Azumaya Hotel Kim Ma 2
Hotel met een sauna, in de buurt van Tay-meer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Azumaya Hotel Kim Ma 2
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, uitzicht op meer (M) laden
Kamer, uitzicht op meer (M)
Hoogtepunten
Een terras
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer (M) laden
Deluxe kamer (M)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Executive kamer, keuken laden
Executive kamer, keuken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Vergelijkbare accommodaties
Azumaya Hotel Linh Lang
Azumaya Hotel Linh Lang
Spa
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, (60)
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
18A Pham Huy Thong, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh, Hanoi
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 700000 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel Hanoi
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel
Azumaya Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Kim Ma 2
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Azumaya Hotel Kim Ma 2
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Shinya
Zakenreiziger
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinya
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
TOSHIRO
Zakenreiziger
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIRO
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Tan
1 jul 2024
Tan
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Matsumura
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matsumura
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
koji
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
koji
Zakenreiziger
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
Reisde met een groep
19 nov 2023
Positief: Voorzieningen
DAISUKE
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Simon
Zakenreiziger
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
KIYOSHI
Reisde met een groep
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIYOSHI
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshio
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshio
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Tomohito
Reisde met een groep
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohito
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Yasuhiro
Zakenreiziger
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
YUKI
5 sep 2022
YUKI
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
YUKI
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YUKI
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Hyuma
10 jun 2022
Hyuma
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
MICHIHISA
Reisde met een groep
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIHISA
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
MICHIHISA
Reisde met een groep
1 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIHISA
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKI
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 mrt 2021
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
KEIZO
Zakenreiziger
11 dec 2020
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
◯外れのないホテルです!
KEIZO
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020