Cebu R Hotel Mabolo
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van SM City Cebu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cebu R Hotel Mabolo
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Vergelijkbare accommodaties
Grand Emilia Hotel
Grand Emilia Hotel
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, (49)
De prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
49 Tres Borces St, Mabolo, Cebu, Cebu, 6000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. PHP 150–250 voor volwassenen en ca. PHP 150–250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 800 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor laat uitchecken: PHP 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R Hotel Mabolo
R Hotel Mabolo Branch
Cebu R Mabolo Branch
R Mabolo Branch
Cebu R Mabolo
R Mabolo
Cebu R Hotel Mabolo Cebu
Cebu R Hotel Mabolo Hotel
Cebu R Hotel Mabolo Hotel Cebu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cebu R Hotel Mabolo
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 jun 2016
Positief: Personeel en service
8/10 – Goed
Sander, Zoetermeer
1 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sander
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
HEE SUK
Reisde met een groep
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HEE SUK
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Yeongji
Reisde met familie
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goob
Yeongji
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Anonymous, Cebu
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anonymous
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
joseph
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joseph
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Pupaw, Canada
Reisde met familie
17 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pupaw
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
JIAYU
Reisde met een groep
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
體貼的服務
JIAYU
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Solomon
Reisde met familie
25 okt 2019
Positief: Personeel en service
Solomon
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Lionel
Zakenreiziger
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple, but good little hotel
Lionel
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Zephanie
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zephanie
4 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lousy room
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Shinji
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinji
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Shinji
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinji
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019