Hotel Kwality
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Chandni Chowk
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kwality
Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden
Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Vergelijkbare accommodaties
OYO 43687 Golden Deluxe Hotel
OYO 43687 Golden Deluxe Hotel
Airconditioning
Schoonmaakservice
Over deze buurt
53 Arakashan Road, Ram Nagar, Paharganj, Near New Delhi Railway Station, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 100 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 900.00 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: INR 450.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kwality
Hotel Kwality New Delhi
Kwality Hotel
Kwality New Delhi
Hotel Kwality New Delhi
Hotel Kwality Guesthouse
Hotel Kwality Guesthouse New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kwality
Beoordelingen
6,0
5,6/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 feb 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Yusuf
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yusuf
21 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
ニムキ, 日本
29 mrt 2018
Positief: Personeel en service
スタッフがとても最高
ニムキ
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Viajero, España
31 jul 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
Viajero
4 nachten verbleven in februari 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rubbish hotel
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Nicolas
12 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mejor mira otras cosas!
Nicolas
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 jun 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RESERVATION CANCELLED WITHOUT WARNING
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
31 dec 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty wash rooms and uncleaned rooms
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Tobias
14 dec 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Tobias
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 dec 2015
Positief: Personeel en service
湯の安定性以外は最強のホテル
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
pavan
16 nov 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pavan
8/10 – Goed
Sandra, Bottrop
28 sep 2015
Positief: Personeel en service
Preis-/ Leistungsverhältnis stimmt
Sandra
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 sep 2015
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Kristoff, Barcelona
1 sep 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Como ultima opción
Kristoff
8/10 – Goed
François, Pavie
27 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service
correct pour le prix
François
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 aug 2014
Average Hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
NAFASAT, MORADABAD UP INDIA
14 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE AND ECONOMIC HOTEL SO CLOSED TO STATION
NAFASAT
2/10 – Ontzettend slecht
Rahul, Mumbai
25 feb 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty room with thick layer of dust..
Rahul
2/10 – Ontzettend slecht
Nora, Tromsø
23 jan 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ganske dårlig
Nora
2/10 – Ontzettend slecht
Abhishek, Pune
16 jan 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good
Abhishek
6/10 – Redelijk
インドスタンさん, 千葉県
6 jan 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
価格に見合ったホテルです。
インドスタンさん
4/10 – Matig
さとし, 東京
6 jan 2014
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
そんなに期待しないのならいいかもね
さとし
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 dec 2013
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Sunil Abraham, Cochin
30 nov 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer