Royal Star Beach Resort

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met privéstrand en volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Royal Star Beach Resort

Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Uitzicht vanuit accommodatie
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Uitzicht vanuit accommodatie
Lobby

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • All-inclusive
    All-inclusive
  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Op privéstrand
    Op privéstrand
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Spa
    Spa

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast
Ledikanten/kinderbedden
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast
Ledikanten/kinderbedden
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cornish Street, El Dahar Area, Hurghada, Red Sea Governorate

In de buurt

  • Moskee van Hurghada - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Winkelcentrum Hurgada City Center - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Saint Shenouda Coptic Orthodox Church - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Hurghada Maritime Port - 7 min. rijden - 6.2 km
  • Hurghada-haven - 7 min. rijden - 6.4 km

Lokaal vervoer

  • Hurghada (HRG-Internationale luchthaven Hurghada) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ciao Caffè - ‬15 min. lopen
  • ‪صب واى - ‬2 min. rijden
  • ‪ستاربكس - ‬8 min. lopen
  • ‪سلطانة الحارة - ‬3 min. rijden
  • ‪كافيتريا السندباد - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Royal Star Beach Resort

Hotel met een chique stijl en een all-inclusive formule in de buurt van Winkelcentrum Hurgada City Center
Profiteer bij Royal Star Beach Resort van faciliteiten zoals een jachthaven, een strandbar en een terras. Haal je strandkleding maar alvast tevoorschijn, want dit hotel biedt een privéstrand en ligstoelen aan het strand. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Geniet van internationale gerechten, uitzicht op de zee en diners in de openlucht bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden dankzij gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en profiteer van voorzieningen zoals winkels ter plaatse en een tuin.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Toegang tot een nabije healthclub, een cadeauwinkel en een lift
  • Een bagageopslagruimte, vergaderruimtes en strandlakens
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservices en parasols
Kamervoorzieningen
Alle 212 kamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en roomservice.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons of terrassen, koelkasten en satellietzenders

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken op het terrein is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gesproken talen

Arabisch, Nederlands, Engels, Frans, Duits en Russisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Eten en drinken

  • 2 restaurants
  • 3 bars/lounges
  • Een strandbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Aquarius Bar
  • Aquila Buffet Restaurant
  • Chez Pascal
  • El Omda Oriental Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Jachthaven
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 4 etages
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Three Corners Royal Star Beach
Three Corners Royal Star Beach Hurghada
Three Corners Royal Star Beach Resort
Three Corners Royal Star Beach Resort Hurghada
Royal Star Beach Resort Hurghada
Royal Star Beach Hurghada
Royal Star Beach
The Three Corners Royal Star Beach Resort
Royal Star Beach Resort Hotel
Royal Star Beach Resort Hurghada
Royal Star Beach Resort Hotel Hurghada

Veelgestelde vragen

Is Royal Star Beach Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Royal Star Beach Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Royal Star Beach Resort?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Star Beach Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Star Beach Resort all-inclusive voordelen?

Ja, deze accommodatie is all-inclusive.

Waar ligt Royal Star Beach Resort?

Dit hotel in Dahar ligt aan het strand, binnen 15 minuten lopen van Rode Zee en Winkelcentrum Hurgada City Center. Ook Moskee van Hurghada en Saint Shenouda Coptic Orthodox Church liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Royal Star Beach Resort

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 86 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 86 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hossam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Goed

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was in 1 woord slecht. Van de faciliteiten tot aan schoon en netheid
14 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op fotos is het enige wat er goed uitliet. Zodra je hier aankomt is alles zo slecht. De service is slecht, hotel kamers zijn vies. Het eten is te eten. Elke dag weer hetzelfde.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

GEERT LEEFTINK, Amstelveen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel, niet waard wat het pretendeert!
Strand is een haven waar je niet in kan zwemen, alle bedden zijn oud en versleten. We zijn nu een week terug , 3 personen, onze darmen zijn nog niet wat het moet zijn. Alle drie aan de diaree en het gaat niet over. de gaar keuken waar je uit eet is gewoonweg niet goed. Dit hotel wordt geleidt door een manager die alleen op klachten reageert als je een vrouw bent. Dit zijn geen 4 of 5 sterren maar een 2+ ster. Het eten komt uit een soort gaarkeuken achtig buffet alleen de toetjes zijn op niveau. Ik snap best dat het moeilijk is in Egypte en dat het toerisme terug gelopen is, maar dan moet je wel je best doen om de gasten terug te laten komen. Dit was de derde keer in 2 jaar tijd dat ik naar Egypte ben gegaan omdat ik het weer en de mensen erg waardeer en hun gast vrijheid is ongekend. De managers daarentegen zijn dat absoluut niet. Dit hotel moet als zij 4 of 5 sterren, wat zegt een ster, willen blijven echt hun best gaan doen op het eten. Dan maar geen all inclusief maar beter en voedzaam eten. Helaas erg teleurgesteld door dit hotel. Ben bang dat mijn recentie niet te lezen is maar ik probeer het toch. @ Mr Mahmoud Don't give any reaction. because your reactions aren't objective. Best regards, Geert Leeftink Amstelveen

8/10 – Goed

L, Vinkeveen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prettig hotel
Prettig hotel met heel erg vriendlijk personeel. Niets is te veel. Wel achterstallig onderhoud, met name geergerd aan gordijnen die los hingen en smoezelig waren. Buiten het hotel is niets. Strand en zee valt tegen, is niet te zwemmen. Met name heel veel dode kwallen. Ook vlakbij heel veel troep in het haventje. Ik heb me groen en geel geergerd aan de rotzooi in de omgeving. Dit is jammer voor het hotel want iedereen probeert het je naar de zin te maken. Maar het is puur hotel, zwembad en meer niets. Er is in de omgeving niets. Je kan eventueel bij de club color beach gaan liggen, kost 5 euro entree, maar wel meer vakantie gevoel. En er is leuke muziek. En af en toe een feestje.. Alcoholische drankjes bij het hotel zijn niet lekker, door locale alcohol. Gin en tonic leek wel spiritus. Ik heb maar cola rum gedronken. Ander keuze was er niet, of fanta met iets..

