Hotel Mallika Company SL

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel Mallika Company SL

Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, donzen dekbedden
Bar (ter plaatse)
Bar (ter plaatse)
Feestruimte
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,8 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
12 jan - 13 jan 2025

Kameropties

Deluxe suite, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 9 queensize bedden

Presidentiële suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 7 kingsize bedden

Royal resortwoning, meerdere bedden, balkon, uitzicht op stad

Hoogtepunten

De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
  • 71 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 3 kingsize bedden en 3 eenpersoons slaapbanken

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Savage St, Freetown, Western Area

In de buurt

  • National Stadium - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Sierra Leone National Museum - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Katoenboom - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Law Courts - 2 min. rijden - 2.4 km
  • Strand van Lumley - 22 min. rijden - 8.4 km

Lokaal vervoer

  • Freetown (FNA-Lungi Intl.) - 130 min. rijden

Restaurants

  • ‪Crown Bakery - ‬3 min. rijden
  • ‪Crown Express - ‬6 min. rijden
  • ‪Roy's Restaurant - ‬8 min. rijden
  • ‪Basha - ‬4 min. rijden
  • ‪Pearl Cafe - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Mallika Company SL

Hotel in de buurt van National Stadium, gemoderniseerd in 2021
Hotel Mallika Company SL bevindt zich in de buurt van St John's Maroon Church en Katoenboom en biedt extraatjes zoals een gratis continentaal ontbijt, een nachtclub en een winkelcentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, CUISINE AMINAH, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van een happy hour. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een koffiebar/café en wasvoorzieningen.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren, plaatsen voor valetparkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een lift en gedeelde werkplekken
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over faciliteiten zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en Tempur Pedic-bedden
  • Hydromassagedouches, diepe baden en bidets
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Omheinde privétuinen, (kleding)kasten en aparte zitruimtes

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Frans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar het busstation (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar het casino (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, onoverdekt lang parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 05.30 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Privépicknicks
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • CUISINE AMINAH

Dingen om te doen

  • Nachtclub
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Eettafel
  • Geluiddichte kamers
  • Minikoelkast
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 560 vergaderruimtes
  • Conferentiecentrum (455 vierkante meter)
  • Flexwerkplekken

Buiten

  • Aan het water
  • In een nationaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tegelvloer in de kamer
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Visueel brandalarm

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Tempur-Pedic-matras

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Diep bad of hydromassagedouchekop
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Champagneservice
  • Eettafel
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minikoelkast
  • Restaurantgidsen
  • Schoonmaakartikelen

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kantoor
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: middernacht; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: SLL 2500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 15.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPal.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie SLO81119HOTEL06735

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL MALLIKA COMPANY SL Hotel
HOTEL MALLIKA COMPANY SL Freetown
HOTEL MALLIKA COMPANY SL Hotel Freetown

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mallika Company SL?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Mallika Company SL?

Vandaag, 23 dec. 2024, kost een verblijf bij Hotel Mallika Company SL van één nacht voor twee volwassenen op 12 jan. 2025 min. € 54,46, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Mallika Company SL te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Mallika Company SL?

Je kunt inchecken vanaf: middernacht; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mallika Company SL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Mallika Company SL een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van SLL 2500 per voertuig.

Waar ligt Hotel Mallika Company SL?

Dit hotel ligt in het centrum van Freetown, binnen 2 km afstand van National Stadium, St John's Maroon Church en Katoenboom. Ook Law Courts en State House liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Mallika Company SL

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 20 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Stephanie

1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Uncle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
There was no internet at facility and no standby power source even though the country experience frequent and long power cuts.
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Uncle

4 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Alusine

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Kenneth, Brantford

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
This is a good economical place to stay in Central Freetown. For the price they offer good service
6 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

CALLINGTON

Floor was dirty at first night also too expensive for the service
16 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The manager has good customer service skills but the property is not maintained for the price nor is it suitable for sleeping peacefully. I changed to a second room after my complaint of being scratched by wires sticking out and was first told to move me I would need to pay a different price event though the room was unsafe . I refused and show the scratch on my leg and we were moved . The second room was dirty bedsheets had hair , bathroom door hanging by one hinge so we used it without shutting it . However breakfast was included in stay and that was good and local food from restaurant was fab .
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kenneth, Brantford

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniant location, helpful staff.
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hawa

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed Elamin

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Ben

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
There was no facility for card payment.
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Oluwaseun Samuel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Diana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a simple well located hotel with amazing super friendly staff.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Patsy, NORTH MYRTLE BEACH

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was great, staff a d owners very helpful.
5 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Patsy, NORTH MYRTLE BEACH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great. The staff was very kind and helpful. I would go back.
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra og sentralt hotell
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nicolaas

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi very good, electricity well equiped with generator, room large with good working table, good price, friendly staff,
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

vinay

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was alot of mosquitoes in the room and alot of noise because of the undergroumd club in the hotel Staff was very good and helping
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Jose Ignacio

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ciao, questo è stato il mio primo viaggio a Freetown, ero in pensiero ma arrivato al hotel il direttore mi ha fatto sentire a casa mía. C’è sicurezza le 24 ore, lui è sempre disponibile, e anche il staff. La stanza perfecta, buon letto, ho dormito bene. Mí hanno lavato il vestito, portato la colazione alla stanza per fino sono andati a prendere mandarines è banana che io volevo mangiare. Sempre mi hanno chiesto se mi trovavo bene è cosa potevano fare per me? Come ho detto prima mi sono sentito a casa per quanto riguarda la accoglienza. Giù loro hanno un ristorante e ho mangiato, per quanto ho pagato no mi aspettavo tutti questi servizi e attenzioni.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

ATCHE DAVID

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021