Suihouen
Ryokan met gratis ontbijt en een lokale shuttleservice in Gero
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Suihouen
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (Japanese Western, Open Air Bath) laden
Suite (Japanese Western, Open Air Bath)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Western Twin, Open Air Bath) laden
Traditionele kamer (Japanese Western Twin, Open Air Bath)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Vergelijkbare accommodaties
Kawakamiya Kasuitei
Kawakamiya Kasuitei
Bubbelbad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (103)
De prijs is € 239
inclusief belastingen en toeslagen
21 jan - 22 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2519-1 Mori, Gero, Gifu, 509-2202
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Suihouen Inn Gero
Suihouen Inn
Suihouen Gero
Suihouen Gero
Suihouen Ryokan
Suihouen Ryokan Gero
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Suihouen
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 nov 2024
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Leanne
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leanne
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
HIROKI
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKI
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
HAKYUNG
10 dec 2023
HAKYUNG
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Andreas
8 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Ryokan Experience
Andreas
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Chi Yan
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Yan
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Shui Pei
11 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Shui Pei
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Rosa
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
態度和善 服務貼心
Rosa
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Kin Wah
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kin Wah
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
YU
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
十分推薦
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Antje
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wunderschöner Aufenthalt. Traumhaftes Essen.
Antje
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
こんちゃん, 横浜市
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地の良い宿
こんちゃん
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Yutaka, California, USA
7 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yutaka
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
優太郎, 長野
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かで綺麗でした
優太郎
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
CHUI SHAN
31 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不能說物有所值
CHUI SHAN
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
marseille, france
1 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marseille
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Annie
22 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay in Gero
Annie
10/10 – Uitstekend
CHI HANG
4 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer