Hotel Avalon Sikanì
Hotel met businesscentrum en poolbar
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Avalon Sikanì
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Italiaanse Frette-lakens
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden
Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden
Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Italiaanse Frette-lakens
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Standard Single Room
Triple Suite
Standard Double Room
Double Suite
Vergelijkbare accommodaties
HOTEL MARCONI
HOTEL MARCONI
Ontbijt inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Schoonmaakservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, (4)
De prijs is € 83
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Contrada Licari, Gioiosa Marea, ME, 98063
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
- Resorttoeslag (mei 25 - september 21): EUR 7 per persoon, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
- Andere inbegrepen voorzieningen
- Toegang tot het strand
- Strandstoelen
- Toegang tot de kinderclub/spelletjesruimte
- Gebruik van het zwembad
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 100 per huisdier per verblijf, plus EUR 50 eenmalige schoonmaakkosten
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Avalon Sikanì
Avalon Sikanì Gioiosa Marea
Grand Avalon Sikani Gioiosa Marea
Grand Avalon Sikani Resort And Residence Sicily
Hotel Avalon Sikanì
Hotel Avalon Sikanì Gioiosa Marea
Hotel Avalon Sikani Sicily/Gioiosa Marea, Italy
Hotel Avalon Sikanì Hotel
Hotel Avalon Sikanì Gioiosa Marea
Hotel Avalon Sikanì Hotel Gioiosa Marea
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Avalon Sikanì
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Anthony
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Anthony
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
HERVE
Reisde met partner
1 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HERVE
10 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Agatella, Milano
26 aug 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Agatella
6 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alessandro
18 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Penoso!
Alessandro
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Gianluca
Reisde met familie
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Gianluca
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Kristen
3 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
12 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Yannick
Reisde met familie
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correct
Yannick
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
1 okt 2021
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jul 2020
Negatief: Netheid
Discreto, da migliorare
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Gaetano
Reisde met familie
26 jul 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaetano
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One night stopover.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Shaun
10 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Disappointing
Shaun
7 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Claus
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Claus
7 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
jean jacqués
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean jacqués
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Lisa
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
9 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
25 jun 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 jun 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Roméo et
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roméo et
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Mary
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifico weekend
Mary
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Tony, Palo Alto
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Up on a hill
Tony
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer