Er lag wat stof in de kamer in de hoek van het koffiezetapparaat, en het water in de douche liep niet goed weg volgens ons was het doucheputje iets verstopt
En dat er veel engels gesproken wordt en weinig nederlands, en dat dingen niet goed uitgelegd worden zoals hoe dat werk met de keykaart in de lift en in de slaapkamer
Opmerking van Hotelbeheer
25 sep. 2024 door Mark Mosselman, General ManagerHotelbeheer
Beste,Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.We zijn blij dat u tevreden bent over de staat van het hotel, de service en de voorzieningen op uw kamer. Ons team streeft ernaar om een onvergetelijke ervaring te bieden met onze modern ingerichte kamers, compleet met comfortabele bedden en een uitgebreide selectie aan faciliteiten.Desondanks betreuren we dat niet alle aspecten van uw verblijf aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat een onberispelijke kamer essentieel is voor een aangenaam verblijf en we zullen uw opmerkingen over de schoonmaak en de waterafvoer in de douche ter harte nemen. Het is ons doel om heldere communicatie in meerdere talen aan te bieden, inclusief Nederlands, en we zullen eraan werken om onze uitleg over de toegangskaarten te verbeteren.Toch zijn we verheugd dat de positieve aspecten van uw verblijf opwegen tegen de verbeterpunten. We zijn trots op onze locatie, dicht bij het treinstation Hoofddorp, wat onze gasten directe verbindingen biedt met Schiphol, Amsterdam en andere regionale hoogtepunten.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Mark Mosselman, General Manager