Hotel auf den Hummerklippen

Hotel in Helgoland

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel auf den Hummerklippen

Uitzicht vanuit accommodatie
Uitzicht vanuit accommodatie
Exterieur
Tweepersoonskamer, uitzicht op zee | Een minibar met enkele gratis items, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Trap

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi

Kameropties

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Verwarming
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
  • 18 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer, terras, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een terras
Verwarming
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • 18 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Am Falm 302A, Helgoland, 27498

In de buurt

  • Südstrand - 6 min. lopen
  • Nordstrand - 9 min. lopen
  • Katamaran Ferry Terminal - 13 min. lopen
  • Haven van Helgoland Süd - 14 min. lopen
  • Lange Anna - 18 min. lopen

Restaurants

  • ‪Bunte Kuh - ‬5 min. lopen
  • ‪Falm Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Zum Seehund - ‬3 min. lopen
  • ‪Kaffee Rösterei - ‬13 min. lopen
  • ‪Aquarium Cafe - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel auf den Hummerklippen

Hotel vlak bij de zee
Hotel auf den Hummerklippen biedt onder meer voorzieningen zoals een terras aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel auf den Hummerklippen zijn voorzien van gemakken zoals gratis wifi en minibars (met enkele gratis items).
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, verwarming en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Duits

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 18 per persoon

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis minibar (beperkt aantal items)
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 20.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 24.00 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 31 maart, EUR 1.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 oktober, EUR 2.75 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen onder 18 jaar oud.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 18 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 24.00 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel auf den Hummerklippen Helgoland
auf den Hummerklippen Helgoland
auf den Hummerklippen
Auf Den Hummerklippen
Hotel auf den Hummerklippen Hotel
Hotel auf den Hummerklippen Helgoland
Hotel auf den Hummerklippen Hotel Helgoland

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel auf den Hummerklippen?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 24.00 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel auf den Hummerklippen te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel auf den Hummerklippen?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel auf den Hummerklippen uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel auf den Hummerklippen?

Dit hotel ligt bij de zee, binnen 10 minuten lopen van Südstrand, Museum Helgoland en Kringelstrand. Ook Jachthaven van Helgoland, Reede en Nordstrand liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel auf den Hummerklippen

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 54 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dorine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuke plaats
Spijtig dat er geen receptie is in het hotel en dat dit niet vermeld wordt bij je boeking of op de website dat je naar een bureau moet om in te checken. Er moet aangevraagd worden dat ze je kamer komen poetsen en nieuwe handdoeken worden gelegd, dat gebeurd niet automatisch. Het is een propere ruime kamer en badkamer en ontbijt was in orde.
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Linda

3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location.
We were in room Bogdan. What a view of the island and Düne (but no elevator)! We would return immediatly if possible. A dream vacation. The bathroom was a bit old fashioned but everything was very clean and in perfect working order. Excellent breakfast.
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Matthias

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Unfreundliches Personal
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rani

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Von unserem Zimmer, mit Balkon und Meerblick hatten wir eine spektakuläre Aussicht!
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Benjamin

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
.
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicht das gebuchte Zimmer bekommen - Flitterwochen
Unsere Flitterwochen, nicht das gebuchte und gewünschte Zimmer im Hotel bekommen, sehr schade.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Björn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Alfons

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erste Lage.. die Aussicht ist phänomenal. Und wenn man ein Zimmer mit Meerblick hat, ist dieses Hotel top. Das Frühstück ist sehr reichhaltig und es gibt alles, was man braucht. Leider gab es trotz Nachfrage keine laktosefreie Milch, aber das Personal war sehr freundlich und hat uns alternativen wie Sojamilch oder Mandelmilch angeboten. Äußerlich ist das Hotel leicht in das Alter gekommen, und man merkt, dass die Patina etwas bröckelt. So schön weiß wie auf den Fotos, ist es schon lang nicht mehr…. Dafür sind die Zimmer und das Hotel in allgemeinen sehr gut in Schuss gehalten worden.. Wir haben uns dort sehr wohl gefühlt. Unbedingt ein Zimmer mit Meerblick nehmen, und man wird in der Früh bei gutem Wetter mit einem herrlichen Sonnenaufgang geweckt.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Leonhard, Eppelheim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Transfer vom Hafen zum Checkpoint ist eine Katastrophe. Vom Südhafen mit Gepäck in den Ort sind es wohl 2 Kilometer. Das hier im Vorfeld keine Informationen gibt ist einfach eine Zumutung
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mareike

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Gert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sturm über Helgoland
Da Sturm war habe ich leider 1 Tag verloren hätte wohl lieber eine Versicherung abschließen sollen. Die Hummerklippen Manager waren aber sehr hilfreich.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Es war alles sehr gut,danke. Das Einzige wäre der die recht frühe Zeit zum Auschecken - das würde eine Stunde später besser passen.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Aldona

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Frühstück, Freundliches, zuvorkommendes Personal, super Service

8/10 – Goed

Ullrich

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima. Nettes, ruhiges Hotel in interessantem Stil, denn die Zimmer sind nach Schrifstellerinnen und Schriftstellern benannt
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unser Zimmer war recht modern eingerichtet und hatte eine neue Ausstattung. Ich kann keine der negativen Kritiken nachvollziehen bis auf dass das Zimmer sehr hellhörig ist. Da das Publikum auf Helgoland meistens ruhesuchend ist, hat uns das selten gestört. Negativ empfand ich alleine den sehr frühen Check-Out um 10:30 Uhr. Das ist meiner Meinung nach nicht mehr zeitgemäß. Frühstück war gut. Alle Klassiker und sogar Rührei und Nürnberger für ein kleines warmes Frühstück vorhanden.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Ich, BRemen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schimmel in der Dusche. Sonst extrem sauber. Frühstück war lecker mit Aussicht auf das Meer
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Eduard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Wenn man ein Hotelzimmer über 100€ bucht, erwartet man eine Rezeption innerhalb des Hotels, eine feine Lobby und vor allem kein Mansardenzimmer mit schrägen Wänden oder keinen Blick in irgendwelche Hinterhöfe (oder eine nichschließende Minibar-Türe). Es gibt aber auch gute Sachen: Der Frühstückraum bietet einen phänomenalen Blick auf den Südhafen oder die Minibar ist frei. Dennoch: Da ich beruflich immer wieder auf die Insel muß, werde ich beim nächsten Mal andere Hotels ausprobieren.
1 nacht verbleven in augustus 2020