Manten no Yado biedt onder meer voorzieningen zoals een restaurant aan. Ga de piste op bij dit pension en maak gebruik van toegang tot de piste, skipassen en een skiopslagruimte. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit pension de volgende voordelen:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een automaat, een kluis bij de receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Manten no Yado zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
Badkamers met bronwaterbaden en toiletten met elektronisch bidet
Mini-koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons
Gesproken talen
Japans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een restaurant
Kaiseki-maaltijd
Dingen om te doen
Ski-opslag
Skipassen
Toegang tot skipiste
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Minikoelkast
Voorzieningen
Automaat
Kluisje bij de receptie
Receptie met beperkte openingstijden
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift (82 centimeter brede deur)
Rolstoelen ter plaatse
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
Kamervoorzieningen
Badkamer
Aparte badkuip en douche
Bronwaterbad
Gedeeltelijk open badkamer
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Shampoo
Toilet met elektronisch bidet
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Flatscreen-tv
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Minikoelkast
Theezakjes/oploskoffie
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Geluiddichte kamers
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Tatamivloer (geweven matten)
Telefoon
Vliegenramen
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 17.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 18.00 uur geopend.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij boeking van een verblijf op basis van halfpension dien je voor 19.00 uur in te checken als je wilt dineren.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Manten no Yado Property Gujo
Manten no Yado Gujo
Property Manten no Yado Gujo
Gujo Manten no Yado Property
Manten no Yado Property
Manten no Yado Property Gujo
Manten no Yado Gujo
Property Manten no Yado Gujo
Gujo Manten no Yado Property
Manten no Yado Property
Property Manten no Yado
Manten no Yado Gujo
Manten no Yado Guesthouse
Manten no Yado Guesthouse Gujo
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Manten no Yado?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Manten no Yado te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Manten no Yado?
Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 17.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Manten no Yado uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt Manten no Yado?
Dit winterse pension in Gujo ligt op 0,8 km van Snow Wave Park Shiratori Kogen en op 2,2 km van Amidaga-waterval. Ook Nationaal Park Hakusan en Sneeuwpark Takasu liggen binnen 20 km afstand.
Beoordelingen over Manten no Yado
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 12 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
11
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 12 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 12 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 12 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Chad
Reisde met een groep
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food quality and service was excellent.
Chad
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
ヨウスケ
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨウスケ
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
カヨ
Reisde met een groep
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
雪山を見ながらの露天風呂は最高でした。
カヨ
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mia
20 jan 2024
Mia
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Pei Lynn
Reisde met familie
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pei Lynn
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Shunsuke
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunsuke
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
MAI
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAI
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
KEIICHI
3 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer