Hotel Kwality

2.5-sterrenaccommodatie
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Chandni Chowk

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel Kwality

Lobby
Een lcd-televisie
Ingang accommodatie
Receptie
Een douche, gratis toiletartikelen, handdoeken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
53 Arakashan Road, Ram Nagar, Paharganj, Near New Delhi Railway Station, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

In de buurt

  • Jama Masjid - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Chandni Chowk - 4 min. rijden - 3.5 km
  • Red Fort - 5 min. rijden - 4.0 km
  • Indiapoort - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Station New Delhi - 9 min. lopen
  • New Delhi Airport Express Terminal Station - 15 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Darbar - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. lopen
  • ‪Bikaner Sweets Corner - ‬5 min. lopen
  • ‪Gem Bar - ‬10 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Kwality

Pension in de buurt van Chandni Chowk
Als je bij Hotel Kwality verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een kluis bij de receptie en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 100 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1978
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast op verzoek
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 06.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 450.00
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je wil profiteren van de luchthaventransferservice, dan wordt je vriendelijk verzocht om contact op te nemen met de accommodatie en je exacte aankomsttijd door te geven.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 8 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 100 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 900.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 450.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kwality
Hotel Kwality New Delhi
Kwality Hotel
Kwality New Delhi
Hotel Kwality New Delhi
Hotel Kwality Guesthouse
Hotel Kwality Guesthouse New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Kwality?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Kwality te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Kwality?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 06.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 450.00.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Kwality uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Kwality een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 900.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Kwality?

Dit pension ligt in Paharganj, op 2 km van Gole Market en binnen 5 km afstand van Chandni Chowk en Indiapoort. Ook Markt Ajmal Khan Road en Lady Hardinge Medical College liggen binnen 3 km afstand. Station New Delhi ligt op 9 minuten lopen en naar New Delhi Airport Express Terminal Station is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Kwality

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 91 beoordelingen" "

5,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Yusuf

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
21 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ニムキ, 日本

Positief: Personeel en service
スタッフがとても最高
部屋はキレイめだけど、髪の毛などがある。ホットシャワーは使える時間が限られてるらしいです。 スタッフがとても親切。 行きたいところの相談のってくれアイデアくれた。 深夜の出発だったので、チェックアウト後荷物預かってくれて、さらにシャワーをつかわせてくれて、疲れたので数時間部屋をかしてくれました。勿論お金は払いました。ちょっと金額です。 一つ残念なのは、 深夜の子供のような若いスタッフいて、荷物はこんだんだからとチップをもとめてきた。これはガッカリ。ガラの悪いホテルのようだ。
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Viajero, España

Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotel barato, bastante ruidoso y habitaciones oscuras pero no malas. Cada una diferente. Normal. Desayuno simple incluido, pero bueno y te lo llevan a la habitacion. Es muy barato y en consecuencia no hay mucho lujo pero es bastante habitable.
4 nachten verbleven in februari 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rubbish hotel
Staying at Kwality hotel was some experience. The room was ok but the cupboards were dirty and the blanket was not neatly stacked, it was just shoved in the cupboard.The sink was cracked, no hot water, gaps in the windows. Personally I would not recommend this hotel. Pay extra and get a decent hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mejor mira otras cosas!
Es un establecimiento por y para turistas locales y aleja mucho de ofrecer un estandard de calidad básico, más bien todo lo contrario. Instalaciones deterioradas, servicio pesimo, limpieza nula y el entorno no acompaña. No os dejeis guiar por el precio o alguna de las fotos, teniendo en cuenta que esta en Delhi más vale pagar un poquito más y asegurarte algo más decente.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RESERVATION CANCELLED WITHOUT WARNING
RESERVATION WAS CANCELLED WITHOUT WARNING. I COULDNT CHECK IN THE HOTEL BECAUSE ACCESS WAS CLOSED DUE TO RAMADAN CELEBRATIONS.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty wash rooms and uncleaned rooms
I don't suggest this hotel. Dirty wash rooms and uncleaned rooms. I had to fight for getting the room changed. Cleanliness is based on the type of room that is booked. This should not be the case. Even if a smaller room is booked, the room should be absolutely neat & clean. Especially the washroom and the bathroom.

8/10 – Goed

Tobias

Positief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
湯の安定性以外は最強のホテル
駅から徒歩圏内(地下鉄からでしたら少し遠いかも、歩ける距離ですが。。。 )であり、値段の割にキレイで良いホテルであると思いました。 しかし、シャワーの湯がたまに出ない時があり、それがなければコスパ最強だと思いました。

4/10 – Matig

pavan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it was very bad experience in this hotel .room was completely stinking and full of cockroaches.

