Hotel All Iz Well

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras bij een winkelcentrum in Paharganj

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel All Iz Well

Restaurant
Accommodatievoorzieningen
Exterieur
Interieur
Deluxe driepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4781, Main Bazar, Near NDLS Railway Stn, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

In de buurt

  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden
  • Jama Masjid - 4 min. rijden
  • Chandni Chowk - 5 min. rijden
  • Red Fort - 5 min. rijden
  • Indiapoort - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station New Delhi - 8 min. lopen
  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 8 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬5 min. lopen
  • ‪Leo's Restaurant Lounge - ‬4 min. lopen
  • ‪Exotic Rooftop Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Wow Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Subway - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel All Iz Well

Hotel in de buurt van Chandni Chowk
Bij Hotel All Iz Well zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, meertalig personeel en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Gratis kranten, een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel All Iz Well zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, keukens en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels, Hindi en Russisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Keuken in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Keuken
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.30 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 200 voor volwassenen en ca. INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 1000.00 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het rate plan voor halfpension is inclusief een vast menu met alleen groenten.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

All Iz Well Hotel
All Iz Well New Delhi
Hotel All Iz Well
Hotel All Iz Well New Delhi
All Iz Well
Hotel All Iz Well Hotel
Hotel All Iz Well New Delhi
Hotel All Iz Well Hotel New Delhi
Hotel All Iz Well By Check In Room

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel All Iz Well?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel All Iz Well?

Je kunt vanaf 12.30 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel All Iz Well uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel All Iz Well een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar ligt Hotel All Iz Well?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 1,3 km van Gole Market en op 3,3 km van Chandni Chowk. Ook Kasturba Gandhi Marg en Markt Ajmal Khan Road liggen binnen 2 km afstand. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op 8 minuten lopen en naar Station New Delhi is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel All Iz Well

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 78 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 78 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Junhee

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
제발 만원만 더써서 좋은데가는게 인생에 가장 현명한 결정이될것!!
빠하르간지라는 저 동네자체가 정말 인도의 밑바닥 동네입니다. 거의 625전쟁 직후같은수준이에요.처음 인도가신분들은 문화충격받을수 있습니다.그만큼 호텔도 어디 강원도 인제에 오래된 여관보다도 못합니다. 창문도없고 화장실 벽에 때껴있고..저는 심지어 정전3번이나 당했어요. 추가로 리셉션이 친절하지도 않다는점 말씀드려요. 그냥 여기말고 돈 만원만더써서 코넛플레이스쪽으로 잡으세요 여긴 아니에요 정말. 여길 추천했던 인조이인도 책의 저자가 이 호텔에서 묶었다는 이유로 여길 책에서 추천했는데 정말 고소하고 싶네요
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Stephen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a place to stay.
I don't want to put this place down, as it is India and standards and norms are different here from what I'm used to in other places. However, the walls, counters and bed linens were all worn and dirty. I could hear mice (I hope they were only mice!) in the vent squeaking and rustling and setting up their little nest for the night. It's a noisy hotel. The room next door seemed to house workers and their family who were working on the place (work would start at 5am). I heard a bunch of children in there making a lot of noise after midnight one night. The walls are thin. The tv in my room had one working channel. The listing advertised my room as having a "city view," but it was a fake blacked out window with blinds. It actually was a window facing the room next door; everytime they turned on their light, I could see the brightness through the black out. I asked a front desk guy to call a bar to see if they were showing a sport the next day. He tried, said the # didn't work and brushed me off to help another guest as I asked him to try a different bar's number. Housekeeping never changed my room during my 3-night stay. The room had a new toilet paper roll which was about 75% less the size of a normal roll. After 3 uses, it was done. There was no shampoo; only 2 small hand soaps. This felt more like an apartment complex to me, with rooms occupied by staff, workers, their families and hotel guests. It's a budget hotel; I've seen worse, but I wouldn't recommend it.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel, great location, easy going and helpful staff. Roof bar is good - views are great. Comfy beds, duvets and pillows.
3 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bathroom has no shower curtain or door so water all over the floor. This is dangerous and can cause slippage.

6/10 – Redelijk

dongwoo

Positief: Netheid
빠하르간지 중심에 위치한 호텔
빠하르간지 중심에 위치하고 있어 찾기가 쉬워요. 직원들 친절하구요. 룸은 3성급 생각하시면 됩니다

4/10 – Matig

R, Aust

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Train station
One of the reception staff was very difficult while I was checking in, this made the stay uncomfortable. When I checked out I was asked to pay for the room a second time, it was only after I produced a receipt that they allowed me to leave.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Close to the train station.
Firstly, the hotel staff are all rude. You feel like you are inconveniencing them all, sometimes they just ignore / don't acknowledge you (and you could be stood right infront of them). Is the hotel clean? No, the sheets are dirty and look like they've never been washed. The wifi works extremely well and I would recommend using the travel agency / tour guide place in the lobby (who organised a fantastic trip to Jaipur and Agra) if you do end up staying there. They have a Korean cafe in reception too, and the upstairs restaurant serve delicious food. My advice would be to stay next door at the Maki Piorko Hotel, the service is excellent and the hotels a lot cleaner.

