The Sun Court Hotel Yatri

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in art-decostijl met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor The Sun Court Hotel Yatri

Receptie
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Zitruimte lobby

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
    Wasservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
De prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Hd-televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een slaapbank
Een donzen dekbed
Regendouchekop
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Hd-televisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8A/33, W.E.A., Channa Market, Karol Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

In de buurt

  • BLK Super Speciality Hospital - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Rajendra Place - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Sir Ganga Ram Hospital - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 7 min. rijden - 6.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Sarai Rohilla - 5 min. rijden
  • Station Karol Bagh - 6 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Saravana Bhavan - ‬6 min. lopen
  • ‪Grand Plaza - ‬9 min. lopen
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬5 min. lopen
  • ‪Sagar Ratna (Old Rajendera Nagar) - ‬4 min. lopen
  • ‪The Feast House - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

The Sun Court Hotel Yatri

Hotel in de buurt van Chandni Chowk
Bij The Sun Court Hotel Yatri zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een businesscentrum.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice vanaf het treinstation en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Sun Court Hotel Yatri zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en plafondventilatoren
  • Donzen dekbedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (40 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 8 treden naar de ingang
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2001
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast op verzoek
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation. Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 750.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 250 voor volwassenen en ca. INR 250 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: INR 750.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sun Court Yatri
Sun Court Hotel
Sun Court Hotel Yatri
Sun Court Hotel Yatri New Delhi
Sun Court Yatri
Sun Court Yatri New Delhi
The Sun Court Yatri New Delhi
The Sun Court Hotel Yatri Hotel
The Sun Court Hotel Yatri New Delhi
The Sun Court Hotel Yatri Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Sun Court Hotel Yatri?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij The Sun Court Hotel Yatri?

Vandaag, 25 nov. 2024, kost een verblijf bij The Sun Court Hotel Yatri van één nacht voor twee volwassenen op 2 dec. 2024 min. € 38,19, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Sun Court Hotel Yatri te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Sun Court Hotel Yatri?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Sun Court Hotel Yatri uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Sun Court Hotel Yatri?

Dit hotel ligt in Karol Bagh, binnen 10 minuten lopen van BLK Super Speciality Hospital, Rajendra Place en Markt Ajmal Khan Road. Ook Sir Ganga Ram Hospital en Talkatora Stadium liggen binnen 5 km afstand. Station Karol Bagh ligt op 6 minuten lopen en naar Station Rajendra Place is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over The Sun Court Hotel Yatri

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 49 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yogeshwar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very accommodating and excellent customer service support. Would recommend adding a pressing iron and microwave in the rooms to allow better comfort to occupying guests. Thank you.
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Deepa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Divya

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Minal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Somnath

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay experience in good location
It was a good experience, staff is friendly, property is well maintained and centrally located.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone inthe hotel were helfful. Thanks shivam for your great hospitality.
1 nacht verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Hannah

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ok for a budget hotel
Hotel staff were very welcoming and would go out of their way to help us with anything we asked. Breakfast was fine and is located on their roof terrace. Our major problem with the room was there was no windows in the room which was very disorienting after a long flight! The air-conditioning wasn't great and it was very noisy on our floor throughout the night.
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Its ok. Not that good. Electrical points dont work. Clealiness is not good. Only thing is staff is good. On the price point its ok.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Aruna, Hattingen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad und Bett super, leider nur ein winziges Fenster Personal sehr freundlich und hilfsbereit Frühstück nicht so toll, zu wenig Salz und zu wenig spicy Dachterrasse schön, sollte aber abendes beleuchtet sein
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

ranjit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Good stay. Good location. Very good staff. Good food.

10/10 – Uitstekend

claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful budget hotel
We had a fantastic stay at the hotel. The staff were really helpful and sweet giving us advice on how to get places and even packed us a breakfast to go as we were leaving early on our last day and we hadn't asked for it. No extra charges at check out, everything was totally in order. Clean rooms, I had booked the basic room but it was a great size. Clean bathroom, not much hot water but didn't need it as was fairly hot. Air con and ceiling fan worked a treat even though the air con was quite old and noisy. Free bottled water given every day and tea and coffee supplies replenished too. Pretty quiet for a Delhi hotel, bed was really comfy and Metro was 5/10 min walk. The rooftop restaurant was really lovely and food was very good. Free breakfast was varied and great coffee. Felt very safe there and would recommend it highly. I had only ever stayed in Paharganj on my visits to Delhi before but would much rather stay in this area ( maybe it's because I'm older now...who knows!) It is quieter and cleaner (slightly!). Would highly recommend this hotel and look forward to staying here again the next time I visit Delhi.Thank you Suncourt Hotel Yatri.

6/10 – Redelijk

Gopalakrishnan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and great service
Had an awesome time. Great service and friendly staff
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

overall would stay there again
There for the night.we were moved to their sister hotel on arrival. Clean rooms and bathrooms,mediocre breakfast
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Sangeeta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent accommodation
Excellent
4 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Sangeeta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Tidy place
Was a great experience
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good location, helpful and friendly staf.
Nice and friendly staf and guards. Very polite. Beds were good. The breakfast room was not so attractive. But they are in process building a restaurant on the deck. The wifi code had to be changed every 24 hours.Little bit irritating. Near to shopping area.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Clean, friendly staff
I chose this hotel after recommendations to stay in Karol Bagh. However, we found that there wasn't really much in the area and it was extremely difficult to get anywhere on foot. The hotel is located very close to the Metro though, making it quite accessible (day pass on the metro ~100 rupees). Breakfast was very simple with not much choice. Whilst we were there, the hotel was undergoing renovations which meant that the corridors were sometimes covered in sheets/general decorating stuff. One time, the smell (from refurbishment) in the corridor was so strong that we had to rush into our room in order to breathe. However, I realise that this was a temporary situation and imagine the hotel will look very nice when complete. The wifi code renewed each day, meaning you had to keep going to reception to ask for codes (one for each device). Some of the codes didn't work, so I gave up rather than repeatedly going down to reception. Room was nice, comfortable and nicely decorated. The fridge was a bit dingy and the door to the bathroom squeaked incredibly loud every time it was opened. Ordered room service a few times, mainly because it was such a hassle to find anywhere nearby to eat. Food was great and reasonably priced. Sofa, chairs and table in the room. Did a tour to the Taj Mahal via the hotel - probably overcharged and the tour guide took us to shops, obviously on commission (felt like we were being taken for mugs the entire time).

6/10 – Redelijk

Mallory , Chapel Hill, NC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice people, but not a great place
The people are nice, for the most part, but the restaurant isn't very good, nor is it clean, and they are obviously doing repairs on the walls because there was newspaper all over it. The room was nice, and very welcoming, but that was about all that the hotel had going for it.

6/10 – Redelijk

Natarajan , Chennai

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Central location and near NDLS . Dinner was good
Lots of construction activity was underway. Restaurant is pathetic

4/10 – Matig

Anne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prior to leaving Canada ,I had emailed the hotel to confirm our reservation and late arrival. When we arrived though, we were told that because we had not responded to their emails while on our 14 hr flight, our rooms were gone. They found us a room for 3 people in a sister hotel but they could only have us for one night not 3 as booked. In the morning though, we could stay there or return to hotel #1 which we opted for because we could have 2 rooms. That evening, when we went to hotel #1, our luggage was still at hotel #2 and indeed we were not staying there but going to hotel #3. It was older, noisier and less clean than the other two. Then there was an issue with the rate because hotel #2 charged us more than our confirmed rate but that did eventually get resolved. Even our confirmed rate upon arrival was different then when I booked. We could not call hotels.com toll free line as the hotel could only handle calls within India. We are experiencing rate differences as well as we move in our travels and it is frustrating that we cannot be in contact. We are even using the correct conversion rate as posted on your website. I had stayed at Suncourt Yatri a decade ago and was satisfied then but I would not stay there again.

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attentive and friendly staff. The food was good. Overall a very good and reasonably priced stay.

8/10 – Goed

Paul, Cape Town

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice staff, really helpful. Lovely area to explore
We had an early morning flight but the hotel staff let us use a room to freshen up. The staff were really helpful and keen to advise. We also hired a taxi via the hotel which was very reasonable and the driver really went out of his way to give us a pleasant experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheap but you end up paying the price of it.
Unfortunately, our experience wasnt good at all. To start with, the pictures were deceitful and the room was dirty and had lots of humidity with an unpleasant permanent smell. Also even though the bathroom was in good shape, the shower had almost no water pressure and had to use bucket to shower. As of the services, the wifi was on and off all the time and we had to ask the front desk to give you the password and username every day. Breakfast is all Indian food and was on a dark basement, therefore we had to get breakfast outside everyday. Lastly, please do not use their tour services. Unfortunately, we did not have time to plan the trip, therefore we used their taxis and tour services. The drivers do not speak any english therefore wouldnt take you to where you wanted to. It s also pricey for Indians standards, and they charge you extras for absolutely everything. I understand it is budget hotel, however it was a big turn off to our getaway weekend.

6/10 – Redelijk

John, India

Positief: Netheid, personeel en service
Good but aged hotel
Although the hotel was close to the metro station, we would always prefer to take the cycle rickshaw to the karol barg station. Staff was very good and always helpful for any request. Room was very comfortable for a budget hotel. Only negative point i would give is that the hotel gives a very aged look.