Resothel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Le Cannet

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor Resothel

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Dagelijks à-la-carte-ontbijt (EUR 15 per persoon)
Dineren
Parkeerplaatsen (voor EUR 12 per dag)

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2 Rue Simiane, Le Cannet, Alpes-Maritimes, 06110

In de buurt

  • Ziekenhuis van Cannes - 3 min. rijden
  • Promenade de la Croisette - 3 min. rijden
  • Palais des Festivals et des Congrès - 3 min. rijden
  • Haven van Cannes - 3 min. rijden
  • Rue d'Antibes - 3 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Le Bosquet - 7 min. rijden
  • Nice (NCE-Côte d'Azur) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Boulangerie Jean-Luc Pelé - ‬5 min. lopen
  • ‪Le Bistrot des Anges - ‬7 min. lopen
  • ‪Brasserie le Square - ‬6 min. lopen
  • ‪Lou Miedjou - ‬11 min. lopen
  • ‪Villa Archange - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Resothel

Hoogtepunten van de accommodatie
Resothel biedt faciliteiten zoals een bar en een businesscentrum aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een rookvrije accommodatie
  • Een lift, gratis kranten en een bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Resothel zijn uitgerust met gemakken zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 1 kilometer van de accommodatie
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 12 per dag; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • A-la-carte-ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van 07.30 uur tot 10.30 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 10.30 uur in het weekend: EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
  • Een bar/lounge

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 40 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Meer

  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 15 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.82 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 15 voor kinderen
  • Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 12 per dag (onbeperkt in- en uitrijden)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Balladins Cannes-Le
Balladins Cannes-Le Cannet
Balladins Cannes-Le Hotel
Balladins Cannes-Le Hotel Cannet
Hôtel balladins Cannes Cannet
Hôtel balladins Cannes
balladins Cannes Cannet
balladins Cannes
Hôtel balladins Cannes Cannet
Hôtel balladins Cannes
balladins Cannes Cannet
balladins Cannes
Hotel Hôtel balladins Cannes / Le Cannet Le Cannet
Le Cannet Hôtel balladins Cannes / Le Cannet Hotel
Hotel Hôtel balladins Cannes / Le Cannet
Hôtel balladins Cannes / Le Cannet Le Cannet
Resothel Le Cannet
Resothel Hotel Le Cannet
Balladins Cannes Le Cannet
Hôtel balladins Cannes / Le Cannet
Resothel Hotel
Resothel Hotel
Resothel Le Cannet
Resothel Hotel Le Cannet

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Resothel?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Resothel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 12 per dag. Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Resothel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Resothel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Resothel?

Dit hotel in Le Cannet ligt binnen 15 minuten lopen van Capão da Canoa en Musée Bonnard. Ook Ziekenhuis van Cannes en Sophia Antipolis liggen binnen 3 km afstand. Station Cannes ligt op 26 minuten lopen.

Beoordelingen over Resothel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 34 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Iris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich komme immer gern in dieses Hotel. Es ist einfach, aber stets sauber. Das Personal ist sehr freundlich. Die Lage ist sehr gut: Bushalt Richtung Cannes vor der Tür, Haltestelle Flughafen-Expressbus in der Nähe. Zur Croisette ca. 30 Min. zu Fuß. Leider roch es diesmal in meinem Zimmer (eigentlich Nichtraucherzimmer) nach Zigarettenrauch; im Bad gab es einen Schimmelfleck über der Dusche. Ansonsten top.
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

REMY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas top ….
J’ai payer ma chambre mais je suis arriver à 6h du matin et je me retrouver sans chambre alors que j’ai bien réserver ma chambre la veille
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Flora

Positief: Netheid, personeel en service
Fine night’s sleep for low cost (for Cannes)
I just needed a bed for the night and had the best sleep in ages. No noises. The receptionist accompanied me to my room. Very basic room and bathroom but all I needed. I didn’t pay for breakfast but was given clear directions to walk to bus for station and that I could pay the driver. Handy for station now that I know about bus 1 to/from Mistral
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Fontan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Martial

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alors accueil mitigé pas de place de parking pas de climatisation car en panne le problème c'est que l'établissement ce trouve dans un secteur où en été la climatisation est obligatoire a cannes précisément ET que cette établissement est classé 3 étoiles si ont avait pour cette établissement une étoile le faite de pas avoir de climatisation pourrais passer. Comparons un hôtel formule 1 à 1 étoiles ET possède la climatisation Un hôtel b & b hôtel à 2 étoiles ET possède une climatisation. Maintenant le petit déjeuner si ont vous dit rien vous pouvez pas deviner qui faut payer ET réserver le petit déjeuner la veille alors que partout ailleurs vous arrivez le matin vous payez ET vous avez le droit au petit déjeuner ici NON pour un prix de 15 euros. Comparons Au formule 2 vous payez moins de 10 euros pour un petit déjeuner à voulonter 12 euros chez b & b hôtel. En conclusion si vous aimez les hôtels sans climatisation ET avec un petit déjeuner Au prix exorbitant avec obligation de réserver la veille alors vous êtes Au bonne endroit Sinon fuyez fuyez vous trouverez mieux avec une climatisation et un vrai petit déjeuner ailleurs ET surtout avec un vrai 3 étoiles. Cette établissement mérite d'être déclassé c'est vraiment pitoyable. La note aurait été de 1 ont Va mettre 2 parce que ont ma offert un café voilà. Cette avis est un vrai avis d'un vrai consommateur.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Carola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
War für drei Nächte da und der Aufenthalt war astrein. Zimmer schön auch wenn etwas warm. Besonderes Lob geht an das Personal die einen erstklassigen Job gemacht haben. Gerne wieder
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Elisa

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Non mi
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Wiesje

5 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Jennifer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil limité, la dame nous a accueilli en pyjama, parle a peine francais. La chambre etait sale, j'ai retrouvé un sachet de preservatif ouvert... un chewingum collé, le sol n'était pas clean, et des serviettes deja utilisées et sales sous le lit!!!! De plus quand j'en ai parlé elle n'a absolument pas reagit à par être desolée.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Stéphane

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dennys

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J'attends toujours ma facture
J'avais demandé une facture le soir même la personne en charge de l'accueil ne me l'a toujours pas fourni pour mon séjour du 12 juillet au nom de Cognard... J'attend que vous me l'envoyer par mail
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Philippe

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Denise

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Fernandes Da Costa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe Séjour dans cette hotel la personne à la réception tres aimable souriant, rare de nos jours ,et donne de bons conseils.je reviendrais sans hésité
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

celia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
chambre 517,312 et 511
on a pas eu d'eau chaude pendant tout le week-end !!!! on a change 3 fois de chambres en 2jours INADMISSIBLE !!!! on a même pas eu la baignoire alors qu'on l'avait réservé
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Tony

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Gregory

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Surprise à l’arrivée?
Si à mon arrivée, on m’a informé que l’hôtel était en travaux, et qu’il n’y avait pas de réservation possible, (Qu’elle surprise!) on m’a tout de même donné une chambre. Le lit était assez confortable, mais la TV ne fonctionnait pas, pas de wifi non plus. Le séjour s’est passé, rien de dramatique, mais rien d’exceptionnel non plus.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Carole

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Réceptionniste agréable.
5 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
On vous donne le pass pour accéder au parking en sous-sol au moins 2 étage , et là vous chercher l’ascenseur mais il n’y en a pas . Ah si vous en trouvez un qui vous emmène dans l’immeuble d’à côté. On est perdu quoi !!! Avec les valises et un mari qui a du mal à se déplacer....
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Nabil

2 nachten verbleven in augustus 2022