NO 06 02 06, New Bus Stand Road, Hanmakonda, TELANGANA, 506001
In de buurt
Tempel der Duizend Pilaren - 12 min. lopen - 1.1 km
Siddeshwara Temple - 17 min. lopen - 1.5 km
Bhadrakali Temple - 2 min. rijden - 2.5 km
Universiteit Kakatiya - 4 min. rijden - 4.0 km
ISKCON Warangal Temple - 6 min. rijden - 6.4 km
Lokaal vervoer
Kazipet Town Station - 14 min. rijden
Restaurants
Sri Geeta Bhavan - 6 min. lopen
Ashoka's kanishka Veg Restaurant - 5 min. lopen
Swagath Sweet House - 12 min. lopen
Chat and Snacks Place - 7 min. lopen
Wings n Fries - 8 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Shreya
Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel Shreya zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijt met lokale gerechten, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Geniet van internationale gerechten en meer bij de twee plaatselijke restaurants. Voorzieningen zoals een businesscentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
Hulp bij uitstapjes/tickets, een bankethal en een kluis bij de receptie
Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Shreya bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met douches
Televisies met premium tv-zenders
Gratis extra bedden, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gratis valetparkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Gratis ontbijt met lokale gerechten beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
2 restaurants
Een koffiebar/café
Gezinsvriendelijk
Gratis extra bed
Koelkast op verzoek
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Vergaderruimte
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Informatieborden in braille of reliëfletters
Luisterhulpmiddelen
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
Feestruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Gratis extra bed
Luxe beddengoed
Badkamer
Douche
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Tv met premium zenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Koelkast op verzoek
Koffiezetapparaat/waterkoker
Minibar
Meer
Bureau
Elke dag gratis kranten
Kluisje
Plafondventilator
Strijkijzer/strijkplank
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 13.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn gratis extra bedden.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shreya Hanmakonda
Hotel Shreya Hotel
Hotel Shreya Hanmakonda
Hotel Shreya Hotel Hanmakonda
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shreya?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Hotel Shreya te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Shreya?
Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shreya uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hotel Shreya?
Dit hotel in Hanmakonda ligt binnen 2 km afstand van Tempel der Duizend Pilaren en Siddeshwara Temple. Ook Kakatiya Musical Garden en Bhadrakali Temple liggen binnen 3 km afstand.
Beoordelingen over Hotel Shreya
Beoordelingen
4,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 6 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 6 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 6 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 6 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 6 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
4,4/10
Netheid
5,6/10
Personeel en service
4,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 apr 2018
Negatief: Comfort kamer
Very near bus station. Waste hotel.
AC not working properly. No proper clean in bathroom. Room not comfortable.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They charged me extra for A.C. room.... I told them to take difference of tariff of ac & non ac room but they took difference of amount of expedia rent paid & ac room rent.....
Service was pathetic, no room service Given, expedia had written in voucher for 15% discount on all food bills but I had to fight with hotel manager to take that discount still he didn't have me full discount.
Size of mosquitos flying in room were too huge.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Katikala, Hyderabad
9 feb 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Experience Ever !!
I have booked my room through Expedia which said Deluxe Non A.C. costing Rs. 1500/-.
When I checked in my room., I could smell something which was irritable and after many requests they have changed my room.(After 3 hrs).
The new room they have given it to me comprise of 10×10(not sure) a very small room which is so uncomfortable.
When you are charging 1500 it should be worth 1500.
The toilet wasn't clean, Sink was overflowing. I had to stay as I had no option.
Very disappointing and bad Stay.
Katikala
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Pooja, Hyderabad
12 jan 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
I booked two rooms through Expedia. One of the rooms was smelling terrible. Although they sprayed a room freshener, it wasn't just working out. The other room was very comfortable and clean. It was a good experience!
Pooja
1 nacht verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 dec 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely nothing worth sharing....
Absolutely nothing worth sharing .... Rooms are basic minimum with not so friendly staff... Delay in giving room despite reaching hotel at 2 pm..... Despite of paying for extra guest had to argue for breakfast for extra guest... No parking...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Hurry, Hyderabad
17 dec 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disapointing experiance
My booking for two nights for four adults in two rooms was confirmed at the time of booking. when we landed there the receptionist was a little disappointed and was found fidgeting with the computer for some time and asked questions by which i had a feeling, that i would be told that the booking was not done. But surprisingly he allotted me two rooms and wanted me to pay for the stay immediately. I told him that i would be settling the bill during check out.He told me that the policy of the hotel was to collect the money for the stay at the time of check in only. I settled the amount mentioned by my Debit card. The rooms bath rooms were found not up the standard mentioned .particularly the plumbing fixtures were very difficult to operate.The sheets were found stained.Only the saving grace was the room service which was efficient and helpful during our stay. I hope this review would be of some to improve the services provided.
Thanks for seeking this review.