Aston Bogor Hotel & Resort

4.0-sterrenaccommodatie
Resort voor families, in Bogor in Bogor Selatan, met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Aston Bogor Hotel & Resort

Exterieur
Accommodatievoorzieningen
Lobby
Buffet
Behandelingsruimte

Beoordelingen

8,4 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een haardroger
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Pillowtop
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Pillowtop
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Appartement, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Pillowtop
Een haardroger
Badjassen
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een haardroger
  • 65 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Condotel Two Bedroom

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Condotel Deluxe One Bedroom Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Condotel Two Bedroom Pool View

  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Condotel Two Bedroom Deluxe

  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Condotel One Bedroom

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Condotel Deluxe One Bedroom

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Condotel One Bedroom Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
The Jungle - Bogor Nirwana Residence, Jl. Dreded Pahlawan, Bogor, West Java, 16132

In de buurt

  • The Jungle Water Adventure - 1 min. lopen
  • Devoyage Bogor - 5 min. lopen
  • The Jungle Waterpark - 4 min. rijden
  • Botani Square - 10 min. rijden
  • Botanische tuin van Bogor - 11 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Batutulis Station - 13 min. rijden
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 74 min. rijden

Restaurants

  • ‪Batu Tulis Coffee Shop - ‬4 min. lopen
  • ‪Cabana Cafe - ‬15 min. lopen
  • ‪Orchard Walk - ‬15 min. lopen
  • ‪Rumah Air - ‬3 min. lopen
  • ‪Bakso Malang Jawareh - ‬12 min. lopen

Over deze accommodatie

Aston Bogor Hotel & Resort

Resort met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in Bogor Selatan
Bij Aston Bogor Hotel & Resort kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant Batu Tulis serveert ontbijt, lunch en diner Je kunt er genieten van uitzicht op het zwembad. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren plus plaatsen voor valetparkeren (tegen een toeslag)
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en een kinderclub (toeslag)
  • Een bagageopslagruimte, vergaderruimtes en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 223 kamers bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Balkons, videogameconsoles en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Valetparkeren ter plaatse (IDR 30.000 per dag)

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.00 uur tot 10.30 uur in het weekend: IDR 180.000 voor volwassenen en IDR 85.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Batu Tulis

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderclub
  • Sauna
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderclub (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (481 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabel-/satellietzenders
  • Videogameconsole

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 180000 voor volwassenen en ca. IDR 85000 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: IDR 30000 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en buitenverlichting

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 18.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aston Bogor
Aston Bogor Hotel & Resort
Aston Hotel & Resort
Aston Resort Bogor
Bogor Hotel
Aston Bogor Hotel Bogor
Aston Bogor Hotel Resort
Aston Bogor Hotel Resort
Aston Bogor & Resort Bogor
Aston Bogor Hotel & Resort Bogor
Aston Bogor Hotel & Resort Resort
Aston Bogor Hotel & Resort Resort Bogor

Veelgestelde vragen

Is Aston Bogor Hotel & Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 06.00 uur tot 18.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Aston Bogor Hotel & Resort?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij Aston Bogor Hotel & Resort van één nacht voor twee volwassenen op 6 jan. 2025 min. € 71,75, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Aston Bogor Hotel & Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aston Bogor Hotel & Resort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aston Bogor Hotel & Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Aston Bogor Hotel & Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aston Bogor Hotel & Resort?

Dit gezinsvriendelijke resort in Bogor ligt in het zakendistrict, vlak bij The Jungle Water Adventure en Devoyage Bogor. Ook The Jungle Waterpark en Botanische tuin van Bogor liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Aston Bogor Hotel & Resort

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 107 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lisbet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot hotel met veel faciliteiten en activiteiten
Mooi hotel met heel veel activiteiten voor kinderen. Als je niet van megagrote hotels houdt, moet je hier niet naartoe gaan. Bestaat uit 3 torens. Kamers zijn zeker niet geluidsdicht, althans voor geluid van de straat. Wij zaten aan het eind van een gang dus geen last van langslopende andere gasten. Ontbijt is prima. Van alles wat. Goede verdeling tussen Oosterse en Westerse gerechten. Wij hadden een 2 slaapkamer apartement met een kitchenette. Alles schoon.

8/10 – Goed

freek, Emmeloord

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Goed hotel, aan te bevelen voor gezinnen met kinderen, schone kamers wel een beetje donker, balkon met uitzicht op de tuin en zwembad. Goed ontbijt, vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Reza

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are so friendly and helpful. There are a lot of activities that you can do with your children around property
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Fitriyanti

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

enny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tempatnya nyaman dan bersih
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Rahmat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a pleasant stay in Aston Bogor Nice location, friendly staff
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall good
Tempatnya enak... bersih... dan nyaman. Anak2 senang bermain di playground dan kolam berenangnya bersih
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Herlina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tinggal jalan kaki menyebrang ke Devoyage dan Jungle Water world. Breakfastnya banyak pilihan dan enak. Staff ramah dan baik sekali. Kolam renang luas dan banyak.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Kristian

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
不建議的旅程
附近除了一個水世界公園以外也沒什麼地方可以去,不建議住兩晚,泳池的水很髒我們全家皮膚都過敏了,兩天的早餐都很少尤其是第二天更少因為住客少所以準備的也少,食物上飛滿了蚊蠅也沒人管,總之這次是很糟糕的體驗,實在是不值得這個價格
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
令人失望的旅程
兩房一廳兩晚挺不值的,一進房又是燈壞又是窗簾太短遮不住,小廚房什麼基本餐具都沒有只有一個微波爐,需要什麼都要一直打客房服務有夠麻煩,隔天清掃連備品都不肯補齊,洗髮精跟沐浴根本不夠用,孩子把浴室杯子打破也不補一個,退房還主動告知也賠錢了,算是很有良知的客人了,但是你們的服務實在太令人失望!
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Shiska, Indonesia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service, kondisi kamar kurang memuaskan
Saya memilih kamar type 2 bedroom. Kondisi yang tidak baik : - Kamar mandi : shower hanya 1 dan modelnya dr atas (tidak bs dicopot), saya bawa bayi dan tidak bs mandi pdhl sdh bawa kursi dudukan. - Lampu kamar mati : colokan rusak tidak diperhatikan - Peralatan makan : tidak ada sama sekali untuk sendok, piring atau pisau stainles. Tamu mau pinjam tidak dikasih harus pesan makanan dl, pdhl saya cm mau pinjam sendok. - pelayanan : saya minta keset kaki 2 hanya dikasih 1.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

TAIICHI

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kolam renang padat dengan anak2 yang tidak pakai baju renang. sebaiknya aturan ditegakkan
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

maria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Its ok for the price. Check in process was a bit slow.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room is clean but no mirror in the the twin bed bedroom.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We love the hotel specially breakfast buffet and dinner buffet.it was delicious
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Candra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018