NAGI Hiroshima Hotel&Lounge
Hotel in Stadscentrum van Hiroshima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor NAGI Hiroshima Hotel&Lounge
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer laden
Traditionele Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden
Premium Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een eettafel
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden
Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Vergelijkbare accommodaties
Randor Hotel Hiroshima Prestige
Randor Hotel Hiroshima Prestige
Gratis wifi
Airconditioning
Keuken
Magnetron
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (267)
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
2 feb - 3 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-chome-5-14 Matobacho Minami Ward, Hiroshima, Hiroshima, 732-0824
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over NAGI Hiroshima Hotel&Lounge
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
カオリ
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
カオリ
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ean Suat
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ean Suat
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Chisaki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chisaki
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Miyuki
25 dec 2024
Miyuki
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
Reisde met een groep
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Juan
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
トモアキ
27 nov 2024
トモアキ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sjeel
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sjeel
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Akihito
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihito
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
テッペイ, katsushika-ku
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
テッペイ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
けいこ
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいこ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kayoko
Reisde met familie en kleine kinderen
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayoko
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KAYO
19 okt 2024
KAYO
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Hideaki
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideaki
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ryo
16 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ryo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yuka
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TANAKA
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TANAKA
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Michiyo
30 sep 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiyo
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
あきふみ
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あきふみ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
しょういち
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
しょういち
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Rodrigo
1 nacht verbleven in augustus 2024