Hotel Casa Morgano
Hotel in luxe stijl, in Capri in Capri Town, met 2 buitenzwembaden
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Casa Morgano
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 10.000
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden
Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Junior suite, uitzicht op zee laden
Junior suite, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden
Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Satellietzenders
Vergelijkbare accommodaties
Hotel Scalinatella
Hotel Scalinatella
Zwembad
Ontbijt inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (106)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Via Tragara 6, Capri, NA, 80073
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 145 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: EUR 100.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 14 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Morgano
Casa Morgano Capri
Hotel Casa Morgano
Hotel Casa Morgano Capri
Casa Morgano Hotel Capri
Hotel Casa Morgano Hotel
Hotel Casa Morgano Capri
Hotel Casa Morgano Hotel Capri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Casa Morgano
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuo, Bunkyoku Sekiguchi
Reisde met een groep
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuo
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kinnari
Reisde met partner
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kinnari
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mikah
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikah
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jairo
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jairo
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
deborah
28 mei 2024
deborah
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Monica
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
É aquele hotel que vc vai voltar. Maravilhoso
Monica
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alan
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Sierra
Reisde met partner
7 okt 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sierra
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Service!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Aditya
Reisde met partner
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aditya
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Marcelo
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelencia
Marcelo
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Gus, Avon Lake
Reisde met partner
1 okt 2023
Gus
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Fabiana
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiana
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Margo
27 sep 2023
Positief: Personeel en service
Margo
10/10 – Uitstekend
keith
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keith
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
lucinda
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lucinda
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sasha
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sasha
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ryan
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Harald
Reisde met partner
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten