagen
15 apr - 16 apr

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Familiekamer, 2 slaapkamers, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Superior kamer, terras

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Familiekamer, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 56 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Comfort kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Extra bed)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 56 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, terras

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 50 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer (Privilege)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Superior kamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Passeig De Gracia, 84, Barcelona, 08008

In de buurt

  • Casa Mila - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Passeig de Gràcia - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Casa Batlló - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Plaça de Catalunya - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Sagrada Família - 19 min. lopen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Diagonal - 3 min. lopen
  • Station Barcelona Passeig de Gràcia - 10 min. lopen
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurante Cafè de la Pedrera - ‬1 min. lopen
  • ‪La Dolce Vita - ‬3 min. lopen
  • ‪Harry’s - ‬2 min. lopen
  • ‪Gelateria Da Gallo - ‬2 min. lopen
  • ‪Alaire Terrace Bar - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Royal Passeig de Gracia

Hotel met een chique stijl en een duurzaam beleid in de buurt van Casa Mila
Hotel Royal Passeig de Gracia biedt voorzieningen zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een koffiebar/café en ligt in de buurt van Passeig de Gràcia en Plaça de Catalunya. Bij het plaatselijke restaurant met Spaanse gerechten, Terraza 83,3, kun je genieten van diners in de openlucht. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en parkeerplaatsen (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, 2 vergaderruimtes en conciërgeservices
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het ontbijt, het behulpzame personeel en de nabijheid tot winkelstraten
Kamervoorzieningen
Alle 124 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Biosphere, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.
Deze accommodatie is aangesloten bij de International LGBTQ+ Travel Association (IGLTA) en verwelkomt lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders, queers, interseksuelen en aseksuelen (LHBTQ+) als gasten.

Gesproken talen

Catalaans, Chinees (Mandarijn), Engels, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 30 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: EUR 18 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Terraza 83,3

Dingen om te doen

  • Piano
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (112 vierkante meter)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal, de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Deze accommodatie bevindt zich in de lage-emissiezone van de stad: alleen voertuigen met lage emissie zijn toegestaan in dit gebied. Gasten met een niet-Spaans nummerbord dienen hun voertuig vooraf bij de stad registreren.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 8.14 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 18 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 190 per kamer (retour)
  • Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 30 per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HB-004545

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Royal Passeig
Hotel Royal Passeig de Gracia
Hotel Royal Passeig de Gracia Barcelona
Royal Passeig
Royal Passeig de Gracia
Royal Passeig de Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig De Gracia Barcelona, Catalonia
Hotel Royal Passeig Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig Gracia
Royal Passeig Gracia Barcelona
Royal Passeig Gracia
Royal Passeig Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig de Gracia Hotel
Hotel Royal Passeig de Gracia Barcelona
Hotel Royal Passeig de Gracia Hotel Barcelona

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Vandaag, 13 apr. 2025, kost een verblijf bij Hotel Royal Passeig de Gracia van één nacht voor twee volwassenen op 15 apr. 2025 min. € 209,0, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Royal Passeig de Gracia te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 30 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Royal Passeig de Gracia?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Royal Passeig de Gracia uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Royal Passeig de Gracia een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 190 per kamer.

Waar ligt Hotel Royal Passeig de Gracia?

Dit milieuvriendelijke hotel ligt in Eixample, binnen 5 minuten lopen van Casa Mila, Passeig de Gràcia en Rambla de Catalunya. Ook Plaça de Catalunya en La Rambla liggen binnen 15 minuten lopen. Metrostation Diagonal ligt op maar 3 minuten lopen en naar Metrostation Passeig de Gracia is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Royal Passeig de Gracia

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 638 van 1008 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 269 van 1008 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 1008 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1008 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1008 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Propere kamer.
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en dakterras top, maar airco was roestig en lawaaierig en de bedden erg hard en ik werd iedere ochtend wakker met jeuk en uitslag op mijn huid. Overal rode bultjes en plekken die erg zeer deden. Wij komen hier igg nooit meer terug.
5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

victor, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel in een top locatie! De kamer was ook prettig met uitzicht aan een binnenplaats. De enige opmerking gaat bij de room clean service van ons kamer. Er werd heel erg zuinig op bepaalde dingen gedaan (geen nieuwe spullen zetten als deze op waren, zoals koffie en wc papier).
5 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shower and toilet NOT accessible for wheelchair.
Good hotel, good service, but accommodation is untruthfully described to have wheelchair accessible shower. It is NOT accessible, even for small wheelchair it is not. Opening to shower less than 50 cm, did not measure exactly. Hotel did react kindly to help, but could not really do anything to resolve, other than place a normal chair in shower.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima toeristenhotel, niet voor zakelijk.
De locatie is fantastisch. Midden in het chique shopping centrum. Verder veel Gaudi sites op loopafstand. Genoeg restaurants in de buurt. Veilig en netjes. Ik had een kamer met groot terras op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht op de sagrada familia. Helemaal top! Maar meubilair op terras was nogal versleten. Het bed was groot en sliep perfect. Nette en grote badkamer! Dus prima voor toeristen. Als zakelijk reiziger was het wat minder, want er was geen bureau of een stoel in de kamer. Dus moest alles vanuit bed doen. Niet handig. Daarnaast staat in de beschrijving van de kamer dat er een bureau is. Bij incheck werd mij medegedeeld dat er geen schoonmaak was voor de kamers, prima, want dat wil ik ook niet in Covidtijd. Tot mijn grote verbazing was de volgende dag mijn kamer opgemaakt! Slordig! Geen minibar, alleen een fles water, dat was alles wat er te verkrijgen was.
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Rob Mertens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Fantastische locatie, fijn personeel en een mooi hotel
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Yanet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strategic location
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Daniella, Hawthorn Woods

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, fantastic location for shopping and tourism, very close to La Pedrera. Good breakfast.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Juhyun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So clean and nice amazing location, and breakfast is amazing too!
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

ka chun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed the location of this hotel, right at the heart of everything, the metro, shopping and sightseeing. However, I have to say the room is quite small, and there is no window looking out is slightly disappointed. Not a huge deal. Though the elevator only fits 4 people at a time, and they only have 3 total. if you have a big group or travel with elderly, and live in the higher floor, maybe take the elevator wait time into consideration. Overall I enjoyed my stay.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander F

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and centrally located to many of the attractions. Transportation by bus and Metro are just a very short walk away. The staff is friendly and professional. I would recommend this hotel to anyone visiting Barcelona.
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel entrance was under construction at the time we visited. However, it didn't bother to us and a staff was outside assisting customers finding entrance and lobby which was on the second floor. Location was very central and close to shopping and excellent restaurants.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jiawei, Herndon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is on shopping district. The location is very convenient to metro station and dining places too.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ivelisse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location! Very walkable to do many popular attractions such as familia sagrada, casa Batlló, casa Mila, Gracia neighborhood, and lots of restaurant/shopping.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in great location and easily walkable or metro access great. Area felt very safe. Great food options. Elevators rough (very small) but I could easily get past that! Staff very friendly.
6 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très sympathique et accueillant
8 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

IVAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

CARLOS

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La atención del personal de recepción y su director
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kavitha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was extremely friendly and helpful and accommodating. They helped us with hospital visit for our sick friend. Definitely recommend this place
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Sung Hun, gangnam-gu

4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Pablo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lo mejor del hotel fue el esfuerzo permanente de los manager por resolver y superar dificultades que fueron surgiendo en nuestra estadía. El ambiente y la zona, de excelencia!
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

YUKINOBU

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄の駅やカサミラなどの観光施設などに近く、ど立地はとても良いです。またカサミラまで至近距離なので、タクシーに乗った際もカサミラと伝えればいいだけなので便利です。部屋は清潔感がありよかったです。ただシャワーに関してお湯の水量は満足でしたが、シャワーを固定している所がぐらついていて、親を勢いよく出すとシャワーヘッドが動いてしまい不便でした。
4 nachten verbleven in februari 2025