4/10 – Matig

Kevin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Hannes

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Versagen auf voller Linie
Morgen trotz zusage per E-Mail vom Hotel standen wir zu zweit morgens um 3Uhr in Dehli ohne Hotel da. Der Fahrservic war 4 mal so teuer wie üblich. Herzlichen Dank auch.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff was great

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and Big rooms All Is Well
Even though i had been to delhi on many times business visit that is my first stay in Hotel All iz well and book also through the expedia first time. the rooms are big , courteous staff, clean rooms and the main is is it near to metro station. the breakfast is good as per menu choice food is also good. The overall experience is good. looking to the next visit in hotel all is well.

4/10 – Matig

DENNIS, seattle

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was in great location but hotel room was disgusting. The bedding and pillows looked like they were not washed from previous guest. Hairs were on all the pillow and sheets.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and comfort really all iz well
very nice Hotel management and staff is so good and helpful. i feel that it my home especially hotel manager mr. anand and ajay both are having a good relationship with guest who are staying in hotel. totally the hotel is very decent and pleasent stay to one and all who love comfortable stay and also affordable.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent hospitality all iz well
I want to share a pleasure trip experience i have stay one night In hotel All Iz Well. i like the hospitality done by mr. Anand who accommodate according to me room and mustaq who done a excellent job while serving food , tea , coffee and they guy a very soft spoken, very obedient and helping guy who care me for on during stay with good hospitality. want to refer this hotel to everyone.

6/10 – Redelijk

Nick, Kiev

Positief: Netheid, comfort kamer
good for one night
I pay for 2 days . In hotel say me payment was only for one day. I was agree becouse price was very smol. In the loby sombody sleeping. Restoran not very cleaned.

10/10 – Uitstekend

praime

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb service and near to railway station
i was stay one night in Hotel All iz well nice room with window, free WIFI also in rooms and restaurant. view is very good. staff is very helpful , clean room and bathroom. Hotel All Iz Well is near to railway station. overall very good hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
superb All Iz Well
its amazing hotel in delhi i was stay in delhi 2 times but in this hotel first time amazing hotel service is good nice restaurant and staff is very helpful special to Mr Ajay in front desk he is very helpful, WIFI is good working , nice and clean room and bathroom. great amenities. all is well hotel is near to railway station just 5 minuets.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome Room and Superb Services
I booked the hotel after seeing the review on expedia but i am really surprised when i checked in the hotel. it is superb in one word. service is too good. welcome desk is readily available to help you. Rooms having all the facility readily available amazing amenities. overall i am overwhelmed and very happy.

8/10 – Goed

Emma, Sverige

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stamgäster
Har bott på detta hotellet många gånger. Ligger perfekt för marknader och sightseeing. Den enda nackdelen är roomservicen, om man inte är bra på hindi, kommer man få svårt att kommunicera med de. Utöver detta. Perfekt för oss!

2/10 – Ontzettend slecht

Nuni, Hamburg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gesundheitsschädlich, Dreckig, Schimmel
Wir hatten 4 Zimmer gebucht. Alle Zimmer waren voller Gestank - feuchte, schmutzige und verschimmelte Betten/Bettwäsche - übergelaufene dreckige Toiletteb - keine Fenster

4/10 – Matig

Indiatraveller, Canada

Negatief: Personeel en service
Deliberately unhelpful front staff. Otherwise ok..
If you are looking for a refuge in the Paharganj away from people trying to simply mess with you, look elsewhere. Room was perfectly fine (minus some stains on the pillowcase, already-opened toiletries, etc) & the kitchen food was perfectly passable. But the front desk staff is something else. Unwilling to call me a cab other than their own driver, who in the end would still not take me, because he simply didn't want to, despite my agreeing to his wildly inflated (like 200%) price. In the end I had to contact friends in Delhi (thankfully I had these) to work out these basic logistics for me, all while staff seemed bent on being as big an obstacle as they could (including refusing to walk 30 ft to relay a message phoned in for me at the desk). All in all, a huge and drawn out waste of my time for no evident reason other than to do it. For this reason I would not recommend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good enough for the price
We found the room to be clean enough (but they left somebody's shorts in the bathroom and there was a lot of hair in the shower drain). The bed was wonderful. We had two rooms and both of them were spacious and comfortable. We ordered breakfast and that worked out well. In one of the two rooms, the hot water was only lukewarm, while it was boiling hot (which was good) in the other room. That mean that I got no shower (being in the wrong room) although I was able to wash. I asked the staff to get me hot water and they even came into the bathroom, but it never happened (stay away from room 1004). The blanket on the bed was warm enough, but as is usual, the room was pretty cold overall. The location is great. Don't be fooled by the street view of the entrance (thinking it might be a lousy hotel). It is much better than the outside suggests. I would definitely return to this hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Okay hotel
The hotel is in a busy street, many vendors outside and is very noisy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a good stay. Noisy neighbourhood, durty room and bed sheets, old batheroom