Hotel Carillon

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een sauna en een 24-uurs receptie in Cervia

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel Carillon

Exterieur
Receptie
Balkon
Bar (ter plaatse)
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Bubbelbad
    Bubbelbad
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Klassieke vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Klassieke driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
VIA IX TRAVERSA, 24, Cervia, RA, 48015

In de buurt

  • Spiaggia del Papeete - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Pineta di Cervia - Milano Marittima - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Adriatic-golfclub in Cervia - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Casa delle Farfalle - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Terme di Cervia - 5 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Lido di Classe - Lido di Savio - 10 min. rijden
  • Luchthaven van Bologna (BLQ) - 82 min. rijden

Restaurants

  • ‪Riviera - ‬6 min. lopen
  • ‪Ristorante Touring - ‬3 min. lopen
  • ‪Ristorante La Brasserie - ‬13 min. lopen
  • ‪Ristorante Terre Nostre - ‬4 min. lopen
  • ‪Woodpecker American Bar - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Carillon

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Hotel Carillon van faciliteiten zoals een strandbar, een terras en een tuin. In de sauna of het stoombad kom je gegarandeerd tot rust. Naast voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Toegang tot een buitenzwembad met ligstoelen
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Toegang tot een nabije healthclub, een rookvrije accommodatie en een lift
  • Strandlakens, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 66 kamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Balkons, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 15 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 11.00 uur: EUR 14 voor volwassenen en EUR 12 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Een strandbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Rainblow

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Toegang tot buitenzwembad in de buurt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De inchecklocatie verschilt van de locatie van de accommodatie. Ga om in te checken naar [Hotel Sorriso, Via VIII Traversa 19, 48015 Milano Marittima].
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij deze accommodatie wordt het ontbijt geserveerd in een nabijgelegen hotel (partneraccommodatie), 20 meter verderop.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 30 april, EUR 0.00 per persoon, per nacht, tot 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 14 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september, EUR 1.50 per persoon, per nacht, tot 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 14 jaar oud.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 14 voor volwassenen en ca. EUR 12 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 180 per voertuig (enkele reis)
  • Parkeerkosten: EUR 15 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sorriso & Carillon
Hotel Sorriso & Carillon Cervia
Sorriso Carillon
Sorriso Carillon Cervia
Hotel Carillon Cervia
Carillon Cervia
Hotel Sorriso Carillon
Hotel Carillon Hotel
Hotel Carillon Cervia
Hotel Carillon Hotel Cervia

Veelgestelde vragen

Is Hotel Carillon voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft toegang tot een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Carillon?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Carillon te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 15 per dag. Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Carillon?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Carillon uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Carillon een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 180 per voertuig.

Waar ligt Hotel Carillon?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 10 minuten lopen van Spiaggia del Papeete, Sala Giochi Hippy en Minigolf Centrale. Ook Pineta di Cervia - Milano Marittima en Circolo Tennis Cervia liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Carillon

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 29 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Marco, Milano

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
È imbarazzante che sia un hotel 3 stelle. Non esiste una reception al Carillon, ingresso sempre aperto a chiunque.. Camere minuscole non adatte a 3/4 persone, bagno altrettanto piccolo e pulizia che lascia a desiderare.. È assurdo che si possano mettere foto di altri hotel ( hotel sorriso) per ingannare le persone. SCONSIGLIATO!
5 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le foto sono dell'hotel sorriso (piscina, colazione ecc) è vero che si possono usurfruire dei servizi ma andrebbe specificato e non scoprirlo li di questo fatto. camere molto piccole e non adeguate per un tre stelle
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanze poco pulite, letto a castello senza scaletta ne sponda, molto pericoloso. La porta d’ingresso dell hotel è sempre aperta e non vi è nessuno che sorvegli, chiunque può entrarvi. Check in previsto ore 14 la stanza ci è stata consegnata un ora dopo, speravo in una pulizia impeccabile considerando il ritardo, ma niente. Il secondo giorno dopo la “pulizia” mattutina in una camera tripla ci è stato lasciata solo una salvietta. Hotel sicuramente non da 3 stelle
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Fabrizio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura decadente. Stanza veramente malmessa. Odore di muffa, pareti rovinate, bagno senza luce, rubinetto doccia rotto e tante altre cose che rendono impossibile pensare che si tratti di un tre/ quattro stelle. Unica cosa positiva, il personale gentile e disponibile.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Raffaella