6/10 – Redelijk

Steven, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topper voor Hurghada
Hotelservice was top, douchekranen bleken wel moeilijk warm en koud water te mengen waardoor we een upgrade van de kamer kregen met zeezicht. Na enkele dagen hadden we daar hetzelfde probleem. Restaurant was zeer lekker en elke dag vernieuwend. Supervriendelijk Hotelpersoneel.

4/10 – Matig

Laura

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider waren wir sehr enttäuscht von diesem Hotel und würden nicht empfehlen es zu buchen! Es ist allgemein sehr in die Jahre gekommen und sieht nicht mehr aus wie auf den Bildern hier auf der Seite… alles sehr alt, heruntergekommen und dreckig. Die Sauberkeit lässt im ganzen Hotel sehr zu wünschen übrig: insbesondere im Badezimmer ist es einfach nur dreckig. Die Teller, das Besteck und Gläser beim Essen werden einmal mit Wasser abgespült und fertig. Es war wirklich eine Überwindung damit zu Essen. Die Getränke wurden meistens nur aus 0,1l Plastik Bechern ausgeschenkt. Das war uns dann sogar lieber aber dadurch musste man sich alle 10min was Neues holen. Die Getränke sind entweder aus Sirup oder ganz billige Nachmachen aus dem Supermarkt. Wirklich nicht lecker, und die „Cocktails“ ungenießbar. Zum Beispiel eine Mischung aus „Sprite“ und „Fanta“. Das haben wir uns wirklich anders vorgestellt. Das Essen war wirklich in Ordnung. Viel Auswahl und war immer lecker. W-lan gibt es nur in der Lobby, NICHT auf den Zimmern. Dafür muss man extra zahlen. Und das Lobby W-lan funktioniert nur teilweise und dann sehr langsam. Am Pool ist den ganzen Tag über sehr laute Musik und Entertainment. Man wird sehr oft angesprochen ob man einen Ausflug, Spa-Angebot oder Drink kaufen möchte. Die Bucht/Aussicht vor dem Hotel ist wirklich sehr schön. Aber zum Schwimmen leider viel zu flach, steinig und das Wasser erhitzt sich sehr schnell. In der Bucht nebenan ist schön zum Schnorcheln und Schwimmen.
11 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Sophie

Negatief: Netheid
10 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Gaspare

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

László

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Not enough glasses for drinks The plastic cups are small and of poor quality.
14 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle Keway

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aldrig upplevt trevligare person. All person gjorde allt för att göra vår vistelse super trevligt dyngnet runt.& det blev pga dessa fantastiska service minded personal. Detta gällde från städpersonal, underhållningspersonal, restaurangpersonal, barpersonal, strandpersonal till receptionpersonal. ❤️🙏

6/10 – Redelijk

Markus

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel ist sehr in die Jahre gekommen und hat in den letzten Jahren stark abgenommen was sich auch am essen bemerkbar macht
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Hadhirami

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est très agréable, professionnel ainsi qu’à l’écoute des demandes .
8 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Afrodité

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice personal with a big heart! It was the 5. time, that I was staying in this hotel. Like at home! Everything perfekt!
7 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
.
14 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed Abdelnaser Khalaf Ahmed

5 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Food is poor quality and complaints are ignored The air conditioning inside the rooms is poor and the complaint is ignored
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine propre, vu sur la piscine et la mer magnifique. Personnels aux petits soins et très attachants. Nourriture moyennes ça manque de diversité. Sinon très beau séjour je le recommande et très peu cher.
10 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is completely a terrible hotel. It is full of bugs... rude staff.... kept me waiting for 9 hrs. They violate everything, and you can’t complain because the owner’s Lon is in the Egyptian parliament. I called the tourism police to make a report ... they asked me to go to their location.... I went there they asked me to go come back. When I went back, they refused to make a report because of the connection.
4 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prix et emplacement. Qualité de service. Calme et propre
4 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

EK

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disgusting how they treat the guests here. We have arrived to Hurghada after 11pm but the hotel was informed in advance about our late arrival. When we arrived to the hotel the receptionist was extremely rude and unhelpful. We have booked two room for only 1 night (as we spent our holiday in a different hotel - LUCKILY) due to our late arrival but the receptionist couldn't find only 1 reservation and even that we showed our reservation and the confirmation that both room has been paid for he said he doesn't know who expedia is. We contacted Expedia and the agents were extremely helpful to get us our room. They called and e-mailed the hotel with our details but the receptionist was rude to the Agent too and was not willing to read the e-mail he has received from Expedia. Receptionist said, he can give us a room if we pay $250 for the night per room and said IF they find our reservation in the morning than they will refund us the money. We wanted to speak with a manager who refused to speak with us even tho he was sitting in the back office behind the reception. We refused to pay the $250 per room for the night (we booked it for £45 per room originally) and we didn't want to end up to get $500 short in case they refuse to pay us in the morning.. If the receptionist couldn't find the reservation at night there is no way he would find it in the morning. Cheap hotel and lying, extremely rude staff!
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

The property refuse to give me a room Because they didn't find any reservations on My name or on my number I want my money back.
4 nachten verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Kira, UAE

Reisde met familie en kleine kinderen
Hotel is close and still visible on your inventory. we arrive without accommodation.
3 nachten verbleven in juli 2020