Op basis van 953 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 sep. 2024
Mooi hotel, netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Alleen een vreselijk bed. Rolden steeds naar elkaar toe en matras was hard
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 sep. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
24 sep. 2024 door Mark Mosselman, General ManagerHotelbeheer
Beste Ellen,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Groetjes!Mark Mosselman, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 sep. 2024
Er lag wat stof in de kamer in de hoek van het koffiezetapparaat, en het water in de douche liep niet goed weg volgens ons was het doucheputje iets verstopt En dat er veel engels gesproken wordt en weinig nederlands, en dat dingen niet goed uitgelegd worden zoals hoe dat werk met de keykaart in de lift en in de slaapkamer
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2024 door Mark Mosselman, General ManagerHotelbeheer
Beste,Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.We zijn blij dat u tevreden bent over de staat van het hotel, de service en de voorzieningen op uw kamer. Ons team streeft ernaar om een onvergetelijke ervaring te bieden met onze modern ingerichte kamers, compleet met comfortabele bedden en een uitgebreide selectie aan faciliteiten.Desondanks betreuren we dat niet alle aspecten van uw verblijf aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat een onberispelijke kamer essentieel is voor een aangenaam verblijf en we zullen uw opmerkingen over de schoonmaak en de waterafvoer in de douche ter harte nemen. Het is ons doel om heldere communicatie in meerdere talen aan te bieden, inclusief Nederlands, en we zullen eraan werken om onze uitleg over de toegangskaarten te verbeteren.Toch zijn we verheugd dat de positieve aspecten van uw verblijf opwegen tegen de verbeterpunten. We zijn trots op onze locatie, dicht bij het treinstation Hoofddorp, wat onze gasten directe verbindingen biedt met Schiphol, Amsterdam en andere regionale hoogtepunten.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Mark Mosselman, General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 sep. 2024
Zeer mooi hotel. Mooie nette kamers met alle faciliteiten voor een nachtje of 2 weg. Ontbijt zeer uitgebreid, lekker en vers. Erg goed bereikbaar met trein en bus. Absolute aanrader
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2024 door Mark Mosselman, General ManagerHotelbeheer
Beste Sander, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!Het verheugt ons enorm dat u een uitstekende ervaring hebt gehad in Novotel Amsterdam Schiphol Airport.Het is fantastisch dat u genoten heeft van de netheid van onze kamers en de uitgebreide faciliteiten die het hotel biedt. Ons team streeft ernaar om een onvergetelijk verblijf te bieden met onder meer onze moderne bistro met gezonde en inspirerende gerechten, en de gemakkelijke bereikbaarheid via trein en bus. Ook zijn we blij dat het ontbijt met verse en smakelijke opties naar wens was. Mochten er in de toekomst grote kwesties zijn, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.Nogmaals bedankt en graag tot ziens!Mark Mosselman, General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 aug. 2024
Fantastisch!
Opmerking van Hotelbeheer
11 aug. 2024 door Mark Mosselman, General ManagerHotelbeheer
Beste Shala,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het doet ons veel plezier te lezen dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad.We hopen dat u tijdens uw verblijf de gelegenheid heeft gehad om ons unieke 3d dining experience te ervaren, wat een bijzondere dimensie aan uw diner kan geven.Tot weerziens.Mark Mosselman, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jul. 2024
Prijs en kwaliteit was uitstekend. Vriendelijke ontvangst bij inchecken. Ik miste wel een menu kaart op de kamer.
Opmerking van Hotelbeheer
15 jul. 2024 door Mark Mosselman General ManagerHotelbeheer
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw feedback!We zijn blij te vernemen dat u de prijs-kwaliteitverhouding en de vriendelijke ontvangst bij het inchecken als positief heeft ervaren. Onze medewerkers streven ernaar om elke gast een warm welkom te heten en wij zijn trots dat dit opgemerkt wordt.Echter, het spijt ons te horen dat u de menukaart op uw kamer miste. Recentelijk hebben we de manier waarop u roomservice kunt bestellen verbeterd door het gebruik van een QR-code in de kamer te introduceren, waarbij u naast het menu ook meer informatie over het hotel kunt vinden.Desondanks hopen we dat u heeft kunnen genieten van onze faciliteiten, zoals de Gourmet Bar Restaurant en de unieke 3d dining experience. Ons hotel biedt een volledige reeks voedsel- en drankfaciliteiten die veel van onze gasten waarderen.Hopelijk kiest u voor een volgende keer opnieuw om bij ons te verblijven!Graag tot dan.Met vriendelijke groet,Mark MosselmanGeneral ManagerNovotel Amsterdam Schiphol Airport
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 mei 2024
Opmerking van Hotelbeheer
29 mei 2024 door Mark Mosselman General Manager Novotel Amsterdam SHotelbeheer
Beste Martijn, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Nogmaals bedankt en graag tot ziens!Mark MosselmanGeneral ManagerNovotel Amsterdam Schiphol Airport
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
7 jan. 2024 door Mark Mosselman General Manager Novotel AmsterdamHotelbeheer
Beste gast,Bedankt voor uw positieve feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Mark MosselmanGeneral ManagerNovotel Amsterdam Schiphol Airport
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
18 dec. 2023 door Mark Mosselman General Manager Novotel AmsterdamHotelbeheer
Dear Giovanna,Thank you for your kind review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark MosselmanGeneral ManagerNovotel Amsterdam Schiphol Airport
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
20 nov. 2023 door Mark Mosselman General Manager Novotel AmsterdamHotelbeheer
Beste gast, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was met onze bediening en uw kamer.Hartelijke groeten,Mark MosselmanGeneral ManagerNovotel Amsterdam Schiphol Airport