HESTA Hakone
Pension in Motohakone
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HESTA Hakone
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Slaapzaal laden
Slaapzaal
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een toilet met elektronisch bidet
Een bronwaterbad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een bronwaterbad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal laden
Eenvoudige slaapzaal
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een bronwaterbad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden
Kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een bronwaterbad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een waterkoker
Vergelijkbare accommodaties
Hakone Shichifukuso
Hakone Shichifukuso
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Woonkamer/dinerruimte
8.2 van 10, Zeer goed, (32)
De prijs is € 128
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Motohakone 159-205, Hakone-cho, Hakone, Kanagawa, 250-0522
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor handdoeken: JPY 220 per persoon, per nacht (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HESTA Hakone Hakone
HESTA Hakone Guesthouse
The Grand Resort Hakone
HESTA Hakone Guesthouse Hakone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HESTA Hakone
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Carolina
18 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolina
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
jianfei, CHapel Hill
17 nov 2024
jianfei
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Marie-Laurence
15 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Laurence
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Sophie
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Laura
Reisde met een groep
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Derly
25 okt 2024
Derly
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met een groep
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gregory
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JAIHUN
Reisde met partner
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JAIHUN
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Dawn, Corona
Reisde met familie
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
ひさこ
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひさこ
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Amy
Reisde met een groep
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
?
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Gina
Reisde met partner, Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Gina
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
MASATO
18 aug 2024
MASATO
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
TADA
12 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
TADA
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Hyunjun
Reisde met familie
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyunjun
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
kyungran
4 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kyungran
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
JIYING
Reisde met partner
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JIYING
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
CHIKAKO, RAYTOWN
12 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIKAKO
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dat, Anaheim
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ともき
Reisde met een groep
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともき
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Hoa
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hoa
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ILSE MARISOL
Reisde met familie
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ILSE MARISOL
1 nacht verbleven in april 2024