La Briosa
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Mercatino di Natale a Bolzano
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor La Briosa
Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 189
inclusief belastingen en toeslagen
17 feb - 18 feb
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden
Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Smart-tv
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank
Een privébadkamer
Een bidet
Vergelijkbare accommodaties
Hotel Greif, a Member of Design Hotels
Hotel Greif, a Member of Design Hotels
Zwembad
Ontbijt inbegrepen
Spa
Huisdiervriendelijk
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (439)
De prijs is € 222
inclusief belastingen en toeslagen
8 feb - 9 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Via dei Cappuccini 12, Bolzano, BZ, 39100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 14 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie
Registratienummer van de accommodatie IT021008A138H2Y4AC
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La Briosa Hotel
La Briosa Bolzano
La Briosa Hotel Bolzano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La Briosa
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jussara, Hastings
Reisde met partner
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jussara
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Matteo
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matteo
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ahmed
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Priscilla, Toronto
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Priscilla
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dale
Reisde met partner
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dale
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Debra
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debra
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met een groep, Reisde met familie
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tracy L
Reisde met familie
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy L
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Craig, Aurora
Reisde met een groep
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
William, Broomfield
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met familie
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yeung B
24 aug 2024
Yeung B
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Lyudmila
Reisde met familie
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lyudmila
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mads
Reisde met familie
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mads
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Bruna
Reisde met familie
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruna
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Partanen
9 jul 2024
Partanen
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Walter
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walter
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
pierre
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pierre
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met een groep, Reisde met partner
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in juni 2024