First Cabin Hakata
Capsulehotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kindermuseum Fukuoka Anpanman
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor First Cabin Hakata
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior huisje, alleen voor mannen (1 Single Bed) laden
Superior huisje, alleen voor mannen (1 Single Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Business huisje, alleen voor vrouwen (1 Single Bed) laden
Business huisje, alleen voor vrouwen (1 Single Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Business huisje, alleen voor mannen (1 Single Bed) laden
Business huisje, alleen voor mannen (1 Single Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Superior huisje, alleen voor vrouwen (1 Single Bed) laden
Superior huisje, alleen voor vrouwen (1 Single Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Vergelijkbare accommodaties
The Millennials Fukuoka
The Millennials Fukuoka
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, (345)
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
8 jan - 9 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-7-24 Nakasu Hakata-ku, gate's 8F, Fukuoka, Fukuoka-ken, 810-0801
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
First Cabin Hakata Hostel Fukuoka
First Cabin Hakata Hostel
First Cabin Hakata Fukuoka
First Cabin Hakata
First Cabin Hakata Hotel
Hotel First Cabin Hakata Fukuoka
Fukuoka First Cabin Hakata Hotel
Hotel First Cabin Hakata
First Cabin Hakata Fukuoka
First Cabin Hotel
First Cabin
First Cabin Hakata Fukuoka
First Cabin Hakata Capsule Hotel
First Cabin Hakata Capsule Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over First Cabin Hakata
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Yuji
2 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuji
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Takahiro
30 nov 2022
Takahiro
8/10 – Goed
Marion
Reisde met een groep
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marion
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
みさこ
10 nov 2022
みさこ
10/10 – Uitstekend
Cheuk Hei
1 nov 2022
Cheuk Hei
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Shingo
Zakenreiziger
23 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shingo
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Kengo
10 okt 2022
Kengo
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Eiichi
24 sep 2022
Eiichi
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
シュンスケ
Zakenreiziger
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シュンスケ
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
KUBO
Zakenreiziger
18 sep 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUBO
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
NORIKAZU
14 aug 2022
NORIKAZU
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Isamu
30 jul 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isamu
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
YUSUKE
24 jul 2022
YUSUKE
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Kouhei
4 jul 2022
Kouhei
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Hiroshi
4 jul 2022
Hiroshi
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
フミヨ
1 jul 2022
Positief: Netheid
フミヨ
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
ななこ
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ななこ
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
星3つ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
jungwook
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
이건 아니지 싶네요..
jungwook
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fukuoka
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
hyunju
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyunju
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019