8/10 – Goed

Sandra, Bottrop

Positief: Personeel en service
Preis-/ Leistungsverhältnis stimmt
Für den Preis haben wir nicht allzu viel erwartet. Aber das Zimmer war in Ordnung. Das Badezimmer einigermaßen sauber, die Dusche funktionierte nur halbwegs gut und nur mit kaltem Wasser. Klimaanlage lief sehr gut. Die Geräusche von außen waren ab morgens 7 Uhr bis etwa 22 Uhr sehr laut. Nachts ging es. Die Mitarbeiter waren nett.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Were helpfull staff and near to shopping and restaurant.

6/10 – Redelijk

Kristoff, Barcelona

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Como ultima opción
Aunque el hotel se veía bien, me lleve una sorpresa cuando entre en él. La gente al parecer no sabía que había hecho la reserva por Expedia y me pedian un comprobante y aunque fueron lo suficientemente amables para dotarme de wifi para poder hacerlo sentí que estaban un poco desactualizados. La habitación estuvo decente (las he tenido peores) pero por el precio poco se puede uno quejar. No esta muy lejos de la estación de trenes y del metro de Delhi lo cual es un buen plus asi que es posible considerarlo como una opción si es que no encuentras algo mejor.

8/10 – Goed

François, Pavie

Positief: Netheid, personeel en service
correct pour le prix
Chambre semi-delux correcte pour le prix. Ruelle calme proche de la gare Taxi 450 rp pour l'aéroport

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Average Hotel
Hotel is pretty average but it was good for price i paid.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

NAFASAT, MORADABAD UP INDIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE AND ECONOMIC HOTEL SO CLOSED TO STATION
I HAD A SUDDEN PROGRAM FOR DELHI ON 06-03-2014 AND I HAD NO STAY ARRANGEMENT THERE.I EXPLORED THE INTERNET AND CAME ACROSS THE EXPEDIA SITE. I GOT ROOM BOOKING AT VERY AFFORDABLE RATE AND HOTEL WAS QUITE CONVINIENT FOR APPROACH. HOTEL ITSELF WAS FOUND TO BE CLEAN, STAFF HOSPITABLE AND ROOM SERVICE CUSTOMER FRIENDLY AND QUICK. IT WAS NICE TO STAY THERE AND IN FUTURE TOO I WOULD PREFER TO STAY THERE IN CASE THE ROOM WOULD BE AVAILABLE.

2/10 – Ontzettend slecht

Rahul, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty room with thick layer of dust..
The rooms i got were dirty and had a layer of thick dust to suggest that they had not been cleaned for days. The washroom was really small.. and wall paint had come off the walls in patches.

2/10 – Ontzettend slecht

Nora, Tromsø

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ganske dårlig
Kjipt strøk, lite rom, skittent bad, skitne lakner, ikke såpe, ikke dopapir. Bra wifi. Var der bare en natt, så servicen kan jeg egentlig ikke uttale meg om.

2/10 – Ontzettend slecht

Abhishek, Pune

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good

6/10 – Redelijk

インドスタンさん, 千葉県

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
価格に見合ったホテルです。
シャワーが夜皆が使い始めるとお湯の温度が上がらなくなって閉口しました。結局、朝シャワーか夕方に浴びてました。その時間なら十分に温かい打たせ湯状態でした。ホテルはかなりくたびれています。窓と壁の間に隙間が出来ていて外気がもろ部屋の中に入ってきて冬の今の時期は朝5度くらいまで冷え込むのに暖房はありません。防寒着を着て寝てました。部屋の鍵は大きな南京錠が渡されて自己管理です。自動ロックではありません。何にしろインドの安宿体験したい人にお勧めの宿です。ホテルとは言い難いですが、私自身はインドらしい雰囲気が味わえて気に入りました。

4/10 – Matig

さとし, 東京

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
そんなに期待しないのならいいかもね
某有名ガイドブックにも掲載されていたのだけれども結構汚い。 お湯が出ない。水道の水圧もちょろちょろ。 ただニューデリー駅から近いというのだけが救い。 近くで飲み物とかを売っている雑貨屋さんは平気で③〜4倍の金額を言ってきていた。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

Sunil Abraham, Cochin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very sad to stay in Qyality Hotel
The rooms are very dirty, the staff aslo is not good. very difficult to find out the hotel. overy all the atmosphere is very sad.