Azur Plaza

4.0-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie met 24-uurs businesscentrum en 3 bars/lounges

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Azur Plaza

Tuin
Tuin
Lobby
Lobby
3 bars/lounges

Beoordelingen

2,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Zwembad
    Zwembad

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Diep bad
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hammamet nord Hammamet, Hammamet, Nabeul, 8050

In de buurt

  • Strand Omar Khayam - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Hammamet Souk - 8 min. rijden - 7.4 km
  • Fort Hammamet - 8 min. rijden - 7.7 km
  • Yasmine Hammamet - 17 min. rijden - 16.6 km
  • Strand Hammamet - 17 min. rijden - 8.0 km

Lokaal vervoer

  • Enfidha (NBE) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪Delfino Beach Poolbar - ‬5 min. lopen
  • ‪Pizzeria La Parmigiana - ‬20 min. lopen
  • ‪The Village - ‬5 min. lopen
  • ‪L'Aragosta - ‬2 min. rijden
  • ‪El Alia Café & Restaurant - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Azur Plaza

Hotel met een chique stijl
Bij Azur Plaza zijn er de volgende voorzieningen: een gratis continentaal ontbijt, een terras en 2 koffiebars/cafés. Kies voor een verwenmomentje met een gezichtsbehandeling, een massage en een manicure/pedicure bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van lokale gerechten. Naast voorzieningen zoals een tuin en 3 bars kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
  • Koffie/thee in de lobby, hulp bij uitstapjes/tickets en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 184 gastenkamers bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond).
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Diepe baden, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits en Italiaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 koffiebars/cafés
  • 3 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisjes

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen TND 70 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op eerste kerstdag (25 december) per volwassene: TND 100
  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): TND 50 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: TND 100
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): TND 50 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor het Nieuwjaarsdag-galadiner (1 januari) per volwassene: TND 100.0
  • Kindertarief voor het galadiner op Nieuwjaarsdag (1 januari): TND 50.0 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Valentijnsdag-galadiner (14 februari) per volwassene: TND 100.0
  • Kindertarief voor Valentijnsdag-galadiner (14 februari): TND 50.0 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: TND 12.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TND 43 per persoon (retour)
  • Toeslag voor extra bed: TND 70 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 18.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

azur plaza Hotel Mrezga
azur plaza Mrezga
Hotel azur plaza Mrezga
Mrezga azur plaza Hotel
azur plaza Hotel
Azur Plaza Hotel
Azur Plaza Hammamet
Azur Plaza Hotel Hammamet
Azur Plaza Hotel Hammamet
Azur Plaza Hotel
Azur Plaza Hammamet
Hotel Azur Plaza Hammamet
Hammamet Azur Plaza Hotel
Hotel Azur Plaza

Veelgestelde vragen

Is Azur Plaza voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 09.00 uur tot 18.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Azur Plaza?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Azur Plaza te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Azur Plaza?

Je kunt inchecken vanaf: 11.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Azur Plaza uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Azur Plaza een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TND 43 per persoon.

Waar ligt Azur Plaza?

Dit aan het strand gelegen hotel in Hammamet ligt binnen 15 minuten lopen van Cape Bon en Strand Omar Khayam. Ook Funny Land en The Great Mosque liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Azur Plaza

Beoordelingen

2,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 7 beoordelingen" "

3,4/10

Netheid

3,6/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

3,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Marco, Torino

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'albergo era chiuso il portiere ci ha detto di cercarci un altro albergo così abbiamo perso i soldi della prenotazione che avevavmo già pagato ad Expedia. che abbiamo cercato di contattare ma al momento non ci ha ancora risposto.
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Davide, Asti

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura era chiusa e noi avevamo già pagato, abbiamo telefonato al numeo presente sulla prenotazione e ci hanno confermato che erano chiusi e di cercarci un altro albergo. Nemmeno Expedia contattato tramite mail ci ha risposto praticamente ci hanno ruibato i soldi siamo stati truffati da Expedia, consiglio di usare un sito di prenotazione alberghi piu serio ed onesto.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Zina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sauvez vous!!!!
A l’arrivee On nous dit qu’il n’y a pas de réservation à notre nom qu’ils ne connaissent pas hôtel.com et de nous débrouiller avec eux Dans la chambre pas de lumière moisissures dans la salle de bain, les toilettes fuient, pas d’eau chaude, pas de wifi, la climatisation ne fonctionne pas et pour finir parking pour les résidents où vous ne pouvez jamais vous garer car il est toujours complet
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My journey in Azur plaza was horrible, 1st at check in, cant find my reservation (paid in full online) and had to argue for hours, finally at 3am, their staff assigned a room, worst I ever seen. Humidity and moisture on the wall, toilet stinks with broken seat, I have pictures to upload. In the morning at verification with the front desk, still cant find my reservation. I had to contact expedia and they got a hold of their manager. Receptionist of night shift was horrible, poor communication, low to null problem solving skills. Expected better in the morning, but find the same attitude. I kept telling them to check with their manager, expedia got a hold of him. They ignored me, until the manager show up and told them to assign a room for me. Hours of waiting. At that time they told me about the root cause of the issue, the property ownership changed 6 months ago and all paiment was processed to the old account. They wasted my time and my energy for 2 days to tell me this dumb story. I will never ever go back to Azur plaza again and I will never recommend it.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I felt like a Queen
I turned up a night early and although the hotel was closed until the next day they swiftly got me a room and some water and made me feel like a queen. This hotel is for people who want to meet local people not package deal. Has a charm to it which can only be appreciated by people wanting to meet the real Tunisia.
2 nachten verbleven in juni 2019