HOTEL SHURANZA MAKUHARI BAY
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Makuhari
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL SHURANZA MAKUHARI BAY
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
7 jan - 8 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, niet-roken (No Cleaning, No cash accepted) laden
Superior eenpersoonskamer, niet-roken (No Cleaning, No cash accepted)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, niet-roken (Cashless pay only, No cash accepted) laden
Superior eenpersoonskamer, niet-roken (Cashless pay only, No cash accepted)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Cashless pay only, No cash accepted) laden
Superior Twin kamer, niet-roken (Cashless pay only, No cash accepted)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (No Cleaning, No cash accepted) laden
Superior Twin kamer, niet-roken (No Cleaning, No cash accepted)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Cashless pay only, No cash accepted) laden
Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Cashless pay only, No cash accepted)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (No Cleaning, No cash accepted) laden
Superior tweepersoonskamer, niet-roken (No Cleaning, No cash accepted)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Vergelijkbare accommodaties
APA Hotel & Resort Tokyo Bay Makuhari
APA Hotel & Resort Tokyo Bay Makuhari
Zwembad
Spa
Kinderzwembad
Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, (1949)
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2-chome-7 Hibino, Mihama Ward, Chiba, Chiba, 261-0021
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 1500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, R Pay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shuranza Makuhari Bay Chiba
HOTEL SHURANZA MAKUHARI BAY Hotel
HOTEL SHURANZA MAKUHARI BAY Chiba
HOTEL SHURANZA MAKUHARI BAY Hotel Chiba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL SHURANZA MAKUHARI BAY
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
HIROKI
14 dec 2024
HIROKI
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
keiko
5 dec 2024
keiko
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
toshitsugu, Yokohama
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
toshitsugu
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Masayoshi
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayoshi
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Manaka
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manaka
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
zheng
Zakenreiziger
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zheng
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MOTOHARU
Zakenreiziger
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOHARU
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
SEIICHI
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
SEIICHI
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hideki
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Takuya
Zakenreiziger
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
??
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kensuke
Zakenreiziger
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kensuke
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kensuke
Zakenreiziger
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kensuke
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Mei Ching
30 sep 2024
Mei Ching
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met familie en kleine kinderen
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sunghyun
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sunghyun
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Noriko
15 sep 2024
Noriko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kwok Hin
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwok Hin
10 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
AYAMI
10 sep 2024
AYAMI
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
skip
Zakenreiziger
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
skip
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
TAKASHI
Reisde met familie
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TAEKYOUNG
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAEKYOUNG
4 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Shinji
Zakenreiziger
31 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
2 nachten verbleven in augustus 2024