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Un’occasione sprecata
La stanza era vergognosamente piccola. Eravamo in 3 nello spazio adatto a una stanza singola.Non si sa come siano riusciti a infilarci un letto matrimoniale e uno singolo. Ottima la colazione e buona la piscina, ma il rapporto qualità prezzo è negativo per via della stanza davvero poco confortevole
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tv ne fonctionnes pas hôtel ne mérites pas 1 étoile ily a que le petit déjeuner à la hauteur et les garçons sont sympa
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ponte 25 aprile
Posizione ottima, pulizia ok, cortesia ok. Unica nota negativa la colazione, da migliorare.
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Das Carillon selbst eher 2 Sterne als 3
Das Carillon war ziemlich enttäuschend: die Zimmer, das Bad und der Balkon sehr klein, die Betten auf billihen Metallrahmen mit sehr harter Matratze. Positiv: die Einrichtung des Sorriso dürfen mit benutzt werden und die sind sehr ansprechend. Ein Wechsel vom Carillon ins Sorriso wurde uns am zweiten Tag ohne aufpreis ermöglicht. Das Zimmer dort war um Klassen besser und schöner. Fazit: Sorisso gerne wieder, Carillon bestimmt nicht.

6/10 – Redelijk

Elisabetta

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

8/10 – Goed

Giovanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bella stuttura a due passi dal mare
Trascorsa una bella vacanza, hotel accogliente e moderno, vicinissimo al mare. Belle le camere della struttura principale, spaziose e confortevoli, meno quelle della dipendance ... (vista una per tre persone molto piccola, armadietto ricavato nel muro e un bagnetto minuscolo e scomodo). Ottima accoglienza del personale alla reception, del personale ai piani , ottima professionalitaà e cordialità del personale di sala, sempre pronti e attenti alle esigenze e sempre sorridenti e gentili.

6/10 – Redelijk

Eli, Milano

Hotel molto carino a due passi dal mare
Si tratta di due hotel, in realtà. Il Sorriso e il Carillon sono ubicati molto vicini, quindi si raggiunge facilmente la reception ed in secondo luogo è davvero molto vicino anche il mare. Molto gentile il personale alla reception, così come i servizi aggiuntivi offerti.

2/10 – Ontzettend slecht

marcello, roma

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tutto ok, camera spaziosa pulita ed accogliente, personale disponibile e cortese.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

6/10 – Redelijk

sara75

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel bien situé
Quelle déception lorsque nous avons su que nous étions dans le bâtiment "Carillon" et non au "Sorriso" ce qui est complètement différent. Même si le Carillon est tout à fait correct, il fait beaucoup moins moderne que le Sorriso et dispose de chambres beaucoup plus petites. Cependant la situation à 2 pas de la plage est idéale et la piscine et le jacuzzi de l'hôtel sont justes au top ! Sans compter le petit déjeuner en terrasse qui dispose d'un superbe service.

8/10 – Goed

toll familia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
sehr gut Familienhotel
Sehr gut Hotel, simpatisch personal wünderwar Strand Gut Essen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel Carillon Milano Marittima
Sehr sauber und tolles Frühstücksbufett auf der Dachterasse.

6/10 – Redelijk

Lena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nær alle de viktigste severdighetene

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel Carillon
Fate attenzione se prenotate l'hotel sorriso e carillon su questo sito, vi metteranno nella struttura di fianco che e' l hotel Carillon 3 stelle. la reception e' nell' hotel sorriso, un hotel 4 stelle molto bello ma poi con gran stupore ci si ritrova in un modesto 3 stelle di una volta. Prego il sito Hotels di essere piu' chiaro su questa cosa e segnalarlo a chiare lettere sulla pagina!

8/10 – Goed

Emma, London, UK

Positief: Personeel en service
Excellently located hotel
The hotel is in a great location, about 25 metres from the beach and not far from Papete, which is the main beach club in the evenings. It's about a 10 - 15 mins stroll from the main strip with all the restaurants and bars. The hotel lobby is very nicely decorated and the pool and breakfast dining area are lovely. The hotel staff are also nice and helpful though were unable to provide maps of the area! Unfortunately the bedrooms in the hotel do let it down a bit. They were clean and the beds were comfortable but the bathroom was quite small and the decor in the bedroom was very dated and chintzy. It's definitely not in keeping with the decor in the lobby which is very sleek and modern. We were staying in the superior rooms - these are the middle range rooms. The top end rooms looked a little more modern but the bedroom furniture was exactly the same. The superior room also has a balcony, ours got the sun but we were looking onto the neighbouring hotel. To be honest though, we spent no time on the balcony. The breakfast provided was a buffet style breakfast. There was a range of choices of cereal, yoghurts, cold meats, cheese, boiled/scrambled eggs, bacon and bread. It was OK but the quality wasn't the best we had in our stay in Italy as the bread wasn't particularly good and there was no fresh fruit (such a shame when the bread and fruit in Italy are so good!). Overall I'd recommend the hotel based on it's great location, lovely pool and staff.

8/10 – Goed

Anders, Linköping

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotell Sorristo-- Bekvämt och barnvänligt
Lugnt, nära till strand, bekväma rum. Har man barn så har hotellet tänkt på det. Smålyxig känsla i foajén. Trevlig personal. Med 2-300 m promenad är man nere i områdescentrum med mycket restauranger, butiker, nöjesfält och marknad (under sommaren i.a.f). Stranden utanför mycket bra och badvänlig. Rekomenderas men tips; boka på Internet. Vi ville förlänga med en natt, men det kostade mkt mer via direkt vid receptionen, så vi bokade tilläggsnatten på via datorn istället...

10/10 – Uitstekend

Michela, Fiorano Modenese

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo Hotel
Hotel in nona traversa, molto bello e confortevole, vicinissimo al mare e a un quarto d'ora a piedi dal centro. Camere spaziose e buon rapporto qualità prezzo per le depandace dove ho alloggiato insieme al mio compagno.

8/10 – Goed

aurea, roma

Positief: Netheid, comfort kamer
hotel sorriso e carillon milano marittima
albergo molto accogliente,posizionato a pochi passi dal mare e dalla strada principale,colazione ottima in una meravigliosa terrazza.stanze da ristrutturare un pò troppo vecchie a mio parere nonostante fossero pulitissime.

2/10 – Ontzettend slecht

costanza, milano

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Sorriso&Carillon - non farsi ingannare dalle foto sul sito
le parti comuni dell'albergo sono ristrutturate di recente molt belle, peccato che invece le camera nella dependance e credo alcune nella struttura principale siano piccole, vecchie e scomode (per es. il bagno è piccolissimo e senza piatto della doccia, ma con lo scarico direttamente sul pavimento; la TV è accanto al letto e quindi difficile da guardare; etc.). Oltre alla bassa qualità della camere rispetto al prezzo, al mattino la nostro risveglio abbiamo scoperto che in bagno non veniva acqua fredda, ma solo bollente (impossibile farsi una doccia) e che lo scarico non funzionava. Al che abbiamo chiesto alla reception di mandare qualcuno, ma dopo 30 min non era ancora arrivato nessuno.Dovendo cambiare camera per la notte successiva, abbiamo chiesto (alle 10h00) che la nostra nuova camera fosse preparata al più presto per darci modo di lavare ecc. e ci è stato risposto che non poteva essere pronta prima delle 13h00 (assurdo visto eventuali altri ospiti avrebbero dovuto lasciarla alle 10h!!!). Alla fine in seguito alla nostra insistenza ci hanno dato un'altra camera già pronta che per disperazione abbiamo accettato anche se di categoria inferiore rispetto a quella che avevamo pagato. Insomma NON CONSIGLIAMO questo hotel, anche vista la scarsa gentilezza del personale!